حاجی دلیگانی: مولدسازی کار درستی نیست

عضو هیئت رئیسه مجلس می‌گوید: قالیباف در جلسه هیئت رئیسه علت تصمیم‌گیری درباره مولدسازی را توضیح داد اما من در همانجا هم به او گفتم که کار درستی نیست.
کد خبر: ۱۱۶۲۳۷۶
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۲ 02 February 2023

به گزارش «تابناک» به نقل از منیبان، حسینعلی حاجی دلیگانی با اشاره به اینکه چرا قالیباف نمایندگان را در جریان مصوبه مولدسازی دارایی‌های دولت قرار نداده است گفت: قالیباف در جلسه هیئت رئیسه علت تصمیم‌گیری درباره مولدسازی را توضیح داد اما من در همانجا هم به او گفتم که کار درستی نیست. اگرچه این راه میانبری محسوب می‌شود که ممکن است برخی از اموال زودتر تبدیل به نقدینگی شوند اما الزاماً راه سالم و بی‌خطری نیست. راهی است که عوارض دارد و بعداً حتماً مشکلاتی را ایجاد خواهد کرد. ما هرچه در راستای قانون اساسی و نقش مجلس حرکت کنیم بهتر است.

او در مورد توضیحات قالیباف درباره مولدسازی افزود: توضیح قالیباف درباره مولدسازی این بود که ما هر چقدر در این سال‌ها قانون‌گذاری کردیم که اموال ساکن تبدیل به اموال در گردش مالی کشور شود نشده بنابراین این راه میانبر را انتخاب کردیم.

حاجی دلیگانی در پاسخ به اینکه قالیباف در جلسه هیئت رئیسه به این نکته اشاره نکرد که چرا نمایندگان را در جریان تصمیم مولدسازی قرار نداده است تصریح کرد: قالیباف در جلسه‌ درباره اینکه چرا نمایندگان را در جریان تصمیم مولدسازی قرار نداده توضیحاتی ارائه داد اما شاید به این میزان توجه به عمق مطلب نداشته است.

این نماینده مجلس در پایان درباره آخرین وضعیت استعفای الیاس نادران در هیئت رئیسه یادآور شد: بر اساس آیین‌نامه الیاس نادران باید استعفانامه را تحویل رئیس بدهد و رئیس تصمیم بگیرد که قرائت کند اما تا الان قالیباف قرائت نکرده است.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان