بازدید 2944

عاملان قتل زن جوان در باغ متروکه قصاص نشدند

کد خبر: ۱۱۶۲۱۱۵
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۹ 31 January 2023

پنج مرد که متهم هستند زن معتادی را مقابل چشمان کودکش به قتل رسانده‌اند، پس از پرداخت دیه، از جنبه عمومی جرم محاکمه خواهند شد.

به گزارش ایران، رسیدگی به این پرونده از یکسال قبل با گزارش کشف جسد زنی جوان در یکی از باغ‌های اطراف شهریار آغاز شد.

پس از آن مأموران به محل اعزام شدند و صاحب باغ که پلیس را در جریان قرار داده بود در توضیح ماجرا به آنها گفت: صبح امروز وقتی وارد باغم شدم صدای گریه کودکی خردسال به گوشم رسید اول فکر کردم از بیرون باغ است اما وقتی دقت کردم متوجه شدم صدا از اتاقک داخل باغ می‌آید. وارد اتاقک شدم و دیدم زن جوانی در حالی که خون زیادی از او رفته روی زمین افتاده که به سرعت با پلیس تماس گرفتم.

در ادامه مأموران به سراغ دختر خردسال رفتند و او در تشریح ماجرا گفت: 5 مرد که خیلی عصبانی بودند به مادرم حمله کردند و با سنگ به سرش کوبیدند و بعد هم از آنجا رفتند.

با تحقیقات مأموران مشخص شد که مقتول به مواد مخدر اعتیاد داشته و خانواده‌اش را هم سال‌ها قبل از دست داده و کسی را ندارد به همین خاطر دختر وی به بهزیستی سپرده شد در ادامه مأموران شناسایی عاملان قتل را در دستور کارشان قرار دادند و با رصد تلفن همراه زن معتاد مشخص شد وی سال‌ها قبل از همسرش جدا شده و با دخترش تنها زندگی می‌کرده و همچنین از پیام‌های رد و بدل شده میان مقتول با مردی به نام اصغر معلوم شد با او در ارتباط بوده است.
به این ترتیب اصغر 45 ساله شناسایی و بازداشت شد و در همان بازجویی‌های اولیه به قتل با همدستی 4 نفر از دوستانش اعتراف کرد و گفت: چند ماهی بود که با این زن آشنا شده بودم . می دانستم مطلقه و معتاد است.

روز حادثه با او تماس گرفتم و خواستم به باغ شهریار که متروکه بود بیاید. وقتی با دخترش آمد از من مبلغی پول خواست که مخالفت کردم. او ناگهان شروع به اعتراض و داد و فریاد کرد من و 4 نفر از دوستانم هم عصبانی شدیم و با چوب و سنگ او را زدیم تا اینکه دیگر نفس نکشید و بعد از ترس‌مان از آنجا فرار کردیم .

بعد از اظهارات اصغر 4 همدست او نیز شناسایی و دستگیر شدند و همگی به جنایت در باغ شهریار اعتراف کردند .

پس از تکمیل تحقیقات، رئیس قوه قضائیه از طرف دختر خردسال قربانی که در طول رسیدگی به پرونده از سوی بهزیستی به یک خانواده سپرده شده بود درخواست دیه کرد که متهمان توانستند مبلغ دیه را فراهم و پرداخت کنند.

به این ترتیب پرونده متهمان برای رسیدگی از جنبه عمومی جرم به شعبه ۱۲ دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد تا محاکمه شوند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر