بازدید 11262
۴

فوری؛ توافق سردار آزمون با المپیک مارسی

باید سردار را در نیم‌فصل دوم در بندر مارسی ببینیم. دوره حضور آزمون در بوندس‌لیگا کابوس وار به پایان رسید و او هیچ گل رسمی به ثمر نرساند.
کد خبر: ۱۱۶۲۰۰۴
تاریخ انتشار: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ - ۰۸:۱۶ 31 January 2023

 المپیک مارسی برای جذب سردار آزمون با بایرلورکوزن وارد مذاکره شده است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ در حالی که رسانه‌های آلمان از پیشنهاد مدیربرنامه این ستاره ایرانی به گالاتاسرای برای جذب سردار می‌دادند، در ساعات پایانی دیشب چند منبع رسانه‌ای معتبر از جمله فابریتزیو رومانو اعلام کردند که آزمون برای پیوستن به مارسی موافقت کرده و بایرلورکوزن با رقمی حدود ۱۰ میلیون یورو راضی به فروش او خواهد شد.

فوری؛ توافق سردار آزمون با المپیک مارسی

مذاکرات نهایی در روز پایانی نقل‌وانتقالات ادامه خواهد داشت و به نظر می‌رسد باید سردار را در نیم‌فصل دوم در بندر مارسی ببینیم. دوره حضور آزمون در بوندس‌لیگا کابوس وار به پایان رسید و او هیچ گل رسمی به ثمر نرساند.

ژابی آلونسو ، مهاجم ایرانی ناموفق خود را در لیست فروش فوری پنجره زمستانی قرار داد و حالا سردار به لیگی می‌رود که مسی ، نیمار و امباپه در آن پادشاهی می‌کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۴
اونجاهم موفق نخواهد شد متاسفانه عمرفوتبالی سردار زود به پایان میرسه ازروی غرض ورزی نمیگم بازیکنان ایرانی اکثرا شانسی گل میزنن میانگین بازی در تیم ملی+تعدادگلهای زده+آنهم در آسیا با یک بازیکن هم سطح خودش مقایسه کنید میبینید خیلی کمه بعنوان ایرانی خیلی خوشحال میشوم که در مارسی موفق باشه
امید است که خوش بدرخشد
من برای ایرانیان هر کچا که باشند ارزوی موفقیت دارم خدا پشت و پناهش باشه
سلام غرور وورود سر دار آزمون به ئحاشیه هایی زندگی وبرخی روابط نادرسا باعث افت کیفیت بدنی وفیزیکی وچاقی ایشان وهمچنین نزول قدرت گلزنی وبازی وی شده است . خدا کندبتواندجبران کند وبه روزهای اوج خوذد بازگردد.
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار