بازدید 3570

دزدان کارگاه های صنعتی و منازل به دام افتادند

کد خبر: ۱۱۶۱۹۷۶
تاریخ انتشار: ۱۰ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۳:۴۳ 30 January 2023

اعضای دو باند سرقت که به کارگاه های صنعتی و منازل در مشهد دستبرد می زدند با تلاش نیروهای انتظامی دستگیر شدند.

به گزارش خراسان، از حدود یک ماه قبل پرونده هایی در کلانتری شهرک مهرگان تشکیل می شد که محتویات آن از دستبرد سارقان به کارگاه های صنعتی حکایت داشت. ماموران دایره تجسس کلانتری پس از مدتی ردزنی های اطلاعاتی و از طریق دوربین های مداربسته یکی از سارقان حرفه ای منطقه را شناسایی کردند و با دستور قضایی برای دستگیری وی وارد عمل شدند.

آن ها زمانی متهم 35 ساله را از زیر لحاف و تشک های منزل بیرون کشیدند که پسرش مدعی بود پدرش در خانه نیست! هنگام بازرسی منزل یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی به همراه برخی لوازم یدکی خودرو کشف شد و بررسی ها نشان داد اموال فروشگاه لوازم یدکی نیز دو شب قبل سرقت شده است.

با انتقال متهم به مقر انتظامی مشخص شد که او به تعداد زیادی کارگاه های صنعتی مانند جوشکاری، تراشکاری، در و پنجره سازی، اتاق سازی و حتی خواربارفروشی نیز دستبرد زده است. در حالی که تاکنون بیش از 10 شاکی در پرونده، شناسایی شده اند، تحقیقات با صدور دستورات ویژه ای از سوی قاضی شعبه 411 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد در این باره همچنان ادامه دارد.

همچنین حاکی است کارآگاهان پایگاه شرق پلیس آگاهی مشهد نیز اعضای یک باند سرقت را در عملیاتی ضربتی به دام انداختند که به منزلی در منطقه گلشهر مشهد دستبرد زده بودند.

سارقان که با نقشه خواستگاری از خواهر مال باخته، مقادیر زیادی طلا و اشیای گران قیمت به ارزش بیش از یک میلیارد تومان را به سرقت برده بودند، هنگامی به دام افتادند که کارآگاهان با رصدهای پلیسی و بررسی رسیدهای بانکی به یک زن و مرد تبعه کشور افغانستان رسیدند که مقادیری طلا را به یکی از طلافروشان مشهدی فروخته بودند.

تحقیقات بیشتر در حالی ادامه دارد که بررسی ها نشان داد خواهر شاکی مکان نگهداری طلاها را به دزدان لو داده بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل