بازدید 6744
۳

برد پرگل تراکتور با هت‌تریک بازیکن مازاد پرسپولیس

کد خبر: ۱۱۶۱۴۷۲
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۵ 27 January 2023

در ادامه مسابقات هفته هفدهم لیگ برتر،‌ تیم‌های ذوب‌آهن اصفهان و تراکتور از ساعت 14 امروز (جمعه) در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با پیروزی 3 بر یک شاگردان پاکو خمس به پایان رسید تا تراکتوری‌ها همچنان به روند خوب خود با این مربی اسپانیایی ادامه دهند.

در این بازی رضا اسدی بازیکن فصل قبل پرسپولیس که در لیست مازاد قرار گرفت ، هر سه گل تیم تراکتور را در دقایق 30، 9+45 و 63 وارد دروازه تیم میزبان کرد و محمدرضا سلیمانی نیز در دقیقه 39 تک گل ذوبی‌ها را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند.

همچنین حامد پاکدل دیگر مهاجم مازاد یحیی گل‌محمدی و پرسپولیس در نیم‌فصل جاری لیگ برتر بیست‌ودوم، اولین بازی‌اش را برای تراکتور در اصفهان انجام داد.

قضاوت این مسابقه بر عهده پیام حیدری بود. او در این بازی پوریا پورعلی از تیم ذوب‌آهن را در دقیقه 45 از زمین بازی اخراج کرد و به محمدرضا سلیمانی از ذوب‌آهن و شاهین ثاقبی از تراکتور نیز کارت زرد نشان داد.

تراکتوری‌ها با کسب سه امتیاز این بازی خارج از خانه، 26 امتیازی شدند و موقتاً تا رده پنجم جدول صعود کردند.

تیم فوتبال ذوب‌آهن با شکست در این مسابقه سومین باخت متوالی خود در فصل جاری لیگ برتر را تجربه کرد.

نکته مهم این بازی مصدومیت شدید سیدمحمد حسینی و امیرحسین صدقی دو بازیکن دو تیم بود که به دلیل برخورد از ناحیه سر هر دو بازیکن راهی بیمارستان شدند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
چرا باید تو تمام خبرهای فوتبالی‌تون، حتماً باید اشاره‌ای به پرسپولیس و استقلال بشه؟ اسدی، از سایپا چهره شد و بعد از تراکتور، به پرسپولیس رفت.
متاسفانه مسئولین ذوب آهن اصلا خوب عمل نمیکنند و این نتیجه حاصل میشه، اگر یه مقدار خلاقیت به خرج میدادند مثل بازی تراکتور و استقلال میشد با همکاری داور دو پنالتی برای ذوب آهن داشته باشیم تا این باخت فضاحت بار اتفاق نیوفتد.
متاسفانه مدیران ذوب اهن اصلا خوب عمل نمیکنند و باعث این باخت فضاحت بار ایشان هستند از بازیکنان کمال تشکر را داریم.
برچسب منتخب
# غزه # ماه رمضان # عید نوروز # کاظم صدیقی # دعای روز هشتم رمضان # دعای سال تحویل
وب گردی