بازدید 7018
۲
آخرین مصاف دو رقیب تاریخی در ریاض

رونالدو دبل کرد و بهترین بازیکن شد اما مسی برد

بازی دوستانه‌ای که به آن لقب رقص آخر داده بودند، با پیروزی مسی اما دبل رونالدو به پایان رسید. با احتساب گل‌هایی که در این بازی زدند، تعداد گل‌های مسی و رونالدو در تقابل‌های‌شان در تمامی رویدادهای رسمی و دوستانه در عدد 23 برابر شد.
کد خبر: ۱۱۶۰۳۶۷
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۶ 20 January 2023

بازی دوستانه تیم‌‌های پاری‌سن‌ژرمن و منتخب ریاض(متشکل از ستارگان فصل اخیر تیم‌‌های الهلال و النصر) امشب (پنجشنبه) در ورزشگاه ملک فهد شهر ریاض برگزار شد که این بازی را پاریسی‌ها با نتیجه 5 بر 4 به سود خود به پایان رساندند.

رونالدو دبل کرد و بهترین بازیکن شد اما مسی برد

در این بازی که به آن لقب رقص آخر داده بودند و اولین بازی رونالدو برای سعودی‌ها پس از پیوستنش به تیم النصر محسوب می‌شد، پاریسی‌ها در حالی بردند که از دقیقه 35 با اخراج خوان برنات 10 نفره شده بودند.

لیونل مسی در دقیقه 3، مارکینیوش در دقیقه 43، سرخیو راموس در دقیقه 53، کیلیان امباپه در دقیقه 60 از روی نقطه پنالتی و اوگو اکیتیکه در دقیقه 78 برای میهمان فرانسوی گلزنی کردد. در سمت مقابل کریستیانو رونالدو دو بار در دقایق 34 (پنالتی) و 6+45، یانگ هیونگ سو در دقیقه 56 و تالیسکا در دقیقه 4+90 برای تیم منتخب ریاض گل زدند.

رونالدو و مسی هر دو ترکیب اصلی تیم‌های‌شان حضور داشتند و به ترتیب در دقایق 61 و 62 میدان را ترک کردند و جای خود را به هم‌تیمی‌های نیمکت‌نشین‌شان دادند. این اولین مصاف این دوستاره دنیای فوتبال از سال 2020 بود که رونالدو با یوونتوس در مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بارسلونای مسی رفت.

با احتساب گل‌هایی که در این بازی زدند، تعداد گل‌های مسی و رونالدو در تقابل‌هایشان در تمامی رویدادهای رسمی و دوستانه در عدد 23 برابر شد.

رونالدو دبل کرد و بهترین بازیکن شد اما مسی برد

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
چقدر از عربستان عقب افتادیم که باید اخبار فوتبال اونارو دنبال کنیم!!!
برنده واقعی عربستان بود...
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر