بازدید 20137
هر ۱۰۰سال یک دیوانه مثل من پیدا می‌شود!

حمله تند عباس جدیدی به خادم و منصور برزگر

انتخابی جهانی کراسنویارسک هم علیرضا حیدری با من به وزن کشی آمد اما ول کرد و رفت. بعد رفت با منصور برزگر کار را بست و من را به ۱۳۰ کیلو فرستادند. پای‌شان را روی گرده من گذاشتند و روی سکوی جهانی رفتند. مدال های من کو؟ زورکی می‌خواستند پرچم را دست امیر خادم بدهند تا ۴ المپیکی شود اما من و حیدری نابود شدیم
کد خبر: ۱۱۵۸۲۲۷
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۴ 06 January 2023

به گزارش تابناک ورزشی؛ عباس جدیدی در واکنش به صحبت های مصطفی میرعمادیان مربی تیم ملی کشتی آزاد که استفاده از کامران قاسمپور در وزن ۹۷ کیلوگرم در جام جهانی آمریکا را مشابه تجربه های تاریخی همچون او و رسول خادم دانسته بود، اظهار کرد: همه را که با یک چوب نمی‌رانند. یک وقت چیزی بود، آمد و رفت. آن سابقه تاریخی باعث شد دنیای قهرمانی من زود به پایان برسد و بیشتر مدالهایم نقره و برنز شود.

دارنده مدال های طلای جهان و نقره المپیک، افزود: آن زمان هدفشان این بود به هر شکلی می‌خواستند چاله و چوله های تیم ملی را پر کنند و ماله کشی کنند. مگر کار درستی کردند؟ من فنا شدم. خیلی ها در این کشتی مدیون من هستند. آن زمان زورم نمی‌رسید و چیزی نمی توانستم بگویم. هر چه من برادران خادم را می‌بردم باز من را به وزن بالاتر می فرستادند. برای انتخابی جهانی کراسنویارسک هم علیرضا حیدری با من به وزن کشی آمد اما ول کرد و رفت. بعد رفت با منصور برزگر کار را بست و من را به ۱۳۰ کیلو فرستادند. سر همین کارها بود که مدال های من نقره و برنز شد.

حمله تند عباس جدیدی به خادم و منصور برزگر

وی با اشاره به استفاده از کامران قاسمپور در وزن ۹۷ کیلوگرم جام جهانی آمریکا که منجر به شکست او شد، خاطرنشان کرد: کسی برای مدال تیمی با مدال المپیک قمار نمی‌کند. مگر کارهایی را که با من کردند خداپسندانه بود؟ در المپیک سیدنی باید با ۱۰۵ کیلو وزن زیر دو خم رودریگرز ۱۴۰ کیلویی را می‌گرفتم فقط بخاطر اینکه امیررضا خادم را به هر شکلی وارد تیم کنند تا در ۸۵ کیلو کشتی بگیرد. این حرف ها توهمات پوسیده یک مشت آدمی است که فقط می‌خواهند بگویند آی تیم‌مان قهرمان شد. ما نباید خودمان را گول بزنیم. کل کشتی دنیا فقط ۳ کشور ایران، آمریکا و روسیه است. بقیه کشورها اصلا کجای کار قرار دارند؟ بقیه فقط تک ستاره‌هایی را رو می‌کنند. مگر این سابقه تاریخی که آقای میرعمادیان می‌گوید کار مثبتی بود؟

جدیدی افزود: یک عده پای‌شان را روی گرده من گذاشتند و روی سکوی جهانی رفتند. مدال های من کو؟ کامران قاسمپور اگر درست هدایت شود می‌تواند ۸ تا ۱۰ مدال بیاورد اما با این حرکات نسنجیده و ۲ تا باخت خودباوری و اعتماد به نفس خود را از دست می دهد. من ۳۰ سالم بود که کشتی را کنار گذاشتم. ۴ سال دیگر هم می‌توانستم کشتی بگیرم اما کشتی را رها کردم فقط بخاطر اینکه از بس از من پل ساختند. چرا از آن طرف پشت بام می‌افتند و نمی‌گویند عباس جدیدی باید به جای ۵ مدال ۱۰ مدال می‌گرفت؟ چرا نمی‌گویند عباس جدیدی ۵ مدال جهانی دیگر باید می گرفت اما نگذاشتند؟

پیشکسوت کشتی ایران، در پاسخ به این سوال که با این اوصاف چه پیشنهادی برای استفاده از کامران قاسمپور و حسن یزدانی در المپیک پاریس دارد؟ گفت: من اصلا وضعیت وزنی و شرایط روحی آن ها را نمی‌دانم‌. من باید به عنوان آنالیزور و روانکاو با این ها صحبت کنم و تجاربم را به این ها بگویم. باید توقعات و شرایط روحی آن ها را ببینم. مگر این کار جاده یکطرفه است که در اتاق های در بسته برای جوان مردم تصمیم بگیرند؟ مگر این کار شوخی است؟ بابا یک عباس جدیدی پیدا شد جور تیم ملی را کشید. هر صد سال یک دیوانه مثل من پیدا می شود!

وی ادامه داد: ولم کنید دردم در سینه ام بماند! کجا رسول خادم رنگ پیراهن تیم ملی را می‌دید؟ کجا علی حیدری خواب تیم ملی را می‌دید؟ باید جورکش آقایان می‌شدیم. همه آن ها مدال های‌شان را مدیون من هستند اما این وسط عباس جدیدی گوشت جلوی توپ شد! پنج مدال نتوانستم بگیرم. مدال هایم نقره و برنز شد. چرا این ها را نمی‌گویند؟ من باید با کامران قاسمپور به عنوان یک پیشکسوت و کسی که این راه را رفته و ته این کار را می‌داند چیست بنشینم و صحبت کنم تا اصلا ببینم ته دل‌شان چیست. مگر می شود کسی را اجبار کرد؟ می رود روی تشک خراب می کند و برمی گردد، همان کاری که قاسمپور کرد. طرف باید با فراغ بال روی تشک برود.

جدیدی خاطرنشان کرد: شما نمی دانید روی تشک چه خبر است؟ به دریا رفته می‌داند مصیبت های طوفان را، شکسته استخوان داند بهای مومیایی را.

به قرآن این بچه ها گناه دارند. نباید بنشینند برای منافع خودشان روی این‌ها تصمیم گیری کنند. آقای برزگر، آقای خادم و صنعتکاران این ها آمدند امیر خادم را یک جوری وارد تیم ملی در المپیک سیدنی کردند که نتیجه‌اش این شد که نه امیر خادم مدال گرفت، نه علی حیدری و نه من. در صورتی‌که دست به ما نمی زدند هم علی حیدری طلا می گرفت و هم من. ۲ طلای المپیک سیدنی را این آقایان با تصمیم گیری غلط به باد دادند. یک نفر را می خواستند در ۸۲ کیلو به تیم تزریق کنند نشستند زیر پای علی حیدری او را به ۹۷ تا بردند و با من هم طبق معمول تا کردند. از کجا معلوم اگر حق مجید خدایی را نمی خوردند و می گذاشتند در ۸۲ کیلو به المپیک سیدنی برود مدال نمی گرفت؟ طلای من و حیدری هم که سر جایش بود. این ها جفاست. زورکی می‌خواستند پرچم را دست امیر خادم بدهند تا ۴ المپیکی شود اما ۳ وزن را نابود کردند.

دارنده یک طلا و ۲ برنز جهان و یک نقره المپیک، افزود: بابا چرا این ها را نمی‌گویند؟ عباس جدیدی ۳ تا دیسک کمر گرفته و الان زمین گیر شده است. شب ها مجبورم ۵ متکا زیر دست و گردن و کمرم بگذارم تا خوابم ببرد. ولم کنید من از کشتی بیرون کشیدم! چیزهایی نگویید که زخم دل آدم کنده شود و زخم هایمان تازه شود.

جدیدی گفت: باید بدانند دارند دست به چه کار خطرناکی می‌زنند. واقعا از آقای میرعمادیان انتظار چنین حرف هایی را نداشتم. بیایند با من که ۵ سال این راه را رفتم بنشینند و صحبت کنند. من را بخواهند من بنشینم با یزدانی صحبت کنم، روانکاویش کنم ببینم ته دلش چیست.باید با قاسمپور در یک اتاق خلوت بنشینم دو تا چایی بزاریم جلویمان و صحبت کنیم تا من ته دل این ها را دربیاورم و ببینم داستان چیست. من اصلا در جریان شرایط وزنی آن ها نیستم. امثال ما را هم که کنار می گذارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار