بازدید 3542

دستگیری قاتل درکمپ مهاجران غیرقانونی

کد خبر: ۱۱۵۸۱۴۶
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۲۵ 05 January 2023

کارگر ساختمانی که با 7 ضربه چاقو همکارش را به قتل رسانده بود در کمپ مهاجران غیرمجاز شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش ایران، 20 آذر امسال، زن جوانی با پلیس تماس گرفت و از بوی تعفن شدیدی که از خانه همسایه به مشام می‌رسید خبر داد و گفت: فریبرز، مرد میانسالی است که به تنهایی زندگی می‌کند. چند روزی است که او را در ساختمان ندیده‌ام و بوی تعفن شدیدی هم در ساختمان پیچیده است. هر روز این بو بیشتر شد تا اینکه امروز دیگر با پلیس تماس گرفتیم.

باتوجه به مشکوک بودن ماجرا، مأموران کلانتری در تماس با بازپرس محمدحسین زارعی و پس از هماهنگی‌های لازم وارد خانه شدند. مأموران در محل با جسد مرد 53 ساله در حالی که با 7 ضربه چاقو به قتل رسیده بود، مواجه شدند. کشف جسد مرد میانسال تیم جنایی را راهی ساختمان در منطقه قلهک کرد و تحقیقات ادامه یافت.

در بازبینی دوربین‌های مداربسته مشخص شد که مرد جوانی وارد خانه مقتول شده و ساعاتی بعد نیز سراسیمه از خانه خارج شده است. تصویر مرد جوان به دست آمد و در تحقیقات صورت گرفته هویت او به نام بشیر شناسایی شد. تحقیقات نشان می‌داد بشیر، با مقتول در کارگاه ساختمانی آشنا شده بود.
تحقیقات برای دستگیری بشیر ادامه داشت تا اینکه مشخص شد متهم فراری در کمپ مهاجران افغانستانی به سر می‌برد و قرار است بزودی به افغانستان برگردانده شود. پس از هماهنگی‌های قضایی، متهم از کمپ به اداره آگاهی منتقل شد که وی به قتل اعتراف کرد و گفت: 6 سال قبل قاچاقی به ایران آمدم و با مقتول در کارگاه ساختمانی آشنا شدم. دوستی ما روز به روز بیشتر می‌شد به طوری که مقتول برایم به نام خودش گوشی تلفن همراه و سیمکارت گرفته بود.
او ادامه داد: شب حادثه مقتول مرا به خانه‌اش دعوت کرد و بعد از خوردن غذا، بر سر موضوعی با هم جر و بحث‌مان شد. در یک لحظه چاقوی آشپزخانه را برداشتم و به او ضربه زدم. از آنجایی که مقتول قوی هیکل بود با من درگیر شد. من هم 6 ضربه دیگر زدم و فرار کردم. چند روزی در خیابان‌ها و پارک‌ها می‌خوابیدم و بعد هم از آنجایی که ورودم غیرقانونی بود دستگیر شدم و به کمپ منتقل شدم تا به کشورم برگردم.
با اعتراف متهم ، به دستور بازپرس شعبه اول دادسرای امور جنایی تهران در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی قرار داده شد و تحقیقات در این خصوص ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها