بازدید 12049

بازداشت کارمند کلاهبردار نمایندگی فروش خودرو

دادستان عمومی و انقلاب قزوین از دستگیری کارمند کلاهبردار یکی از نمایندگی های خودروهای خارجی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۷۹۴۳
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۶ 04 January 2023

 

به گزارش تابناک به نقل از میزان، حسین رجبی دادستان عمومی و انقلاب قزوین در خصوص کلاهبرداری این متهم اظهار کرد: حسب گزارش‌های واصله، شکایت شکات و تجمع مالباختگان در مقابل نمایندگی موصوف، مشخص شد که یکی از کارمندان این نمایندگی به همراه هم‌دستان خود مبالغ قابل توجهی در قبال فروش خودرو از شهروندان دریافت کرده و تاکنون خودرویی به مالکان تحویل داده نشده است.

وی افزود: بر اساس بررسی های اولیه، این متهم از حدود ۳۰۰ نفر از شهروندان مبلغی بیش از ۱۰۰ میلیارد تومان وجه نقد خارج از ضوابط و مقررات مربوط به نمایندگی دریافت کرده و سپس متواری شده است.

این مقام قضایی استان ادامه داد: به همین خاطر شکایت شکات تحت عنوان کلاهبرداری در یکی از شعب بازرپرسی دادسرای قزوین تشکیل و دستورات قضایی لازم جهت شناسایی و دستگیری متهم صادر شد.

رجبی تصریح کرد: بر اساس اقدامات صورت گرفته و پیگیری های انجام شده، این کارمند کلاهبردار در یکی از شهرستان های مرزی شناسایی و دستگیر شد و تحقیقات و رسیدگی قضایی در این خصوص ادامه دارد.

دادستان عمومی و انقلاب قزوین هشدار داد: شهروندان مراقب فعالیت شرکت های خودرویی و افراد سودجو در این حوزه باشند و برای ثبت نام و دریافت خودرو به نمایندگی های مجاز مراجعه کنند و در چارچوب قوانین و مقررات اقدام کنند. چون دریافت خودرو خارج از ضوابط امکان‌پذیر نیست و صرفاً در دام افراد فرصت‌طلب گرفتار می‌شوند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست