بازدید 1463

محدودیت‌ها و مشکلات بانکی مانع فعالیت‌های کارآفرینانه

کد خبر: ۱۱۵۷۳۳۷
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۴۰۱ - ۰۷:۰۶ 01 January 2023

به گزارش تابناک اقتصادی؛ آزاده اهنگریان، بانوی کارآفرین اجتماعی، با اشاره به اینکه از سال ۱۳۹۵ اولین شرکت دانش بنیان هنری کشور شدیم، گفت: شرکت ما به عنوان یک شرکت خلاق دانش بنیان ثبت شده است. در حال حاضر ۱۱ نفر نیرو مسقیم داریم و بالغ بر ۴ نفر به صورت غیر مسقیم با ما کار میکنند. شرکت ما استارت آپ‌های مختلفی را از ایده گرفته تا محصول اولیه طراحی و اجرا میکند.  

وی با اشاره به محدودیت‌ها در فعالیت‌های بانکی و مالی بین المللی، افزود: تا به حال هیچ حمایتی از بخش دولتی نداشتیم، حتی از سوی میراث فرهنگی نیز برخی موانع و سنگ اندازی‌ها در مسیر فعالیت ما رخ داد که در مقطعی موجب فروپاشی تیم ما شد. چالش بعدی ما نیرو متخصص است، چون اغلب افراد تحصیل کرده در این حوزه در حال مهاجرت هستند که این موضوع ما را دچار مشکلات و ضعف می‌کند.

این بانوی کارآفرین اجتماعی در پایان به اهمیت کارآفرینی اجتماعی در عین ناشناخته بودن آن اشاره کرد و اظهار کرد: کارآفرینان اجتماعی فضایی متفاوت و به مراتب جذابتری نسبت به سایر کارآفرینان دارند، زیرا وظیفه یک کارآفرین، شناخت فرصت‌ها و خلق ارزش است در حالی که در کارآفرینی اجتماعی در کنار این موارد، به دنبال حل آسیب‌های اجتماعی نیز هست تا به مرور زمان شاهد حل و کاهش مشکلات متعدد اجتماعی در کشور از این مسیر باشیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست