بازدید 7472
هافبک‌های نیمکت نشین یحیی در سیرجان فیکس شدند

با ۲شلیک از راه دور، پرسپولیس قلعه گل‌گهر را فتح کرد

گل‌محمدی که پرسپولیس را بدون مهاجم تخصصی به مصاف گل‌گهر مدعی فرستاد، با دو شوت محمد عمری و سینا اسدبیگی سه امتیاز شیرین از سیرجان به تهران آورد. بیرانوند نقش اول این صدرنشینی بود
کد خبر: ۱۱۵۷۲۵۹
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۸:۰۴ 31 December 2022

پرسپولیس در روز درخشش علیرضا بیرانوند و مهار پنالتی زودهنگام گل‌گهر، با دو گل هافبک‌های نیمکت نشین خود که اینبار فیکس شدند، فاتح جدال بزرگ با قلعه‌نویی شد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ یحیی گل‌محمدی که پرسپولیس را بدون مهاجم تخصصی به مصاف گل‌گهر مدعی فرستاد، با دو شوت محمد عمری و سینا اسدبیگی سه امتیاز شیرین از سیرجان به تهران آورد.

تیم‌های گل‌گهر سیرجان و پرسپولیس در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر از ساعت 16 امروز (شنبه) در ورزشگاه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به مصاف یکدیگر رفتند که این مسابقه با پیروزی 2 بر صفر شاگردان گل‌محمدی به پایان رسید.

با ۲شوت‌ از هافبک‌های نیمکت‌نشین؛ پرسپولیس قلعه گل‌گهر را فتح کرد

ترکیب گل‌گهر: محسن فروزان، آرمین سهرابیان، شایان مصلح (46 - علیرضا آرتا)، مسیح زاهدی، مهدی تیکدری، امین پورعلی (57 - محمد خدابنده‌لو)، علیرضا علیزاده، نوید عاشوری (57 - اریک بانیاما)، رضا شکاری (46 - امین قاسمی‌نژاد)، مرتضی تبریزی (73 - یونس شاکری) و کی‌روش استنلی.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر (40 - وحدت هنانوف)، علی نعمتی، مرتضی پورعلی‌گنجی، مهدی ترابی (84 - فرشاد فرجی)، میلاد سرلک، سعید صادقی (2+90 - حامد پاکدل)، وحید امیری، سینا اسدبیگی (84 - کمال کامیابی‌نیا)، گئورگی گولسیانی، محمد عمری (84 - علیرضا خدادادی).

 

شرح گل‌ها 

گل اول: در دقیقه ۵۰، محمد عمری پشت محوطه جریمه گل‌گهر صاحب توپ شد و با یک شوت پای راست دروازه را هدف قرار داد و گل اول پرسپولیس به ثمر رسید.

گل دوم: در دقیقه ۸۰، پرسپولیسی‌ها صاحب ضربه کرنر شدند و در ادامه با ارسال توپ روی دروازه گل‌گهر بانیاما توپ را برگرداند و در ادامه سینا اسدبیگی پشت محوطه جریمه گل‌گهر به توپ رسید و با یک شوت سرضرب دروازه گل‌گهر با باز کرد.

با ۲شوت‌ از هافبک‌های نیمکت‌نشین؛ پرسپولیس قلعه گل‌گهر را فتح کرد

امیر قلعه‌نویی که فصل جاری را با ادعای قهرمانی آغاز کرده است، بار دیگر یک بازی بزرگ و حساس را واگذار کرد. پرسپولیس در این بازی سروش رفیعی ، کمال کامیابی‌نیا و امید عالیشاه را در ترکیب اصلی نداشت اما با دوندگی بی امان سینا اسدبیگی و محمد عمری میانه میدان را از هافبک های میزبان گرفت.

پرسپولیسی‌ها با این پیروزی 29 امتیازی شدند و دوباره مقتدرانه به صدر جدول لیگ برتر صعود کردند.

دو گل سرخپوشان در این بازی را محمد عمری و سینا اسدبیگی به زیبایی و با شوت‌هایی از راه دور به ثمر رساندند. این دو بازیکن که معمولاً در ترکیب اصلی سرخپوشان قرار ندارند؛ در این بازی با تصمیم یحیی گل‌محمدی از ابتدا در ترکیب سرخپوشان قرار گرفته بودند و به نوعی سورپرایزهای یحیی در این مسابقه فوق‌العاده عمل کردند و تغییرات این مربی نسبت به دیدارهای قبل باعث پیروزی تیمش شد.

با ۲شوت‌ از هافبک‌های نیمکت‌نشین؛ پرسپولیس قلعه گل‌گهر را فتح کرد

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی