بازدید 4641

بیرانوند پنالتی گل‌گهر را گرفت، تساوی نیمه اول

کد خبر: ۱۱۵۷۲۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۵۲ 31 December 2022

 در مهمترین بازی هفته چهاردهم لیگ برتر فوتبال «گل گهر-پرسپولیس» از ساعت ۱۶:۰۰ در سیرجان به مصاف هم رفتند که نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ حساس ترین اتفاق بازی در نیمه نخست پنالتی دقیقه ۸ گل‌گهر بود که بیرانوند آن را مهار کرد و مانع بازشدن دروازه پرسپولیس شد.

دانیال اسماعیلی‌فر در دقیقه ۴۰ مصدوم شد و جای خود را به وحدت هنانوف داد.

ترکیب پرسپولیس مقابل گل گهر
علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، گئورگی گولسیانی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی‌فر، سینا اسدبیگی، میلاد سرلک، مهدی ترابی، سعید صادقی، محمد عمری و وحید امیری

ترکیب گل گهر مقابل پرسپولیس
محسن فروزان، آرمین سهرابیان، شایان مصلح، مسیح زاهدی، مهدی تیکدری، امین پورعلی، علیرضا علیزاده، نوید عاشوری، رضا شکاری، مرتضی تبریزی و کی‌روش استنلی

در چارچوب هفته چهاردهم لیگ برتر از ساعت 16 امروز (شنبه) در ورزشگاه سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی به مصاف یکدیگر رفتند که نیمه نخست این مسابقه با نتیجه تساوی بدون گل خاتمه یافت. 

در این نیمه امین پورعلی کاپیتان تیم گل‌گهر یک ضربه پنالتی را در دقیقه 9 برای تیمش هدر داد، ضربه‌ای که علیرضا بیرانوند موفق به مهار آن شد.

ترکیب گل‌گهر: حسن فروزان، آرمین سهرابیان، شایان مصلح، مسیح زاهدی، مهدی تیکدری، امین پورعلی، علیرضا علیزاده، نوید عاشوری، رضا شکاری، مرتضی تبریزی و کی‌روش استنلی.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر (40 - وحدت هنانوف)، علی نعمتی، مرتضی پورعلی‌گنجی، مهدی ترابی، میلاد سرلک، سعید صادقی، وحید امیری، سینا اسدبیگی، گئورگی گولسیانی، محمد عمری.

داور: امیر سامان سلطانی

دقیقه 8: برخورد علی نعمتی با مرتضی تبریزی داخل محوطه جریمه پرسپولیس را امیرسامان سلطانی داور این بازی پنالتی تشخیص داد و این فرصت خوب برای گل‌گهری‌ها بود تا دروازه پرسپولیس را باز کنند.

دقیقه 9: ضربه پنالتی پورعلی را بیرانوند به زیبایی مهار کرد و توپ پس از برخورد به دستان دروازه‌بان پرسپولیس و تیر دروازه برگشت داده شد تا این فرصت خوب برای شاگردان قلعه‌نویی در شروع بازی از دست برود.

دقیقه 14: رضا شکاری اولین کارت زرد بازی را دریافت کرد.

دقیقه 21: ضربه سر گولسیانی روی کرنر ارسالی بازیکنان پرسپولیس به طور تصادفی به دستان فروزان برخورد کرد و از بالای دروازه گل‌گهر به بیرون رفت.

دقیقه 35: شایان مصلح دیگر اخطاری بازی لقب گرفت.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل