اظهارات برادر شهید تهرانی مقدم خطاب به اسرائیل

برادر شهید حسن تهرانی مقدم گفت: اگر دشمن به مسیر خود ادامه دهد مرکز اصلی آنان یعنی اسرائیل را با موشک های شهید تهرانی مقدم زیرو رو خواهیم کرد.
کد خبر: ۱۱۵۷۲۱۳
تاریخ انتشار: ۱۰ دی ۱۴۰۱ - ۱۱:۴۴ 31 December 2022

به گزارش به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سردار محمد تهرانی مقدم جمعه شب در مراسم گرامیداشت ۹ دی در مصلی ساری با اشاره به انجام کودتای نوژه علیه نظام اسلامی اظهار داشت: آمریکا تاکنون فتنه‌های مختلفی از جمله جنگ سراسری و حوادث و آشوب‌های داخلی در مناطق مختلف کشور اجرا کرده است.

وی حادثه ششم بهمن آمل و حکومت نظامی در لاهیجان را از دیگر مقدمات و نقشه‌های دشمن برای تجزیه و براندازی کشور توسط دشمنان دانست و گفت: دفاع جانانه مردم عزیز در دفاع مقدس طرح‌های دشمنان را خنثی کرده است.

وی محاصره اقتصادی، تهاجم فرهنگی، جنگ‌های سایبری و کودتاهای مخملی را از دیگر حربه‌های دشمن ذکر کرد و افزود: در حوادث اخیر نیز جنگ ترکیبی را سرلوحه کار قرارداده اند تا آنچه را در چنته دارند با هم بکار برند.

سردار تهرانی مقدم یادآور شد: استکبار در همه محاسبات از دو مسئله غفلت کرده است و اول آنکه انقلاب ما دارای صاحب است و مسئله دوم حضور شهدا و پشتیبانی آنها است که مورد توجه دشمن نبوده است.

برادر شهید تهرانی مقدم با اظهار اینکه شهدای ما زنده هستند و حضور دارند و با اشاره به اینکه مراکز توطئه دشمنان را شناسایی کردیم، گفت: فرماندهی فتنه اخیر در نطفه خفه شد و قصد داشتند اقدام به تجزیه کشور داشته باشند.

این یادگار دفاع مقدس طرح تجزیه و براندازی نظام را از اهداف دشمنان ذکر کرد و گفت: شهدای ما با بصیرت بودند و قطعاً این انقلاب را به دست منجی عالم بشریت خواهیم رساند.

وی اطاعت از رهبری و ولی امر را از ویژگی‌های برجسته شهیدان ذکر کرد و گفت: شهدا پا در جای پای رهبری می‌گذاشتند و به سرمنزل مقصود رسیدند.

سردار تهرانی مقدم با بیان اینکه شهیدان مصداق تبعیت و ولایتمداری بودند، گفت: در حماسه ۹ دی باید از شهدا تبعیت و پیروی کنیم.

وی مدیریت جهادی، انقلابی، بسیجی را راه شهیدان دانست و گفت: اگر شهدا را الگو قرار دهیم در زمینه‌های مختلف موفق می‌شویم زیرا همه امکانات در کشور وجود دارد.

وی ادامه داد: چنانچه دشمنان به مسیر خود ادامه دهند مرکز اصلی آنان یعنی اسرائیل را با موشک‌های شهید تهرانی مقدم زیر و رو خواهیم کرد تا دیگر در جغرافیای جهانی، اسرائیلی وجود نداشته باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست