بازدید 7457
۵
آخرین وضعیت رنگ‌بندی شهرهای کشور

۸۵ درصد از شهرستان‌های کشور در وضعیت «عادی» کرونایی

بر اساس رنگ‌بندی جدید کرونایی کشورمان که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منتشر کرده، شاهد تثبیت وضعیت کرونایی کشورمان و حتی بهبود آن هستیم؛ وضعیت خوبی که مدتی است بر کشورمان حاکم است، اما به نظر می‌رسد به زودی تغییر خواهد کرد و احتمالا به وقوع موج هشتم شیوع بیماری در کشور گره خواهد خورد.
کد خبر: ۱۱۵۷۱۶۴
تاریخ انتشار: ۰۹ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۴ 30 December 2022
تداوم «آبی»‌ترین وضعیت کرونایی کشور در هفته پیش روبه رغم شناسایی زیرسویه‌های تازه ویروس در کشورمان، نقشه رنگ‌بندی کرونایی به فاصله یک هفته به‌ روز شد و بر اساس آن، وضعیت کرونایی کشورمان باز هم بهبود یافته است.

به گزارش «تابناک»؛ بر اساس رنگ‌بندی جدید کرونایی کشورمان که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منتشر کرده، شاهد تثبیت وضعیت کرونایی کشورمان و حتی بهبود آن هستیم؛ وضعیت خوبی که مدتی است بر کشورمان حاکم است، اما به نظر می‌رسد به زودی تغییر خواهد کرد و احتمالا به وقوع موج هشتم شیوع بیماری در کشور گره خواهد خورد.

 روند تغییرات نقشه رنگ‌بندی کرونایی در کشورمان در هفته‌های گذشته/ برای دیدن تصویر در ابعاد بزرگتر روی آن کلیک کنید
روند تغییرات نقشه رنگ‌بندی کرونایی در کشورمان در هفته‌های گذشته/ برای دیدن تصویر در ابعاد بزرگتر روی آن کلیک کنید

با تامل در تغییرات نقشه رنگ‌بندی کشورمان در هفته‌های گذشته، می‌توان دریافت که برای هشتمین هفته پیاپی، رنگ قرمز (معادل وضعیت «بسیار پرخطر») در نقشه دیده نمی‌شود؛ هرچند گستره رنگ نارنجی اندکی وسعت یافته که امیدواریم شدت نگیرد.

بنا بر نقشه جدید که از فردا (شنبه) دهم دی ماه اعمال خواهد شد، شمار شهر‌های نارنجی (معادل وضعیت «پرخطر») افزایش یافته و از ۳ به ۴ شهرستان رسیده است، در حالی که شمار شهر‌های زرد (معادل وضعیت «نسبتا پرخطر») با کاهشی قابل توجه از ۷۶ به ۶۲ شهرستان رسیده است.

این تغییرات موجب شده که شمار شهر‌های آبی (معادل وضعیت «عادی») رشد یافته و از ۳۶۹ به ۳۸۲ شهرستان برسد؛ تغییراتی که آبی‌ترین نقشه رنگ بندی کرونایی را پدید آورده که در آن بالغ بر ۸۵ درصد شهرستان‌های کشور در وضعیت «عادی» قرار دارند.
 
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۵
مدیران زحمت کش فرودگاه ها را کنترل کنید تا گرفتار سال 98 نشویم.
مردم عزیز تز ماسک استفاده کنید.
با این همه مشکلات دیگر طاقت کرونا را نداریم.
خدایا کمک کن.
ژاپن در هفته گذشته بیش از 2000 فوتی داشته است. درست است که واکسن برکت و سینوفارم بهتر از فایزر و آسترازانکا عمل کرده است. اما بازهم تزریق دوز یاد آور ضرورت دارد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۰
[خخخخخخخ
دولت در کنترل کرونا سهل انگاری می کند . مردم خودشان مراقبت کند . پرواز های چین رهای راها است .
هر وقت چین تظاهرات میشه کرونا راه میفته!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی