بازدید 3240

بمب هسته‌ای دروغ بزرگ برای توقف پیشرفت ایران است

دشمنان اعلام می کنند ایران به دنبال بمب هسته است و با همین دروغ بزرگ می خواهد ما را در مسیر پیشرفت صلح آمیز متوقف کند.
کد خبر: ۱۱۵۷۰۵۱
تاریخ انتشار: ۰۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۹ 29 December 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، مرکز اصفهان، رئیس سازمان انرژی اتمی در همایش توسعه فناوری هسته ای در جمع روسای مراکز دانشگاهی، پژوهشی، رشد و فناوری و دانشجویان و فعالان حوزه صنعت گفت: آمریکایی ها به دنبال غارت و سلطه گری هستند و با فتنه گری و شیطنت در مناطق مختلف جهان به دنبال نفوذ و سلطه گری بر حکومت ها هستند .

محمد اسلامی با اشاره به اینکه جریان قدرت در غرب نمی خواهد کشورها به آرامش و پیشرفت برسند، افزود: کسانی که شعارهای زیبا سر می دهند بیشترین ضربه به مردم زده اند .

وی افزایش قیمت دلار و پایین آوردن ارزش پول ملی را از جمله ماموریت های آمریکایی ها دانست و گفت: دشمنان با تحریم هر روز فشار را بر ایران بیشتر کرده اند و می خواهند در جنگ اقتصادی مردم را به تنگنا بیاورند و به خیابان بکشند.

رییس سازمان انرژی اتمی با اشاره به اینکه ایران همیشه به دنبال پیشرفت های علمی و فن‌آورانه هسته ای در حوزه های پزشکی کشاورزی و ....است، افزود: دشمنان اعلام می کنند ایران به دنبال بمب هسته است و با همین دروغ بزرگ می خواهد کشور را در مسیر پیشرفت صلح آمیز متوقف کند.

اسلامی با بیان اینکه ۲۰۶ مرکز از انرژی اتمی ایران در حوزه پزشکی و درمان مجوز در حال خدمت رسانی به مردم هستند، گفت : با ظرفیت دانشمندان ایران و شرکت های دانش بنیان در حال توسعه صلح آمیز دانش هسته ای هستیم تا از این توانمندی در حوزه های مورد نیاز بهره مند شویم .

وی با اشاره به ساخت راکتور ده مگاواتی آموزشی و پژوهشی در اصفهان افزود: سازمان علاقمند است از ظرفیت شرکت های دانش بنیان و دانشگاه های استان اصفهان در راستای توسعه صنعت هسته ای استفاده کنیم.

در همایش توسعه فناوری هسته ای روسای دانشگاه های اصفهان صنعتی پیام نور شهرک علمی و تحقیقاتی و نماینده اتاق بازرگانی با اشاره به ظرفیت های موجود حوزه های زیر مجموعه ، آمادگی خود را برای همکاری با سازمان انرژی اتمی و توسعه صنعت هسته ای اعلام کردند .

در این همایش تعدادی از دانشجویان سوالات و دغدغه های خود را مطرح کردند و رئیس سازمان انرژی اتمی پاسخگوی آن ها بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست