بازدید 5952

پرده کاران؛ متخصص در نصب پرده و امورات آن در تهران

نصب مدل های جدید پرده در منازل و ادارات به خودی خود کاری حرفه ای و تخصصی است. برای این منظور توصیه می شود اگر می خواهید ظاهر خانه خود را زیباتر به نمایش بگذارید، از حرفه و تخصص یک نصاب پرده استفاده کنید.
کد خبر: ۱۱۵۶۸۹۶
تاریخ انتشار: ۰۷ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۰ 28 December 2022

پرده ها یکی از مهم ترین اجزای هر نوع دکوری هستند و نصب آن ها از آن دست کارهایی است که نیاز به دقت و توجه زیادی دارد. نصاب پرده باید در نگهداری پارچه پرده نهایت دقت خود را بکنند و برای این منظور دوره‌های آموزشی لازم را بگذرانند و تجربه کافی داشته باشند. سازندگان پرده بیشترین حساسیت را در انتخاب کارکنان خود دارند. نصاب های پرده در اندازه گیری ها و محاسبات ریاضی قوی هستند و می توانند پرده ها را بدون کوچکترین خطایی به خوبی نصب کنند.

در ادامه شما را با خدمات تولیدکنندگان پرده مرتبط با دوخت پرده، نصاب پرده ، جابجایی و تعمیر پرده آشنا خواهیم کرد.

نصب مدل های جدید پرده در منازل و ادارات به خودی خود کاری حرفه ای و تخصصی است. برای این منظور توصیه می شود اگر می خواهید ظاهر خانه خود را زیباتر به نمایش بگذارید، از حرفه و تخصص یک نصاب پرده استفاده کنید.

از جمله وظایف نصاب پرده می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اندازه گیری های دقیق برای نصب میله های پرده
  • جلوگیری از کثیفی و پاره شدن پرده ها در حین نصب
  • خدمات حمل و نقل و جابجایی پرده
  • رفع مشکلات احتمالی در حین نصب

دوخت پرده

نحوه دوخت پرده ها تاثیر بسزایی در زیبایی و متعاقبا در ظاهر فضا دارد. این تنها زمانی امکان پذیر است که پرده ها توسط خیاطان ماهر و با تجربه دوخته شوند. پرده ها با توجه به سلیقه مشتری و فضایی که برای نصاب پرده در نظر می گیرید در انواع کلاسیک و مدرن دوخته می شوند.

اما در اینجا نکات مهمی وجود دارد که باید در مورد دوخت پرده بدانید:

  • انتخاب بهترین متریال: به عنوان اولین نکته در دوخت پرده، جنس این وسیله تزئینی را بررسی می کنیم. بهتر است بدانید که جنس پرده نقش مهمی در نور و روشنایی محیط و همچنین دمای محیط دارد. بنابراین، جنس پرده های خود را با توجه به آب و هوای زندگی و نیاز خود به نور و گرما انتخاب کنید.

به عنوان مثال، پرده های کتان اغلب نازک و سبک هستند و بنابراین میزان انتقال نور را کاهش نمی دهند. پرده های ابریشمی و ابریشمی علاوه بر تامین نور لازم و هماهنگی با هر نوع دکوری، فضای داخلی را نمایان می کند. پس بهتر است آن را با لایه آستری بدوزید. یا از پرده های مخملی در محیط هایی استفاده می شود که نور به دلیل ضخامت آنها اهمیتی ندارد.

  • طرح و رنگ در دوخت: از رنگ های مکمل برای پرده های خود با توجه به رنگ دیوار، فرش، کاغذ دیواری، مبلمان و یا... در نظر داشته باشید که رنگ های خنثی مانند کرم، سفید و ... با هر نوع رنگی سازگار است. دکور

اگر می‌خواهید پرده‌هایتان نسبت به سایر دکوراسیون‌ها متمایز باشد، پیشنهاد می‌کنیم رنگی متفاوت از دکوراسیون انتخاب کنید. همچنین انتخاب پرده های تیره و تک رنگ می تواند هارمونی زیبایی با فضا ایجاد کند.

  • اندازه پرده: اندازه گیری طول و عرض پنجره، فاصله دیوار تا دیوار (در صورت وجود دیوار در دو طرف پرده) و ارتفاع پرده بسیار مهم است. توجه داشته باشید که در صورت استفاده از پرده معمولی باید 5 سانتی متر از طول پرده و در مورد پرده حلقه ای 8 سانتی متر از طول پرده کم شود.

حرکت پرده

برخی افراد در زمان خاصی از سال پرده های خود را می شویند و عوض می کنند. در این میان مشکلی که باید به آن توجه شود جابجایی پرده هاست و این کار نیاز به تخصص بالایی دارد. زیرا اگر بدون مهارت و تجربه انجام شود زیبایی پرده خدشه دار می شود.

بهتر است در این قسمت از پارچه‌های پارچه‌ای کمک بگیرید. نصاب های پرده در نصب و جابجایی انواع مدل های دراپی، سنگی، پانلی، مدرن و کلاسیک و ... مسلط هستند و پارچه فروشی ها اقدامات لازم را برای جابجایی پرده ها با بیشترین کارایی در کمترین زمان انجام خواهند داد.

نصب پرده

به طور کلی مهمترین ابزار نصب پرده عبارتند از: میل پرده، میل پرده، نرده پرده، گیره نگهدارنده، خط خراش، مته برقی، پیچ، رولپلاک و ... در واقع استفاده از یراق آلات مرغوب برای آویز پرده از آسیب دیدن پرده جلوگیری می کند. ، دیوارها و سقف ها. از آنجایی که پرده ها انواع مختلفی دارند، روش های مختلفی نیز برای نصب آنها وجود دارد. مثلا:

در نصب اتوماتیک پرده، تغییرات در نوع چوب پرده و مکانیسم حرکت باید توسط نصاب پرده انجام شود. ریل های پرده های اتوماتیک دارای سیمی در سمت چپ یا راست هستند که جهت پرده ها را تعیین می کند.

در نصب پرده های سلطنتی باید سه فاکتور مهم را در نظر بگیرید. نوع دوخت (مدل دو، سه تایی یا چین دار)، کتیبه یا قاب روی پرده (قسمت بالای پرده منبت کاری شده با قاب یا کتیبه چوبی) و لوازم پرده.

نصب پرده های ساده تقریباً به همین سادگی است و می توانید خودتان این کار را انجام دهید. اولین قدم نصب پرده ریل بسته به نوع و سبک پنجره و ارتفاع سقف.

برای نصب یک ریل پرده استاندارد، باید فاصله ای بین بالاترین قسمت پنجره و سقف در نظر بگیرید. برای اینکه پرده بلندتر به نظر برسد، باید آن را نزدیک سقف قرار دهید.

پرده های گورخر به 4 روش ساخته می شوند: سقف، دیوار،

روی قاب پارتیشن های سقف و دیوار. و هر کدام را می توان به روشی خاص توسط نصاب پرده نصب کرد.

تعمیر پرده

گاهی اوقات به دلیل استفاده از مواد بی کیفیت و فرسودگی پرده ها، نیاز به تعمیر آنها دارید. از آنجایی که در حال حاضر هزینه تعویض پرده زیاد است، تعمیر آن مورد استقبال مردم قرار گرفته است. سوراخ شدن، اختلال در حرکت ریل، خوردگی ریل، قفل شدن زنجیر، برخورد و افتادن پرده ها، پیچش در نور خورشید و غیره آسیب های رایجی هستند که نیاز به تعمیر دارند و از آنجایی که پرده ها در نوع و مدل متفاوت هستند.

در صورت آسیب دیدن هر کدام از آنها به خدمات تعمیر پرده متفاوتی نیاز دارند. پرده های چوبی، فلزی، پارچه ای، گورخری و کرکی

پرده ها یکی از مهم ترین اجزای هر نوع دکوری هستند و نصب آن ها از آن دست کارهایی است که نیاز به دقت و توجه زیادی دارد. پارچه‌فروش‌ها باید با نهایت ظرافت و دقت حجاب را بپوشانند و برای این منظور دوره‌های آموزشی لازم را بگذرانند و تجربه کافی داشته باشند. سازندگان پرده بیشترین حساسیت را در انتخاب کارکنان خود دارند. نصاب های پرده در اندازه گیری ها و محاسبات ریاضی قوی هستند و می توانند پرده ها را بدون کوچکترین خطایی به خوبی نصب کنند.

در ادامه شما را با خدمات تولیدکنندگان پرده مرتبط با دوخت پرده، نصب پرده، جابجایی و تعمیر پرده آشنا خواهیم کرد.

نصب مدل های جدید پرده در منازل و ادارات به خودی خود کاری حرفه ای و تخصصی است. برای این منظور توصیه می شود اگر می خواهید ظاهر خود را زیباتر به نمایش بگذارید، از حرفه و تخصص یک نصاب پرده استفاده کنید.

از جمله وظایف نصاب پرده می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اندازه گیری های دقیق برای نصب میله های پرده
  • جلوگیری از کثیفی و پاره شدن پرده ها در حین نصب
  • خدمات حمل و نقل و جابجایی پرده
  • رفع مشکلات احتمالی در حین نصب

نتیجه

تولید کنندگان پرده در تهران با 50 سال سابقه و تجربه و تخصص کافی جهت ارائه کلیه خدمات مربوط به پرده اعم از دوخت و طراحی پرده، فروش پرده، تعمیر و جابجایی پرده و خشکشویی پرده به ویژه ساکنین تهران می باشد.

کرتین کاران در کنار خدمات رایگان خود برای مشاوره و راهنمایی برای اجرای انواع طرح های کلاسیک و مدرن در منازل، ادارات، هتل ها، تالارها و شرکت های خصوصی همراه شما خواهد بود. می توانید با مراجعه به سایت https://pardehkaran.com از خدمات جامع این مجموعه بهره مند شوید.

برای اطلاعات بیشتر تماس بگیرید:

02122491276

09375749157

09123116138

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست