بازدید 12226
۷
آخرین وضعیت رنگ‌بندی شهرهای کشور

بالغ بر ۸۲ درصد شهرستان‌های کشور در وضعیت «عادی» کرونایی

با تامل در تغییرات نقشه رنگ‌بندی کشورمان در هفته‌های گذشته، می‌توان دریافت که برای هفتمین هفته پیاپی، رنگ قرمز (معادل وضعیت «بسیار پرخطر») در نقشه دیده نمی‌شود؛ هرچند گستره رنگ نارنجی کمی وسعت یافته که امیدواریم شدت نگیرد و به بازگشت رنگ قرمز منجر نشود.
کد خبر: ۱۱۵۶۲۰۳
تاریخ انتشار: ۰۲ دی ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۵ 23 December 2022
تداوم «آبی»‌ترین وضعیت کرونایی کشور در هفته پیش رونقشه رنگ‌بندی کرونایی به فاصله یک هفته به‌ روز شد تا مشخص شود، وضعیت کرونایی کشورمان باز هم بهبود یافته است.

به گزارش «تابناک»؛ بر اساس رنگ‌بندی جدید کرونایی کشورمان که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منتشر کرده، شاهد تثبیت وضعیت کرونایی کشورمان و حتی بهبود آن هستیم؛ تثبیت وضعیت خوبی که مدتی است بر کشورمان حاکم است و نشان می‌دهد، خطر ابتلا به کووید ۱۹ به میزان چشمگیری کاهش یافته است.

 روند تغییرات نقشه رنگ‌بندی کرونایی در کشورمان در هفته‌های گذشته/ برای دیدین تصویر در ابعاد بزرگتر روی آن کلیک کنید
روند تغییرات نقشه رنگ‌بندی کرونایی در کشورمان در هفته‌های گذشته/ برای دیدین تصویر در ابعاد بزرگتر روی آن کلیک کنید


با تامل در تغییرات نقشه رنگ‌بندی کشورمان در هفته‌های گذشته، می‌توان دریافت که برای هفتمین هفته پیاپی، رنگ قرمز (معادل وضعیت «بسیار پرخطر») در نقشه دیده نمی‌شود؛ هرچند گستره رنگ نارنجی کمی وسعت یافته که امیدواریم شدت نگیرد.

بنا بر نقشه جدید که از فردا (شنبه) سوم دی ماه اعمال خواهد شد، شمار شهر‌های نارنجی (معادل وضعیت «پرخطر») افزایش یافته و از یک به سه شهرستان رسیده است، در حالی که شمار شهر‌های زرد (معادل وضعیت «نسبتا پرخطر») با کاهشی چشمگیر از ۹۳ به ۷۶ شهرستان رسیده است.

این تغییرات موجب شده که شمار شهر‌های آبی (معادل وضعیت «عادی») رشد یافته و از ۳۵۴ به ۳۶۹ شهرستان برسد؛ تغییراتی که آبی‌ترین نقشه رنگ بندی کرونایی را پدید آورده که در آن بالغ بر ۸۲ درصد شهرستان‌های کشور در وضعیت «عادی» قرار دارند.
 
 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۷
شماهم که عاشق کرونا! خداهم رسوند براتون.
حضرات غربگدای فایزر پرست چرا مدتیه لال هستند؟
کورنا دوبار در چین بشدت در حال گسترش است مراقب باشید آن افتضاح سال ۹۸ تکرار نشود حضور چینی ها را چه کسی کنترل می کند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
سال ۹۸ هواپیمایی ماهان هر روز بدون توجه به هشدار ها پرواز ها را قطع نکرد تا کرونا تمام کشور را فرا گرفت
چرا بسیاری از نظر دهندها خود و کشورشان را دایما تحقیر می کنند این چه درد بی درمانی است؟ وجدانا اگه الان ما وضعیت آمریکا، چین و ژاپن و... را داشتیم و آنها وضعیت فعلی ما را چقدر حسرت آنها را می خوردید و چقدر خود را ملامت می کردید؟ چرا الان خدا را شکر نمی کنید. تابناک عزیز این را به قصد تکان دادن وجدانهای خفته نوشتم منتشر کن شاید وجدانی پاک در میان خودباختگان خود زن پیدا شود! شاید!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۰/۰۳
اوه چه حرفی زدی وجدانم روبیدار کردی خدایا چقدر ماها ایرانیها خوشبختیم تخم مرغ میخریم دونه ای پنج هزار یه وعده غذا املت بخواهیم بخوریم اونم تو خونه نه رستوران میشه سی هزار تومن دلار هم چهل رو رد کرده خیز برداشته بره به پنجاه برسه وای خدا ماها از آمریکایی ها و ژاپنی ها که تورم یه رقمی دارن ما که تورممون داره سه رقمی میشه خوشبختتریم چون تورم اونا اون بدبختا یه رقمیه تورم ما خدار و شکر داره سه رقمی میشه وای....
عادی سازی وضعیت کرونا فقط با عدم انجام تست صورت پذیرفته است. سر خود را از زیر برف بیرون بیاورید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی