بازدید 23343
سه هزار و دویست‌ و یازدهمین بسته ویژه خبری «تابناک»

وزیر کشور: مواجهه با بدپوششی‌های نامتعارف، الزام قانونی دارد/سردار نقدی: جراحی اقتصادی درد دارد/خاندوزی: «ایران اینترنشنال» به دنبال تشدید خروج ارز از کشور است

در بسته خبری امروز «تابناک» تیتر‌هایی مانند وزیر صمت: خبری از قیمت‌های عجیب و غریب نیست / فارس: کاهش ۹۰۰ تومانی قیمت ارز آزاد در چند ساعت /معاون رئیس جمهور: افزایش حقوق کارمندان پلکانی است! / «روضه» مداح معروف به دلیل «مشکل امنیتی» تعطیل شد ... را می‌خوانید.
کد خبر: ۱۱۵۵۷۸۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۶ 20 December 2022

«تابناک» هر روز سعی دارد با انتخاب تیتر‌هایی از حوزه‌های مهم خبری به خصوص سیاسی و اقتصادی، شما را در جریان اخباری مهم و اثرگذار قرار دهد که قطعا باید شنیده و خوانده شوند. در این بسته خبری، نگاهی به آخرین مواضع جناح‌های سیاسی و تحولات مهم داخلی و اوضاع اقتصادی کشور انداخته می‌شود که مخاطبان با مطالعه آن به رهیافت‌های مهمی از سیر وقایع اثرگذار کشور دست خواهند یافت.

وزیر کشور: مواجهه با بدپوششی‌های نامتعارف، الزام قانونی دارد
وزیر کشور با بیان اینکه اکثریت بانوان ایرانی مقید به رعایت عفاف و حجاب هستند، اظهار کرد: عفاف و حجاب، بخش جدایی ناپذیری از هویت و فرهنگ زنان ایران است. احمد وحیدی در پاسخ به پرسش خبرنگاری گفت: مواجهه با بدپوششی‌های نامتعارف و عدول هنجارشکنانه از حجاب که یک ارزش دینی و ملی است، الزام قانونی دارد که در چارچوب قوانین و با روش‌های مناسب به عنوان مکمل اقدامات فرهنگ ساز صورت می‌گیرد. وی خاطرنشان کرد: تلاش دشمنان فرامرزی برای مقابله با حجاب و عفاف، تلاش برای محروم کردن مردم از این سرمایه گرانبهاست. وزیر کشور تاکید کرد: در کنار وظیفه همگانی در ترویج عفاف و حجاب دستگاه‌ها نیز باید ماموریت خود را در این موضوع انجام دهند.

توئیت بورل بعد از گفت‌وگو با امیرعبداللهیان در اردن
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا بعد از دیدار روز سه‌شنبه با وزیر امور خارجه کشورمان در پایتخت اردن، گفت که این دیدار در بحبوحه آنچه او وخامت در روابط اتحادیه اروپا و ایران نامید، ضروری بود. جوسپ بورل که مسئولیت هماهنگی مذاکرات رفع تحریم‌ها را بر عهده دارد، با انتشار پیامی در توئیتر نوشت که دو طرف در این دیدار توافق کردند کانال ارتباطی را باز نگه دارند و برجام بر اساس مذاکرات صورت گرفته در وین ازسرگرفته شود. وی در تداوم اظهارات مداخله‌جویانه مقام‌های غربی در امور داخلی ایران و ادعای مشارکت نظامی تهران و مسکو در جنگ اوکراین مدعی شد که در این جلسه، «بر ضرورت توقف فوری حمایت نظامی از روسیه و سرکوب داخلی در ایران تاکید کردم.» به گزارش ایرنا، این ملاقات در حاشیه اجلاس بغداد ۲ برگزار شد و در جریان آن که دو ساعت به طول انجامید، مهمترین موضوعات در دستورکار ایران و اتحادیه اروپا بویژه شرایط حاکم بر مذاکرات وین، مورد تبادل نظر دو طرف قرار گرفت.

عوامل حمله تروریستی ایذه دستگیر شدند
در اقدام عملیاتی مشترک وزارت اطلاعات، سپاه و فراجا دو عامل دخیل در حادثه تروریستی آبان ماه شهرستان ایذه دستگیر و دو تن دیگر کشته شدند. صادق جعفری چگنی دادستان عمومى و انقلاب مرکز استان خوزستان در گفت‌وگو با فارس اظهار کرد: صبح امروز طى اقدام عملیاتى مشترک وزارت اطلاعات، سپاه و فراجا ٤ تن از عوامل دخیل در حادثه تروریستى آبان ماه شهرستان ایذه از جمله دو نفر از عناصر اصلى مسلح این اغتشاشات مورد ضربه قرار گرفتند. وی ادامه داد: در این درگیرى مسلحانه دو تن از متهمین دستگیر و دو تن کشته شدند. در حمله تروریستی ایذه در ۲۵ آبان ماه هفت تن به شهادت رسیدند و تعدادی نیز مجروح شدند.

استیضاح وزیر ورزش به بیش از ۵۰ امضا رسید
استیضاح وزیر ورزش در مجلس شورای اسلامی به بیش ۵۰ امضا رسیده است. استیضاح حمید سجادی وزیر ورزش در مجلس شورای اسلامی به بیش ۵۰ امضا رسیده است، در حالی که طبق گفته متولیان این استیضاح، این امضا‌ها در حال افزایش است. پیش از این وزیر ورزش از مجلس شورای اسلامی به علت اقناع نشدن نمایندگان از پاسخ‌های وی، کارت زرد دریافت کرده بود.

سردار نقدی: جراحی اقتصادی درد دارد
معاون هماهنگ‌کننده سپاه با بیان اینکه کنار گذاشتن ارز ترجیحی، اقدامی بسیار بزرگ و مهم بود، گفت: جراحی اقتصادی درد دارد و مانند داروی تلخی ناخوشایند است، اما می‌توان گرانی‌های ناشی از آن را با تولید داخلی جبران کرد.


مسیح مهاجری در بیمارستان بستری شد
مدیرمسئول روزنامه جمهوری اسلامی پس از بستری شدن در بیمارستان تحت عمل آنژیوگرافی قرار گرفت. یک منبع آگاه به خبرنگار فرارو گفت: وی شب گذشته به علت گرفتگی رگ قلب در بیمارستان خاتم الانبیاء تحت عمل آنژیوگرافی قرار گرفت.

«روضه» مداح معروف به دلیل «مشکل امنیتی» تعطیل شد
حمید علیمی از تعطیلی روضه هایش در اصفهان و قم به دلیل مشکلات امنیتی خبر داد. حمید علیمی مداح در صفحه اینستاگرام خود مدعی شد، در تماسی اعلام شده که جلسه روضه وی به دلیل «مشکل امنیتی» کنسل شده است. علیمی نوشته است: عصر شهادت حضرت زهرا (س) در تماس تلفنی با مسئولان حسینیه اعلام شد: روضه به دلیل «مشکل امنیتی» کنسل است! در تماس با چند مسئول دلسوز پیگیر شدم. نتیجه این شد که فرمودند: امشب مراسم برگزار بشه، ولی دیگه اصفهان نمیشه روضه داشته باشی! وی در ادامه نوشته است: اطلاع دادند که اجازه روضه گرفتن در اصفهان را ندارم! اخیرا هم در شهر مقدس قم دو جلسه کنسل شد. دلیلش ظاهرا به خاطر توییت‌های این مدت است. علیمی در پایان نوشته است: برای همه مردم وطنم در این روز‌ها از درگاه الهی دلی آرام و روزگاری بی دغدغه را آرزومندم. یاعلی مدد.

خاندوزی: «ایران اینترنشنال» به دنبال تشدید خروج ارز از کشور است
سخنگوی اقتصادی دولت در پاسخ به پرسشی درباره تاثیر اغتشاشات بر افزایش نرخ ارز هم توضیح داد: در دولت به جمع بندی رسیده ایم که بخش زیادی از نیازهای حواله ارز کشور هم اکنون در سامانه نیما تأمین می‌شود. البته بخش کمی از تقاضای غیررسمی برای اسکناس وجود دارد که ده ها برابر کوچکتر از حجم حواله است. برخی حوادث در ماه‌های قبل در خیابان رخ داد و آن را در ادامه به فضای اقتصاد کشور کشاندند و رسانه های معاند مانند ایران اینترنشنال هم به وضوح سعی می کند به این فضا دامن بزنند تا افزایش تقاضا و خروج ارز از کشور تشدید شود. در این بین رسانه ها باید برای آرامش و شفافیت فصل کمک کنند.

معاون رئیس جمهور: افزایش حقوق کارمندان پلکانی است
رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: پیشنهاد افزایش حقوق کارمندان را در ۱۷ بند متناسب با دستور رئیس‌جمهور در عادلانه سازی حقوق آماده و در دولت مطرح کردیم. در موضوع حقوق کارمندان طی سال آینده افزایشی اجرایی خواهد شد که موجب تورم نشود، زیرا افزایش نرخ تورم خط قرمز دولت است. افزایش حقوق پلکانی است و سه سناریو برای افزایش حقوق کارمندان در نظر گرفته‌ایم؛ سناریو اول این است که دستمزد همه کارکنان ۲۰ درصد افزایش یابد و سناریو دیگر این که متناسب با دهک‌های درآمدی در کارکنان دولت عدد ثابت را برای کارمندان در نظر بگیریم؛ طبق رقمی که در آذرماه اعلام شد. وی افزود: می خواهیم مجموع این رقم با توجه به درآمدهای دولت از ۲۰ درصد افزایش نیابد؛ اما از سوی دیگر توزیع حقوق را به نفع افرادی که درآمد کمتری دارند تغییر دهیم.

فارس: کاهش ۹۰۰ تومانی قیمت ارز آزاد در چند ساعت
خبرگزاری فارس نوشت: از ظهر امروز، قیمت دلار در بازار آزاد با کاهش شدید مواجه شد و در ساعات پایانی معاملات این میزان کاهش قیمت تا ۹۰۰ تومان بود. نرخ دلار در معاملات فردایی غیررسمی، پیش از ظهر امروز در کانال‌های ارائه کننده قیمت تا ۳۹۷۵۰ تومان بالا رفت و در حال حاضر هر دلار در بازار آزاد به قیمت ۳۸۸۰۰ تومان معامله می‌شود.

وزیر صمت: خبری از قیمت های عجیب و غریب نیست
سید رضا فاطمی امین امروز در آیین افتتاحیه بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی صنعت لوازم خانگی در جمع خبرنگاران در مورد قیمت لوازم خانگی، اظهار کرد: در چند ماه اخیر، شاهد ثبات قیمت در بازار لوازم خانگی بودیم و از افزایش قیمت‌های عجیب و غریب گذشته خبری نیست. وزیر صمت افزود: کاهش قیمت‌ها و هزینه‌ها نیز به افزایش تولید برمی‌گردد. در ماه‌های گذشته شاهد بودیم برخی واحدها با کاهش قیمت‌ها فروش خود را بالا بردند و در مجموع سود کردند. فاطمی امین تاکید کرد: به نظر می‌رسد در این صنعت هنوز هم جای کار برای کاهش قیمت‌ها با افزایش بهره‌وری وجود داشته باشد، اما اوضاع کنونی قیمت‌های آن که همراه با ثبات است، راضی کننده است. وی تصریح کرد: تلاش ما این است که کمک کنیم تا حد امکان مصارف ارزی این صنعت بابت واردات اجزا و قطعات تأمین شود تا تأثیر پذیری آن از التهابات ارزی به حداقل برسد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷۶
در انتظار بررسی: ۳۳
انتشار یافته: ۱۵۲
والا ما دیگه چیزی به اسم بدپوششی نمی بینیم بی حجابی و برهنگی موندم تو این هوای سرد چطور با لباس برهنه میان بیرون
پاسخ ها
ربنا
| Brazil |
۱۵:۴۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
سردار نقدی ،تخصصش در اقتصاد است ؟ یا اینکه نقل و قول میکند ؟
سردار کار از جراحی گذشته بلکه صدای خرد شدن استخوان ها همه جا پیچیده
خواستم نظر دهم ولی چه فایده تابناک که انتشارش نمیده
آیا رسیدگی به وضع جامعه مثل قیمت دلار و سکه و رشد روز افزون قیمت ها و کمبود دارو هم جزو وظائف قانونی دستگاهها است یا فقط حجاب است؟؟
سردار نقدي : جراحي اقتصادي درد دارد !
-----------------
درسته ! البته هر جراحي درد دارد ! اما برادر درد اين جراحي تا كي ادامه دارد ؟
--- چه فرمايش دادي آقا لطفي ؟ بلندتر بفرما !
-- عرض كردم صد رحمت به جراحي ديكس كمر ! هزار رحمت به جراحي قلب ، به جراحي مغز !!!
اقای وحیدی مواجهه با اختلاس ها و فسادهای کلان هم الزام قانونی دارد وحتی چون این اختلاس ها از بیت المال است الزامش شدیدتر هم هست.
ما نخواهیم شما جراحی کنید باید کی رو ببینیم اقا هر کسی بیاد دل و روده رو بریزه بیرون که اسمش جراح نیست اگه تخصص نداشته باشه جنایت کرده
43 ساله دارید جراحی اقتصادی میکنید
پس کی تموم میشه؟
آقای نقدی ما که دیگر شکممان پاره پاره شد حداقل دیگر از این جراحی دست بر دارید
جناب نقدی درست میگه ولی نمیدونم چرا دردش فقط واسه مردم هست
فارس خیلی باحالا دلار از ۲۹ شد ۳۴ بعد اومد ۳۲ تو بوق کرنا کرد همین کارو در مورد دلار ۳۵ کرد الان دلار ۳۹ ، کلا سوژه است و دلخوشی الکی بخودش میده
جناب سردار نقدی این درد برای شماها هم هست بخدا بخدا بخدا نیست درد برای فقراست که متاسفانه مسئولان چون خودشان درحد پادشاه زندگی میکنند نمیدانند رعیت انها چه درد ورنجی میکشد
جناب رئیس سازمان برنامه وبودجه ایا واقعا عدالت هست کسی که با تحصیلات عالیه وسابقه مدیریتی که درطول خدمت داشته الان حقوق ابدارچی به حقوق مدیر نزدیک شود؟ مثل این میماند حقوق امرای ارتش مثلا25تومن حقوق استوار ارتش بشود18تومن راستی حقوقی که حضرت علی ع به مالک اشتر میداد برابر با حقوقی بود که به سربازش میداد؟
جراحی اقتصادی ۶ کلاسه از درد گذشته به خونریزی افتاده
اگه منم اندازه وزیر کشور حقوق و مزایا میگرفتم ؛ درد معیشت رو متوجه نمیشدم
بی بند و بارها را جمع کنید
سردار جان، جراحی اقتصادی علاوه بر ایجاد درد جانکاه، بسیاری از اقشار جامعه را به لبه مرگ کشانده است امیدوارم دولت محترم در این زمینه اقدام عاجل و معقولی معمول نماید.
منزل ما اصلا تلویزیون نداره تقریبا هر سه الی چهار روز میام تابناک خبر میخونم و تنها منبع خبری من محسوب میشه. مدت زمان مشاهده شبکه اینترنشنال من به جرات در کل به پنج ساعت نمی‌رسه ولی عقل و استراتژی اقتصادیم میگه دلار بخر و از کشور مهاجرت کن مقصر سیستم مدیریت حاکم هست نه یک شبکه یا آمریکا
اگر پایین آمدن ارز از امروز شروع شده باشد تا نرخ 33 الی 35 تا آخرسال خواهد بود تا سال بعد و تورم چه مقدار باشد
اگر رگ قلبش گرفتگی شدید داره علاوه بر آنژیوگرافی باید آنژیوپلاستی هم بشه
در ضمن باید به حال یک کشور که یک شبکه تلویزیونی باعث خروج گسترده ارز از اون میشه گریست
دردش واسه مردمه فقط
هرکس این شبکه دشمن را ببیند خواسته یا ناخواسته تفکر آن را در کشور دارد رواج می‌دهد
جراحی فقط نباید برای این ارز رانتی محدود شود و اصلاح بانکی و مالیات از دلالی هم اجرا شود تا اقتصاد سرپا شود
سردار نقدی نگفتند که یک جراحی ۴۴ سال طول نمی کشد ؟؟

چون بیمار که قطعا خواهد مرد

و پزشک و تکنسین های پزشکی هم که عمر نوح ندارند ؟
کلا عربستان میخواد هویت ملی ایران رو تضعیف کنه. یک عده هم هستند ناراضی هستند و فقط کافیه ایران اینترنشنال و امثال اون جهت بدن که چجوری این نارضایتی رو ابراز کنند مثلا سر تیم ملی خالی کنند.
مردم در حال مرگ تدریجی از آلودگی هوا و گرانی فقر بیکاری ...هستند آقایان مسئولین به پوشش وبگیر و ببندهای آن مشغولند .
جراجی درد دارد درست است
اما کار دولت جراحی نیست. کارش قطع و نقص جرح و آسیب به اعضای بدن مردم است.
متاسفانه بعضی هنوز تفاوت جراحی را با آسیب های خطرناک نمی دانند .
معاون رئيس جمهور : افزايش حقوق كارمندان پلكاني است !!
-------------------------------------------------
--- بنده محض اطلاع دولتيان و مجلسيان عرض مي كنم كه يك خانواده چهار نفره با حقوق ٢٠ ميليون هم به زحمت مي تواند اول برج را به آخر برج برساند !! تازه فعلاً ... چه برسه به چهار ماه ديگر كه اولين حقوق سال آينده با افزايش ٢٠ درصد مي خواهد پرداخت شود !!
آقا منصور دغدغه تهيه جهيزيه براي دخترش دارد :
-- نميدونم برادر ! اين دختر هم خرج دانشگاهي دارد ، هم خرج تهيه جهيزيه ... لباسش بايد خوب باشه ، موبايلش بايد خوب باشه ، كفشش ... خب طفلك حق هم داره ، جلو همكلاسي ها ي دانشگاهش رودرواسي داره ! ... توبه ، استغفر الله يك استكان گوشه دار كه مي خريديم ٤ تومن ، حالا ميگه ٣٦ هزار تومن ! اووووووووف !! حالا من چه طور با اين حقوق جهيزيه اين دخترك جور كنم ؟ ... يك پفك كه مي خريدم به دست نوه ام مي دادم ٢٥٠٠ تومان بود ، حالا ٤ برابر شده ١٠ هزار تومن ! ... تازه اون موقع كه ٥٠٠ ٢ بود پاكت پر بود ، اما حالا كه گرون شده ،نصفه !!قربون خدا برم پفك هم قُرب اومده ! ...يك نون ساندويچي كه ٨٠٠ تومن بود حالا شده ٤٠٠٠ تومن ! استغفر الله ربي و اتوب اليه ! آدم شاخش در مياد ! ... حضرت عباس وكيلي ديگه با اين حقوق ميتونم بچه ام را به دانشگاه بفرستم ؟ ... به خانه شوهر بفرستم ؟ ... شما بگو ؟ ميتوانم پنكه و اجاق گاز و يخچال و تلويزيون و فرش بخرم ؟ حاشا و كلا ... حاشا و كلا !! ... تازه يك پسر هم دارم كه اونم دو سال ديگه ديپلمش مي گيره !! اونم دنباله !
--- آقا منصور ! پس به نظر شما حقوق بايد چه قدر باشه تا زندگي بچرخه ؟!
آقا منصور سرش را پايين مي اندازه ، مثل اين كه داره حساب و كتاب ميكنه بس از چند لحظه مي گويد :
-- اگر مثل من خونواده چهار نفره باشن ، با خرج درس و مشق بچه ها و جهيزيه دختر و آينده پسر و يك زندگي عادي و معمولي اقلاً ماهي ٤٠ ميليون تومن !!
-- آقا متصور ! زياد نگفتي ؟ ... مبلغ بالا نيست ؟ ! ... آخه اين اين پول چهار ماه حقوق خيلي از كارمندان دولته !!
-- نه برادر ! تازه من خرج دندون پزشكي بجه ها را هم حساب نكرده ام ! ... دختر اخوي رفته دو تا دندونش درست كنه ، دكتر گفته ١٦ ميليون تومن !! ... هه هه ! بيچاره اخوي !!
از قرار معلوم الزام به قانون فقط برای حجاب است
وگرنه از این همه دزدی و رانت خواری چشم پوشی نمیشد
(سردار نقدی: جراحی اقتصادی درد دارد)
بله دردش برای قشر پایین هستش راست میگه
سردار نقدی: جراحی اقتصادی درد دارد ما می‌توان گرانی‌های ناشی از آن را با تولید داخلی جبران کرد.) بله اما دردش فقط برای مردمه ؟!! کسی دیگه ای از مقامات نباید یک کم از عقایدشخصی اش دست برداره ؟!! ایا با این وضعیت اقتصادی اصلا تولید می تونه وجود داشته باشه ؟!! تازه با وضعیت تحریمهای مالی به که می تونید بفروشید
وزیر صمت :شاهد ثبات قیمت در بازار لوازم خانگی بودیم و از افزایش قیمت‌های عجیب و غریب گذشته خبری نیست.) باورتون شده شما کار مثبتی کردید ؟!! از رکود شدید انهم بخاطر جیب خالی مردمه که قیمتها هنوز بشدت بالا نرفتند
معاون رئیس جمهور: افزایش حقوق کارمندان پلکانی است) اما چندبرابر کردن قیمتها در عرض یک شب اتفاق افتاد !!! تورم هم کم نشد که زیاد هم شد
اکثر کشورها مردم خود را تشویق میکنند تا حساب ارزی باز کنند و با جدیت تمام به این حسابها سود میدهند و این حسابها بازو قدرتمند دولتها هستند و حتی باعث شده دلار کشورهای دیگر را مثل ایران را فراری و جذب بانکهای خود کنند
خوب قانونش رو تغییر بدید. قانونی که قابل اجرا نباشه نباید ادامه پیدا کنه.
اقای وزیر کشور، تامین مسکن و شغل و معیشت و تحصیل رایگان و امثالهم هم الزام قاونی داره ها ، حواستون هست؟
جناب نقدی برای امثال شما که فشار اقتصادی در کار نیست، فقط نمیدونم حضرت عالی چرامیفرمایید درد دارد!مردم عادی زیر فشار اقتصادی اذیت شدن.لطف بفرمایید این وضع فلاکت بار مردم را توجیه نکنید و اقتصاد را به اقتصاد دانهای بسپارید
کسی نیست به وزیر محترم کشور بگوید اگر بجای این حرف ها و ادامه رویه تضاد ، از ابتدا از مردم بخاطر اتفاقات تلخ ایجاد شده عذر خواهی می کرد شاید امروز وضعیت کشور اینچنین نبود.
باید بدحجابها را شلاق زد تا درس عبرت بگیرند در فضای جامعه بی عفتی نکنند
جالبه که سردار نقدی در مورد اقتصاد صحبت می کند و آقای خاندوزی دیگه جالب‌تر ایران اینترنشنال رو وارد مشکلات ارزی کشور می کنه کاش ما قبل از اینکه حرف بزنیم و عمل کنیم به سفارش قرآن یک ذره فکر کنیم
ارز نه با حرف کسی میاد نه با حرف کسی خارج میشه.ارز با سیاستهای درست وارد میشه و با سیاستهای غلط خارج میشه.
فارس چه ذوق مرگ شده ار اعت چند تومنی قیمت دلار
سردار نقدی:جراحی اقتصادی درد دارد.
البته نه برای شما بلکه عامه مردم.
آقای وزیر کشور ایجاد شغل برای تمام جوانان، تامین معاش مردم، تامین مسکن برای همه مردم، آزادی بیان، وووووو هم الزام فوق قانونی دارد. شما تمام آنچه بر عهده شماست را به امان خدا رها کرده اید و فقط چسبیده اید به چهار تار موی زنان. بابا خدا وکیلی بس کنید.
نمیدونم باوجود اینهمه اقتصاددان در انواع و اقصام مشاغل در هر رده ای چرا اقتصاد مملکت به خاک سیاه نشسته البته اونی که واقعا سوادشو داره متاسفانه ...
جراحی فقط دردش برای مردمه نه مسوولین پیاز کیلویی ۳۰ تومن رو کجای دلمون بزاریم
البته که جراحی درد دارد،اما دردش برای اکثریت مردم است و حق العمل هم برای مسئولان!!
اقای نقدی لطف کن بفرمائید شمااز کدام کشور حرف می زنید .
این جراحی اقتصادی نیست
قصابی اقتصادیه
c
سلطان سکه و ارز و پشم و ... تمام شد ؛ خدا رو شکر ایران اینترنشنال اومد تا مسئولین بیکار نباشن و کشفیات جدیدشون رو منتشر کنن.... ای خدااااااااا........
اقای خاندوزی این ارز چگونه از کشور خارج میشود؟منکه 30 سال است تجهیزات وارد میکنم مدتهاست که ارزی برای واردات به من نداده اند.این افرادی که ارز را خارج میکنند کیا هستند و چگونه خارج میکنند؟چه مراجعی این ارز را حواله میکنند؟
زمان انقلاب یک لیستی را به نام بانک مرکزی منتشر کردند که چه کسانی از مسئولین اون موقع کشور ارز و به چه میزان خارج کرده اند.چرا شما اینکار را نمیکنید؟!!
جناب معاون تورم ۵۰ درصدی ۱۴۰۱ هم‌ خط قرمز شما بود که حقوق و ۱۰ درصد افزایش دادید.
فرضیه تاثیر افزایش حقوق بر تورم امسال ابطال شد.
الان یک پیک موتوری در تهران از استاد تمام دانشگاه تهران بیشتر حقوق می گیره. لطفا فرضیات دوران دانشجویی را در مورد میلیونها کارمند اجرا نفرمایید.
اگه راست میفرمائید خیلی خوب پس چرا حقوق نمایندگان محترم تصاعدی صعودی بالا میرود ولی سایرین تزولی ؟ مرگ خوبه برای همسایه ؟ نکند برای قانونگذار نگاه دیگری باید b
دولتی که نه میتونه افتصاد درست کنه نه مردم متقاعد کنه نه محبوبتی داره نه حتی میتونه سرم مردم تامین کنه بهتر استعفا بده تا بحران از این بدتر نشده.
آقای وزیر کشور اگر پس از مرگ مهسا امینی یک عذر خواهی ساده کرده بودی بهانه به قول شما برای اغتشاش گران داده نمی شد. حالا دوباره شروع کردی و اصطلاح جدید بدپوشی را مطرح می کنی. در کدام قانون بدپوشی جرم تلقی شده است. قبلا پوتین خانم ها را بد پوشی دانستند حالا چه ؟ توی خیابان ببینید که ارزش خانم های محجبه چقدر بالا رفته چون که مردم می بینند که داوطلبانه و از روی اعتقاد و ایمانش است نه اجبار
همش تقصير خارجى هاست
وگرنه ما خيلى خوبيم
آقای نقدی چقدر از این درد رو شما و اطرافیانت تجربه کردی؟
سردار....!
این جراحی نبود، قصابی بود
جناب دکتر خاندوزی
همه این ها ایران اینترنشنال ، من و تو و بی بی سی فارسی بدنیال ضربه زدن به اقتصاد کشور هستن . شما به عنوان وزیر چه راهکاری برای بهبود اقتصاد دارید ؟؟؟؟؟
این شبکه ها دیروز که بوجود نیامدن از سالیان سال بدنبال ضربه زدن به اقتصاد ایران بودن و هستن . شما با علم به این موضوع چکار کردید ؟؟؟؟
جناب نقدي از اين داستان سرايي ها در دوران احمدي نژاد نامي زياد شنيديم ، دردي كه ميفرماييد طولاني شده و مدام به شدتش اضافه ميشه، به نظر بد جور هم چركي شده.
واقعا خجالت نميكشيد دلار از ٣٠ تومان رسيد به ٤٠ تومان،انوقت ٩٠٠ تومان مياد پايين ميگيد دلار كاهش داشته،
جناب آقای سردار!! آیا شما هم این درد ناشی از جراحی را حس می کنید؟
این جراحی نبود قصابی بود که بجای درد در حال ختم شدن به مرگ است و بدتر از آن افاضات افرادی هست که نمک به زخم مردم می پاشید
شما را بخدا شفا نمی دهید کور نکنید
متاسفانه جراحی بدون استفاده از دارویی بیهوشی انجام شده
وزیر کشور از خودت حف درنیار دیگه
راست میگه جراحی اقتصادی درد داره. دردشو مردم فقیر بیچاره تحمل می کنند. شما هم پزش رو میدین.
آقای خاندوزی لطفا بی خردی رو گردن یک رسانه نندازید
40 ساله دارین جراحی می کنین؟ اصلا چطور عمل کردین که کار به جراحی رسیده؟
جراحی اقتصادی شدیم، لطفا درز جراحی رو بخیه بزنید، دردش داره پدرمون در میاره
حجاب ارزش ملی نیست. حجاب ربطی به عفاف ندارد. این همه زن بی حجاب در کشور های اسلامی و غیر اسلامی داریم که عفیف هستند و مانند برخی خانم های مححبه هموطن دستشان به گناهانی از قبیل دروغ و دزدی و حق کشی و تبعیض الوده نیست.
اصول واضح و سر راست قانون اساسی رو اجرا نمی کنند بعد میگن حجاب الزام قانونی داره
سردار چرا درد جراحی اقتصادی فقط برای مردم بیچاره است
رئیس‌جمهور آمریکا در اظهاراتی مدعی شد که توافق هسته‌ای با جمهوری اسلامی ایران «مرده» است.

جو بایدن رئیس‌جمهور آمریکا روز سه‌شنبه در پاسخ به این پرسش که آیا می‌تواند مرگ برجام را اعلام کند؟ گفت: نه.

بایدن در جواب عده‌ای از افراد که به او اصرار میکردند توافقی با ایران نداشته باشد، و این‌که به چه علت نمی‌تواند مرگ برجام را اعلام کند تصریح کرد: دلایل زیادی دارد. برجام مرده است اما ما نمی‌توانیم این را اعلام کنیم. داستانش طولانی است.
آقای وزیر کشور وقتی معاونت مهندسی شهرداری تهران درخواست سفید امضا بابت پارکینگ‌های مجتمع از واحدهای مجتمع ابریشم می گیرد وپنج شش ماه بعد قیمت اعلام می کند ومی گوید باید و مجبورید پارکینگهای من را بخرید تا سند واحدهایی که 11 سال پیش به شما فروخته ام را به اسم شما بزنم و حق انصراف ندارید. تکلیف بقیه جامعه روشن است.
جراحی اقتصادی درد دارد
سخنی که ما در طول ۴۰ سال زیاد شنیدیم
ما دو نوع جراحی اقتصادی داریم که هر دوی آنها درد دارد
جراحی اقتصادی گتره ای و جراحی اقتصادی علمی و اصولی
در جراحی اقتصادی گتره ای شما درد می کشی اما بعد از یک و دوسال دوباره سرجای اول بازمی گردی یعنی همین چیزی که در کشور ما توسط مسئولین انجام می شود مثلا ارز ترجیحی حذف می شود تا فاصله بین ۴۲۰۰ و ۲۵ هزارتومان حذف شود که این کار انجام و برای آن جشن گرفته می شود اما به یکسال نمی رسد که فاصله جدیدی ایجاد می شود یک دلار با قیمت ۲۸ هزار تومان و یک دلار با قیمت ۴۸ هزار تومان ایجاد می شود و مجددا جراحی اقتصادی و مجددا جشن و این چرخه همچنان ادامه دار است
در ایران بیت المال بی ارزش است و اگر مسئولین ما آنقدر که نسبت به جیب خودشان بخیل و خسیس هستند نسبت به بیت المال خسیس بودند اینهمه مشکلات اقتصادی نداشتیم و براحتی ارز این کشور را حراج نمی کردیم و کارهای که هیچ کشور دیگری انجام می دهد انجام نمی دادند که یکی از آنها همین توزیع ارز با کارت ملی است
از آنطرف یک عده به سختی روزگار می گذرانند و از اینطرف ارز بیت المال حراج و ارزپاشی می شود در حالی که ارز بیت المال باید به بالاترین قیمت در بازار فروخته شود و پول حاصل از آن صرف مشکلات و کمبودهای کشور شود
واقعیت این است که دیگر مردم اعتقادی به جراحی اقتصادی آنهم از نوع دردآورش ندارند چون اطمینان کافی به دولت ها و تیم اقتصادیشان ندارند و بهتر است دولت ها هم از فکر جراحی اقتصادی بیرون بیایند (حداقل تا وقتی که مردم به اطمینان کافی در خصوص اینکه مسئولین اقتصادی آنها کاربلد هستند برسند مثلا حداقل پول آنها نسبت به پول افغانی و دینار عراقی از ارزشش کاسته نشود)
واقعیت این است که مردم حتی به طرح ها و سند های ۲۰ ساله هم اعتقادی ندارند چون فقط روی کاغذ باقی مانده است و بقدر کافی در مسئولین زیرکی و تعامل سازنده در سیاست خارجی وجود ندارد (در سیاست داخلی هم که از وضعیت پول ملی می توان فهمید که چکاره هستند)
واقعیت این است که مردم دیگر به سند های ۵ ساله توسعه هم اعتقادی ندارند چون نه باعث جذب سرمایه های خارجی شده است و نه بازار را از کالاهای خارجی تخلیه کرده است و نه مشکلات برق و گاز و خاموشی ها را حل کرده است و همچنین نتوانسته تبعیض و بی عدالتی را محو کند
اساسا خود دولت عامل خروج ارز از کشور است
متاسفانه دولت چوب حراج به ارز بیت المال زده و به بهانه پایین نگه داشتن ارز با قیمت پایین ارزپاشی می کند
ارزپاشی دولت گذشته را از یاد نبردیم که هیچ کمکی به پایین نگه داشتن ارز نکرد و فقط منابع بیت المال را هدر داد منابعی که اگر محافظت شده بود مشکلات بسیار زیادی را می توانست حل کند منابعی که در ابتدا جهت حفظ سرمایه انباشت و سپس از طریق قاچاق از کشور خارج شد
ارز پاشی دولت قاچاق غیر قانونی به کشور را افزایش داد
ارزپاشی دولت عاملی شد که کلیه دلارها از کشور خارج و حجم نقدینگی را افزایش دهد
در شرایط فعلی هم فاصله بین ارز نیمایی و ارز آزاد باعث یک نوع فساد در شرکت های فولادی و پتروشیمی و ... شده است که ای کاش سود آن وارد جیب سهامداران آنها می شد اما از ترس حسابرسی های دولتی باعث پرشدن جیب عده ای خاص و پشت پرده شده است همان عده ای که با صرافان تبانی های پشت پرده کرده و به هیچ عنوان قابلیت کنترل ندارد
حواله ارزی یک راه حل اندکی خوب اما غیر کافی با فاصله زیاد است البته آن نوع حواله ای که در مبادی صحیح و درستش نقد شود و بتواند در حفظ سرمایه بدون از دست رفتن ارز کشور بکار رود
دولت باید کاری کند که ارز وارد شده نتواند براحتی از کشور خارج شود البته نه با مسدود کردن واردات که باعث افزایش قیمت کالاها شود
دولت نباید ارز بیت المال را به ثمن بخت بفروشد تا جیب یک عده دلال پر شود
متاسفانه تمام این بدبختی ها بواسطه بانک مرکزی ضعیف و وابسته به دولت است و خدا می داند چه زمانی قرار است که این دو وصله ناجور از هم جدا و بانک مرکزی تبدیل به یک بانک مرکزی قوی در حد اندکی از تراز جهانی شود
یعنی یه شبکه ایننرنشمال انقدر روی مردم تاثیرداره که بایه حرف اقتصاد مملکت رو فلج کروه.ولی دستگاه عریض و طویل صداوسیما بااین همه شبکه و علی رضوانی و آمنه السادات ذبیح پور نتونستند تاثیری روی مردم داشته باشند؟
واقعا مسئولین انگار در یک دنیای دیگه زندگی میکنند،مردم ی زمانی صاحب و ولی نعمت بودند اما الان گویا بر عکس شده!
اگر خاطرتان باشد سال 96 مانتوی جلو باز پوشش نامتعارف بود اما امسال .......
اقا یک سوال دلرم
لطفا در یک صفحه بنویسند چه طرحی برای ده سال اینده این.کشور دارند
همین
وزیرکشور خودش مشکل کشوره است بهتره با یک فرد ملایم جایگزین شود تا اوضاع آرام شود عملکرد غلط وافراطی این فرد کشور رو به درگیری بین مردم کشیده وایجاد دوقطبی خطرناک شده
سردار!!! بعد از جراحی اگر به زخم خوب رسیدگی نشود عفونت کرده به مرگ منتهی میشه .نکته دیگر اینکه جراحی شما تمومی نداره و این زخم ۴۳ ساله بازه و هر روز روی آن نمک می پاشید
نقدی جان
وزیر کشور بقیه مسولین
کجایید شما چرا آینقدر یواش راه میایید مردم خیلی وقته رفتند جلو یه کم بجنبید دیگه فکر کنم بهشون نرسیدا !!!!
مبارزه با فساد اداری و اختلاس و ... هم الزام قانونی دارد ولی خب اجرا نمی شود .
سلام چرا سالانه همه چیزافزایش می یابد چرا مانند برخی کشورها نمی توانند 30سال همه قیمتها ثابت بماند حقوق کارمندان 10درصد افزایش می یابد وکرایه تاکسی وحمل ونقل 32درصد افزایش می یابد این چه فرمولی است نه شورای شهرونه فرمانداری پای کارهستند چراکه همه راننده وخوردو شخصی دارند ودرد مردم را نمی دانند یااینکه خیلی ازاقلام سالی چندبارافزایش قیمت است وحقوق ماثابت است چه کسی مسبب این مشکلات است دولت قبل که روحانی گفت ما ازسال 97قیمتها راافزایش دادیم!!!؟؟چرا وچه کسی باید بااین فرد برخورد کند
آقای سردارنقدی آیاشماهم این دردراحس میکنید؟
فارس: کاهش ۹۰۰ تومانی قیمت ارز آزاد در چند ساعت
وای ذوق مرگ شدیم!! یعنی تا چند ماهه دیگه که به علت افزایش نرخ دلار قیمت تمام کالا بالا بره یک چند ریالی افزایش نوجمی قیمتها کمتر میشه
جراحی اقتصادی درد دارد.....اولاً راجع به اقتصاد، اقتصاددانان نظر دهند، ثانیاً جراحی باید به دست جراح متبحر صورت گیرد
نقدی ، حداد عادل، ولایتی، شمخانی، محسن رضایی کی بازنشستگی را خواهند دید؟!
وزیر صمت: خبری از قیمت های عجیب و غریب نیست! احسنت. پژوپارس 600 میلیونی و خانه متری 50 میلیون تومان عجیب و غریب نیست.....عجیب و غریب وزیر بودن شماست!
جناب سردار نقدی محترم همه میدونند که جراحی درد داره ولی این پزشک های جراح بنظر من اصلا پزشک نیستند و با جعل عنوان پزشک جراح بیمار را دارند زجر کش میکنند...
سردار نقدی: جراحی اقتصادی درد دارد
البته به شیوه علمی ندارد اما غیر علمی چرا
اقای وزیر کشور خیلی الزام های قانونی دیگر هم هست چرا اونارو اجرا نمیکنید
سردار نقدی عزیز قبول درد داره ولی عمل جراحی بکساعت ۲ ساعت یکسال دوسال دیگه مریض ضربان نداره سرم تمامه لطف کنین ببندین رخم را یا دکتر راعوض کنین از زمان‌دکتر احمدی نژاد و‌جناب دکتر ریسی مریض رو تخت خوابیده دل و‌جیگرش ولا شده فکر نمیکنید‌دکترا شاید سهمیه ای باشن در هر حال این کار از پس این اقایون‌دکتر بر نمیاد پیش از اینکه مریض فوت کنه برین یک دکتر بیارین بلد باشه کارش را
چرا درد جراحی را باید فقط مردم تحمل کنند ؟
بد پوششی یعنی چی ؟
نپوشیدن روسری بد پوششی است ؟
اگه اینطور باشه یک بحران در راهه چون خیلی ها روسری ندارند
برادر این دیگه جراحی نیست یه چیز دیگره
دولت دلارا به قیمت زمان انتخابات برگردونه افزایش حقوق نخواستیم
این درد فقط باید واسیه مردم بدبخت باشه؟
آقای نقدی دولت احمدی نژاد هم جراحی اقتصادی میکرد متاسفانه بیمار بعد از جراحی معلول ذهنی شد و این معلول ذهنی تحویل روحانی شد ایشون یه معلویت جسمی هم به این مریض اضافه کرد و تحویل رئیسی داد .
خدا کنه این بیمار زیر دست این جراح کشته نشه .
سردار نقدی: (می‌توان گرانی‌های ناشی از آن را با تولید داخلی جبران کرد)...تابناک جان لطفا پس از انتشار اصل خبر رفرنسهای علمی معتبر و کتب ویژه ترجمه جملات بزرگان علم اقتصاد را هم معرفی کن که از معنا و مغز این جملات محروم نمانیم.
جناب سردار اقتصاد دان نقدی را به مناظره دعوت می کنم .قبل از هر چیز بهتر است سکوت کند و اول مشخص کند کجا اقتصاد خوانده و ارز ترجیهی یعنی چه .
آن آقای دکتر سردار هم که می خواست پول ایران را در جهان رتبه دوم کند نتواتست کاری بکند .
سردار نقدی چقدر از این درد رو شما دارید تحمل می کنید؟
آقای نقدی این درد طبیعی نیست، هم تیم جراحی تخصص لازم را نداشته و درست جراحی نکرده و هم تیغ جراحی را تو شکم بیمار جا گذاشتند!
"در چارچوب قوانین و با روش‌های مناسب به عنوان مکمل اقدامات فرهنگ ساز " آقای وزیر کشور..خدا وکیلی یه بار دیگه به اینایی که گفتی نگاه کن... شاید خودت بفهمی چی گفتی...
یکی نیست بگه آخه بابا مملکتی به این عظمت چرا باید به این وضع در بیاد که یه کانال ماهواره ای موجب تزلزلش بشه!!!!
درد جراحی اقتصادی رو فقط ما ندارها باید تحمل کنیم؟؟؟؟؟؟؟ بعد از ۴۰‌سال تازه جراحی اقتصادی.؟؟؟؟؟؟؟ الان در یک کشور مسلمان آن‌هم شیعه نباید این همه درد باشد
کدام جراحی اقتصادی مریض فوت کرده هنوز خبر ندارید
سردار نقدی: جراحی اقتصادی درد دارد
مردم 40 سال است که درد را تحمل می کنند.
معاون رئیس جمهور: افزایش حقوق کارمندان پلکانی است
سناریو دیگر این که متناسب با دهک‌های درآمدی در کارکنان دولت عدد ثابت را برای کارمندان در نظر بگیریم

ظاهراًایشان کارکنان دولت را مستمری بگیران کمیته امداد اشتباه گرفته اند
در همه جای دنیا حقوق بر اساس معیار های مانند شایستگی ، سوابق کاری ، پست سازمانی ، مدرک تحصیلی و...
تعیین می کنند. !!!!!!
وزير جان براي برخورد با اختلاس هاي چندين ميلياردي الزام قانوني نداري؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اگه این جراحی اقتصادی توسط دکترهایی انجام میشه میخوام هفتاد سال سیاه جراحی نکنید مریض مرده دکتر جون
همه فکر و ذکر مسئولین شده حجاب زن و خرید و ساخت انواع سلاح.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
ذکر و فکر شما شده این که آنها هم واکنش نشان میدهند
سردار نقدی جان جراحی اقتصادی درد دارد قبول . آیا این درد را همه مردم تحمل می کنند ؟؟ آیا باید یک عده ی خاص هیچ دردی نداشته باشند و مردم معمولی انواع و اقسام دردها را تحمل کنند ؟؟؟
خاندوزی: «ایران اینترنشنال» به دنبال تشدید خروج ارز از کشور است

به نظر شما ایشان شان ولیاقت وزیر ی را دارد
ببینید چه می گوید وقتی ارز بالامی رود این چه استدلال ی است
جناب خاندوزی وعده ورود 200,000 اتومبیل طی شش ماه اسمش خروج ارز نیست؟

مگر کسی میتواندبدون اجازه شمااز کشور ارز خارج کند ؟
مگه استفاده از کلمه جراحی اقتصادی ممنوع نشده بود
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
مگه کلمه جراحی هم تحریک کننده تشخیص داده شده ؟
وزیر کشور: مواجهه با بدپوششی‌های نامتعارف، الزام قانونی دارد

ولی تلاش و جدیت در جهت کاهش نرخ ارز و ایجاد ثبات پایدار در بازار ارز ممنوع هست
جناب نقدی ، آیا شما هم درد را احساس کردید؟
یا منظورتان به ملت بود که بایددرد را حس کنند!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
تا یادم میاد مردمتو اتاق عمل تحت جراحی بوده اند آنهم بدون بیهوشی و مسکن
سردار نقدی بزرگوار "جراحی اقتصادی درد دارد و مانند داروی تلخی ناخوشایند است" والله ما تا حالا همه اش از لحاظ اقتصادی تو درد بودیم، انشالله این درد کی تموم خواهد شد. فکر می کنید 42 سال کم بود برای جراحی اقتصادی؟
آقای وزیر کشور تراشیدن ریش هم حرام است و موجب تحریک نحریک شوندگان می شود. پس چرا داشتن حداقل 2 سانت ریش قانون نمی شود؟!!!!!چون زور مردان بیشتر است؟!!!!
سردار نقدی تخصص شما مگر اقتصاد است؟!!!!
باتشکرازوزیرمحترم کشورودرودوسلام براکثریت بانوان ایرانی محترم که مقید به رعایت عفاف و حجاب هستند، وانشاالله آن عده ای که مقیدنیستندمتاسفانه به خاطرعدم باورهای اعتقادی ویا غفلت قوانین رامحترم بشمارنداجرای قانون به معنی احترام گذاشتن قانون میباشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۱ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
منفی به شما. منفی من را تابناک بسته.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
این چه قانونی است که یکجا اجرا می شود و یکجا نه سر انتخابات بی حجابی و شل حجابی خلاف قانون نیست ولی در موارد دیگر بگیر و ببند دارد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
خواهش میکن شما مراجعه کن به قدمت ایران زمین بعد بیا بگو انشاا مقید میشوند ما مردمی با فرهنگ با هستیم و خاهیم ماند پس شما به دوستات توصیه کن روششون جواب نمیده 24 ساعت از حجاب نگن مردم گرسنه هستن و تحت فشار
جراحی رو جراح متخص باید انجام بده
پاسخ ها
تام
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
آقای دکتر رضایی داره انجام می ده ایشان فرمودند با نمره 19 و نیم دکتری اقتصاد گرفتن
نگران نباش
nader
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۴ - ۱۴۰۱/۰۹/۳۰
جناب سردار،
در جراحی ها علیرغم اینکه پزشک متخصص بهمراه تیم کاربلد عمل را انجام میدهند، قبل از عمل خطرات و عوارض هم به بیمار و هم به اطرافیان و نزدیکان بیمار اطلاع داده می شود و در صورت موافقت بیمار و نزدیکان مبادرت به انجام عمل می شود.
شما در اینجا متخصص و تیم کاربلد و همچنین آشنائی با عواقب عمل، تحمل بیمار و...... ملاحظه میفرمائید.
یا صرفاً شما هم مثل خیلی ها فقط اینو یادگرفتین که بگین عمل جراحی درد و خونریزی داره، آره داره مشروط بر اینکه درصد امید به بهبود بالا باشد.
کسی که تومور مغزی دارد و آنقدر پیشرفت کرده که در صورت تصمیم برای جراحی 90 درصد احتمال مرگ بیمار وجود دارد، هیچ بیمار و هیچ پزشکی ریسک آنرا قبول نمیکند.
باسلام
کدام اقتصاد؟؟؟؟!!!!!! خودرو هرروز گران تر از دیروز امنیت مردم وکشور را در گروه قدرت خرید مردم است.
دخترم که ده ساله بود با مادران دیگر تصمیم گرفتیم یک روز پنجشنبه از صبح تا عصر دسته جمعی برویم پارک جوانمردان تا بچه ها با هم در فصل بهار بازی کنند و عکس و خاطره خوب از کلاس چهارم خود داشته باشند
ما 26 نفر بودیم که 12 تا دختر ده - یازده ساله داشتیم
یک خانواده بسیار محجبه و ظاهرا مومن شامل دو مرد یکی جوان یکی مسن با یک پسر حدود چهارده سال و یک دختر بچه حدود هفت سال با چادر عربی هم حضور داشتند و در آلاچیق کناری نشسته بودند
چشمتان روز بد نبینه
خانم های این خانواده با داد و فریاد و دعوا می خواستند که بچه ها حتما روسری بپوشند چون پسر چهارده ساله آنها و مردان آنها حضور داشتند !
حاضر نبودند به آلاچیق دیگر بروند و مدام تهدید می کردند که با جاهایی تماس می گیریم که بیان جمعتان کنند
در حالی که مادران پوشش متعارف داشتند ولی تمام بچه ها روسری به همراه نداشتند
خلاصه روز ما سیاه شد چون این افراد عقیده داشتند که حجاب شرعی در 9 سالگی واجب است و پسر ما چه گناهی دارد که باید دختران بی حیا شما را ببیند و دختر ما از هفت سالگی به دستور خدا عمل کرده در حالی که دختران شما بی حیا هستند !
انقدر تهدید و اذیت کردند که جمع کردیم رفتیم پارک نهج البلاغه
نصف زمان ما با بحث و درگیری گذشت و بچه ها شاکی شدند و گریه کردند و یک خاطره بد بر جای ماند
این بساط باید جمع بشه
اینکه اون خانواده می خواستند به بهانه حجاب ما را از پارک فراری بدهند که شلوغی و سر و صدا کم بشود یعنی زورگویی
بسلط زورگویی باید جمع بشود
12 تا بچه حجاب کنند که یک پسر چهارده ساله راحت باشد و دو تا مرد گنده با نگاه به دختران ده ساله به گناه نیافتند ؟؟!!!!
اسنترنشنال دنبال خروج سرمایه هست !؟>
مگر مملکت دست اونهاس ؟!
پس شماها با این حقوقهای خوب خوب چیکار میکنین !؟
اصلن چرا مردم باید به حرف اونها گوش بدهند
در ضمن
جراحی اقتصادی درد داره !؟
4 دهه هست مردم دارن درد میکشن برادر عزیز
بالاخره کی قراره این مردم به آرامش و زندگی خوب برسن
ها !؟
خاندوزی، نام بردن از ایران اینترنشنال بعنوان یکی از علل بی ثباتی ارز نشان از نهایت ضعف ساختارهای اقتصادی و مدیریت اقتصادی و سیاسی کشور است. ان شاء الله که متوجه هستی که چه می گویی؟
وقتی جراح جناب رییسی باشد باید از قبل در سردخونه رو برای جنازه باز بزارن . دیروز یورو نیمایی 30600 تومان بود و حواله ای که برای ما زدند 37000 تومان بود اونوقت میگن منابع ارزی خوبی داریم . هرج و مرج به این میگن
اگه درد داره چطور شما هیچ دردی احساس نمیکنید
آقای نقدی، کار رو باید به کاردان سپرد
اگر شما روی تخت جراحی بیمارستان متوجه بشید بجای متخصص جراحی، یکی از پرسنل خدوم تدارکات داره شمارو جراحی میکنه!! چه حسی پیدا میکنید؟! حالا این وسط یکی از تکنسین های اتاق عمل با لبخند بهتون بگه جراحی درد داره!! چه حسی پیدا میکنید؟
آقای نقدی نه رییس جمهور ما اینکاره است و نه وزرای آن
نه شما توانایی تحلیل مسایل اقتصادی را دارید و نه عزیزان نظامی دیگ
هر که را بحر کاری ساختند
شما در زمینه نظامی هرچی امر کنید، به دیده منت
رییس جمهور ما هم از نظر اقتصادی، حرفی برای گفتن ندارند
نمایندگان حداقلی مجلس هم تکلیفشان مشخص
خدا در روز قیامت از مسیولین سوال خواهد پرسید
دلار چند دیگه تا پنچاه چیزی نمونده
سلام مخصوص دلار است و بس مقتدر و کوبنده بدور از هر گزند
نميشه يه مقدار از اين درد را شما و بقيه مسىوليني كه براي خريد سيسموني تركيه ميروند و براي درمان به چين و ماچين ميروند تحمل كنيد
این جراحی بود یا قصابی؟
مردم از دست و پا افتادن توی این
چرا جراحی دردش فقط برای مردم است اما برای شما و اقا زاده ها خیر ؟؟ سردار نقدی: جراحی اقتصادی درد دارد
با اجازتون بیمار زیر تیغ جراحی جان داد خودتونو خسته نکنید امیدی به احیا نیست
واقعیت اینه که تولیدکنندگان لوازم خانگی دیگه جرات افزایش قیمت رو ندارن. همین الان هم بواسطه افزایش بی رویه قیمت و رکود و فقر مجبور به ارایه تخفیف شدن.
جراحی یک ساعت یک ماه یک سال نه 43 سال
جناب سردار نقدی زمان احمدی نژاد هم یکبار همین جراحی انجام شد و نتیجه اش شد آنچه که نباید می شد، بخدا پیکر نیمه جان ملت توان تحمل زخم دیگری (به قول شما مثلا جراحی اقتصادی) رو نداره، دست بردارید قبل از اینکه دیر بشه
گرانیها عاملش بدپوششی خانمها، ناسپاسی ما ایرانیها، آزمایش الهیست....... خوش به حال کشورهای توسعه یافته
اینترنشنال بهونه جدیدوزیراقتصاددرعدم توانایی حل وضعیت بحرانی اقتصاد
حجاب یک مسئله ی شخصیه .
درمسائل شخصی مردم دخالت نکنید وبه مسائل اصلی رسیدگی کنید
والا دهه ساله دارن جراحی می کنن ، پس کی تموم میشه .
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس