بازدید 17325
فسخ یکطرفه قرارداد یا بهانه خانوادگی برای جدایی سیاسی؟

گلزن میلیون دلاری پرسپولیس دم دربی پرید! + جزئیات ماجرای عجیب جدایی لوکادیا / دیاباته مصدوم هم خواستار سفر به فرانسه شد

لوکادیا البته ابتدا بیماری همسرش را بهانه کرده بود؛ اما وقتی متوجه انتشار استوری همسرش در اسپانیا بدون هیچ مشکلی شد، دروغ خود را تغییر داد! این موضوع نشان می‌دهد که حتی خانواده لوکادیا هم در جریان خروج او نبودند و موضوع بیشتر سیاسی است تا خانوادگی!
کد خبر: ۱۱۵۵۶۳۵
تاریخ انتشار: ۲۸ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۰۶ 19 December 2022

جدایی بهترین گلزن پرسپولیس در فصل جاری؛ آن‌ هم ۴۸ساعت مانده به دربی ۹۹ یکی از عجیب‌ترین رویدادهای تاریخ برگزاری شهرآورد تهران است.

به گزارش تابناک ورزشی؛ بررسی جزییات ماجرای غیره منتظره جدایی لوکادیا و چگونگی خروج وی از ایران نشان می‌دهد گلزن پرسپولیس، احتمالا دیگر به جمع سرخ‌ها بازنخواهد گشت!

گلزن میلیون دلاری پرسپولیس دم دربی پرید! + جزئیات ماجرای عجیب جدایی لوکادیا / دیاباته مصدوم هم خواستار سفر به فرانسه شد

در همین حال گفته می‌شود، شیخ دیاباته که بار دیگر مصدوم شده و یک ماه از میادین رسمی دور است، هم از مدیران پرسپولیس خواسته دوران درمان و بهبودش را در فرانسه پشت سر بگذارد و امروز تهران را ترک کند؛ خواسته‌ای که با پاسخ منفی پرسپولیس روبه رو شد.

به این ترتیب، زوجی که پرسپولیس در تابستان حدود یک و نیم میلیون دلار برای جذب آن خرج کرد، در اصلی‌ترین رقابت نیم‌فصل غایب هستند!

 

لوکادیا و پرونده‌ای دیگر زیر بغل پرسپولیس در فیفا؟

بازیکن هلندی که در آغاز فصل و طی نقل‌وانتقالات پرسروصدا با رقمی حدود یک میلیون یورو یعنی چیزی بیش از ۴۰میلیارد تومان طبق نرخ امروز ارز در بازار آزاد ایران پیراهن پرسپولیس را به تن کرد، حالا در آستانه مهمترین بازی فصل، دست تیمش را در حنا می‌گذارد.

حالا مشخص نیست، قرارداد دو طرف چگونه نوشته شده و آیا مهاجم هلندی و سیاه پوست با همین ترک تمرین و باشگاه، مثل مهاجم ایرلندی قرمزها، آنتونی استوکس طلبکار می‌شود و غرامت می‌گیرد یا مدیران دولتی کار خودشان را بلد بودند و این بار خبری از محکومیت نیست؟

 

اصل ماجرا چیست؟ 


لوکادیا شنبه بعد از گرفتن برنامه تمرینی روز یکشنبه، ساعت حضورش در تمرین را با راننده اش هماهنگ می کند؛ اما ناگهان شنبه شب از راننده اش می‌خواهد که وی را به فرودگاه برساند!

گلزن میلیون دلاری پرسپولیس دم دربی پرید! + جزئیات ماجرای عجیب جدایی لوکادیا / دیاباته مصدوم هم خواستار سفر به فرانسه شد

حضور او در فرودگاه و جلوگیری از خروج وی از کشور به دلیل سپری نکردن مراحل اداری خروج باعث می‌شود تا مجبور شود باشگاه را در جریان تصمیمش بگذارد و چه بسا اگر کسی مانع او نمی‌شد، خروجش هم بدون اطلاع مدیران پرسپولیس انجام می‌شد!

لوکادیا ناچار به خانه‌اش در تهران برمی‌گردد و روز گذشته هم تلاش های مسئولان باشگاه پرسپولیس جهت منصرف کردن این بازیکن از رفتن و ماندن برای بازی در دربی بی فایده بود و این بازیکن با تاکید بر اینکه باید هر چه زودتر خودش را به فرزندانش برساند، در نهایت رضایت پرسپولیس را برای ترک ایران می گیرد!

لوکادیا البته ابتدا بیماری همسرش را بهانه کرده بود؛ اما وقتی متوجه انتشار استوری همسرش در اسپانیا بدون هیچ مشکلی شد، دروغ خود را تغییر داد! این موضوع نشان می‌دهد که حتی خانواده لوکادیا هم در جریان خروج او نبودند و موضوع بیشتر سیاسی است تا خانوادگی!

 

تعهد پرسپولیس به لوکادیا و دادن مرخصی ۴۸ساعته به یاغی


گفته می‌شود پیش از خروج یورگن لوکادیا، پرسپولیس تعهد می دهد که در بازگشت این بازیکن روند پرداخت مفاصا حساب مالیاتی او انجام شود و از طریق ارتباط با وکیل لوکادیا مرخصی ۴۸ ساعته به این بازیکن داده می شود؛ بنابراین، مشخص شده که پرسپولیس هم بهانه حقوقی ترک تیم را در اختیار مهاجم هلندی قرار داده بود، ولی گویا بیانیه چند روز قبل وزارت خارجه هلند برای خروج همه اتباعش از خاک ایران، در این ماجرا بسیار موثرتر بوده است!

گلزن میلیون دلاری پرسپولیس دم دربی پرید! + جزئیات ماجرای عجیب جدایی لوکادیا / دیاباته مصدوم هم خواستار سفر به فرانسه شد

پرسپولیس به فیفا شکایت می‌کند

با وجود ترک ایران و غیبت در مهم‌ترین بازی فصل، مدیران پرسپولیس هنوز شانسی برای مهاجم هلندی خود قائل هستند و نمی‌خواهند او را جریمه کنند!

اطرافیان درویش می‌گویند؛ لوکادیا تا ۴۸ ساعت آینده باید به ایران برگردد و اگر اتفاقی غیر از این رخ دهد، باشگاه پرسپولیس از این بازیکن به فیفا شکایت خواهد کرد. این در حالی است که باشگاه پرسپولیس اعلام کرده، حق و حقوق لوکادیا را هم پرداخت کرده است.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲۶
لوکادیا و امثالهم را بجا نمیارم فقط اینو میدونم که فساد همه جا رسوخ کرده
وقتی حتی یک بازیکن فوتبال درجه ۳ اروپایی هم حاضر نیست ، تا با ما همکاری کند !!!!

قطعا باید متوجه بشویم که اوضاع و احوال مان زیاد در روزهای آتی ، خوش نخواهد بود .

و ایکاش که مسولان بلند مرتبه با عقلانیت دست از لجاجت و خودخواهی های کودکانه بردارند
یه بازیکن فوتبال خارجی رو نمیتونیم نگه داریم بعد قطر در یک ماه از دو میلیون توریست پذیرایی میکند و بزرگترین تورنمنت ورزشی جهان رو برگزار میکند کی اینقدر از دنیا عقب افتادیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۰۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۹
احسنت
من تا قبل از این یکی از طرفداران پروپاقرص پرسپولیس وتیم ملی بودم ولی مدتی هست که دیگه فوتبال برام مهم نیست وجذابیتی نداره
دلارها و اتومبیل های لوکس را بازیکنان مولتی میلیاردر بگیرند حقوقهای چندصد میلیونی را مدیران باشگاه بگیرند حرص خوردن وسکته قلبی اش مال ما باشه ؟؟؟!!!!
تو این دوره و زمونه تقریبا اکثریت مطلق بازیکنان پولکی شدند داخلی و خارجی هم نداره همه دنبال اسکناس و حواله خودرو لوکس ! هستند
غیرت و اخلاق و انصاف و مروت این حرفها هم مال داستانهاست
نامرد نماند حداقل بازی دربی رو انجام بده بعد بره !!!
همانقدر که در مقابل مردم خودمان قاطع هستند در مقابل خارجی ها چقدر ذلیل و بی دست و پا
خیلی ساده هست. بعلت درخواست وزارت امور خارجه کشورشان در حال رفتن از ایران هستند.
وقتی به بازیکن خارجی بگن بعد از گل شادی نکن و.... خب نتیجش میشه همین دیگه!!!!
کجای دنیا چنین‌اتفاقاتی رخ میدهد مسخره عالم و آدم شدیم و آبرویی نمانده
چرا رک و پوست کنده نمی گویید که چرا لوکادیا بطور شتابزده ایران را ترک کرد؟ با توجه به ماجراهای اخیر در کشور ما، فکر میکنید که پاسخ به این سوال خیلی مشکل باشد؟
احتمال زیاد همون بیانیه و هشدار وزارت امور خارجه هلند عامل اصلی این اتفاق باشه
طرف ترسيده داره از ايران فرار ميكنه
پریدن این بازیکنان خارجی تصمیمی است که در اروپا گرفته شده، و مشخصا از اتاق فرمان آشوب های اخیر صادر شده است! همه شواهد و قرائن موید این موضوع اند …
بی معرفت،، حیف ازون شماره ای ک تنته،، امیدوارم اه ملیونها پرسپولیسی دامنتو بگیره‌،،، ک کارت غیرحرفه ای بود،، وخارج ازانسانیت،،، چطورمیتونی شب سرتوبزاری بخوابی،،،،
آقای لوکادیا خودت رالوس کردب اینجابرای شماخارجیها بهترین جای دنیااست خودتان میدانیدهیچ کشوری اینقدربرای خارجی ها وغریبه هاعزت واحترامی که دراینجاقائل میشوند چنین نمیکند ماعادتاً ناآگاهانه غریبه هارابرخودمان ترجیح میدهیم البته اینراهم خارجیها با ترفند اینکه ایرانیها میهمان دوستند به ریش مابسته اند البته فقط اگرمیهمان خارجی باشد ماهم باورمان شده که ازخوبی ماست که خارجی دوستیم والبته خودی دوست کمترهستیم وخودتان میدانیدکه درهیچ کشوری دردنیا خارجی هارابرخودشان ترجیح نمیدهند جز ما همین باعث شده که عملاًوواقعاًشماها برای ماها تره هم خورد نمیکنیدپس بهتربودخداحافظی میکردی میرفتی
چه عجب یکی حقیقت رو گفت.خودمون خبر داشتیم ولی همشهری که کلا سرش تو برفه و استراتژی "نمیدانم،اطلاعی ندارم" رو در پیش گرفته.
مهم نیست که حق با شما هست یا نیست.
مسئله اینه که در هر صورت شما بازنده خواهید بود و دستتان به هیچ جا بند نیست.
عجیبه که هنوز به موقعیت خودتون در دنیا پی نبرده اید.
اگه هزاربار هم از این اتفاقات بیوفته
بازهم مدیران ما یاد نمیگیرن چطوری پیشگیری کنن
یعنی یه اشتباه چند بار باید تکرار بشه!
از یه سوارخ چند بار باید گزیده بشیم
اینم میشه یه پرونده جدید و کلی جریمه اونم با این قیمت ارز
دم همه‌ی مدیرای کاربلد و حرفه‌ای مون واقعا گرم!!!!
پول بیت‌الماله دیگه، خرج اشتباه مدیرای قشنگمون نشه ، کجا خرج بشه پس
بشین تا برگرده
تبعه هلند هست و باید به هشدار کشورش تمکین کنه
کشور کجاش حساب کتاب داره که فوتبالش داشته باشه.
پول ملت بدبخت............ گوش اگر گوش تو و ناله اگر ناله ماست ، آنچه البته به جايي نرسد فرياد است.
چهل میلیارد میتونه زندگی تا اخر عمر چند ایرانی رو دگرگون کنه و مسئولان بابت یک سال بازی یک بازیکن درچه چندم اروپا حیف و میل راه انداختن.
سلام.اخه کدوم مربی وبازیکن رو توی فوتبال از خارج اوردیم واخر سر بدهکارش هم شدیم.بابا مردم دا رن از گرسنگی میمیرند.چهل میلیارد تومن میدین به لوکادیایی که چی بشه فوتبال مگه چیه همین پول سرمایه گذاری کنید واسه کشتی واسه والیبال ورزشهای ارزشی ومدال اورما.تورو خدا جمع کنید این شوتبال رو
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل