بازدید 15133
۳
فدراسیون را با حساب خالی تحویل دادند و سجادی را یکبار هم ندیدم

حمله تند ساعی به وزیر ورزش و معاونش پولادگر

در جلسه اخیر گفتند که دنبال 20 میلیارد از مجلس برویم. من گفتم «شما چقدر می‌دهید؟» که در تفاهم‌نامه عنوان کردند 22 میلیارد، در حالی که ما تا الان 42 میلیارد هزینه کرده‌ایم.
کد خبر: ۱۱۵۵۳۷۶
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۲۱:۰۵ 17 December 2022

رئیس فدراسیون تکواندو راجع به ادامه همکاری با کادرفنی تیم ملی تکواندو اظهار داشت: من شخصاً از عملکرد کادر فنی راضی بودم. البته جلسه کمیته فنی تشکیل می‌شود و مقانلو در آنجا شرکت می‌کند و پس از بحث و تصمیم‌گیری در کمیته فنی، این کمیته مشخص می‌کند که کادر فنی به چه شکل به کارش ادامه دهد.

من هم در کمیته فنی فقط یک رأی دارم
وی ادامه داد: بنای ما این است که هر کادری باشد، کمیته فنی کمک کند، ولی اعضای کمیته فنی نفراتی هستند که حرف برای گفتن دارند و تشکیل جلسه نیز می‌تواند به کادر فنی و همچنین تکواندوی ما کمک کند. نکاتی هم شاید گوشزد شود. قطعاً هر اتفاقی در جلسه کمیته فنی بیفتد، به نفع تکواندوی ایران خواهد بود. من هم در کمیته فنی فقط یک رأی دارم.

 

حمله تند ساعی به وزیر ورزش و معاونش پولادگر

نمی‌توانستیم مردانی را کنار بگذاریم
ساعی درباره وضعیت سجاد مردانی نیز گفت: ما نمی‌توانستیم مردانی را کنار بگذاریم، چون شرایط بهتری نسبت به سایرین داشت. ما در 58- کیلوگرم آرمین هادی‌پور را داشتیم که به جوانان باخت، اما مردانی حریفانش را برد و انتخاب شد. البته ما هیچ‌کس را رها نمی‌کنیم و حمایت لازم را از آنها می‌کنیم. من مطمئنم که بچه‌های ما سال آینده جایگاه خیلی بهتری خواهند داشت و از همان ابتدای مسابقات، قرعه سختی نخواهند داشت.

حاشیه‌سازی‌ها ادامه دارد و از خودی‌ها می‌خوریم
رئیس فدراسیون تکواندو با اشاره به حواشی ایجادشده برای تیم ملی تکواندو در داخل کشور تأکید کرد: ما این را در همین مسابقات جهانی حس کردیم. ما در آنجا با 140 کشور رقابت می‌کردیم و در داخل هم شرایطی وجود داشت که نمی‌خواستند به هدف و موفقیت برسیم. حتی پس از بازگشت هم حاشیه‌سازی‌ها ادامه دارد و از خودی‌ها می‌خوریم. اینها منت هم سر ما می‌گذارند که دارند کمک‌مان می‌کنند. ما هنوز تفاهم‌نامه امضا نکرده‌ایم و شفاف گفتم که امضا نمی‌کنم.

دوستان وقتی رفتند فدراسیون را خالی تحویل دادند
وی یادآور شد: در جلسه اخیر گفتند که دنبال 20 میلیارد از مجلس برویم. من گفتم «شما چقدر می‌دهید؟» که در تفاهم‌نامه عنوان کردند 22 میلیارد، در حالی که ما تا الان 42 میلیارد هزینه کرده‌ایم. به دوستان گفتیم که به ما بیشتر بدهند، ولی آنها گفتند که آن 20 میلیارد مجلس در دل همان 22 میلیارد است. فکر کردم با من شوخی می‌کنند. در واقع دو میلیارد به فدراسیون تکواندو می‌دهند. من به پولادگر (معاون وزیر ورزش) گفتم که در دوره قبل نزدیک به 12 میلیارد بود و 10 میلیارد گرفته بودند، آنهم در حالی که سال قبل رویداد خاصی وجود نداشت. روزی هم که دوستان رفتند، صندوق فدراسیون را خالی تحویل دادند.

قرار است 2 میلیارد به ما بدهند، تفاهم‌نامه را امضا نمی‌کنم
ساعی همچنین تأکید کرد: من تفاهم‌نامه با وزارت ورزش را امضا نمی‌کنم، چون قرار است فقط دو میلیارد به ما بدهند. ما در همین مدت 15 اعزام داشتیم که هزینه‌های سنگین داشتند.

از روزی که حکم گرفتم، هنوز وزیر ورزش را ندیده‌ام
رئیس فدراسیون تکواندو ادامه داد: متأسفانه از روزی که حکم گرفتم، هنوز وزیر ورزش را ندیده‌ام و شاید در برخی مراسم‌ها از دور با او سلام و علیک کرده‌ام. در واقع فرصت نشده است که من به‌عنوان رئیس فدراسیونی موفق با وزیر ورزش دیدار داشته باشم.

زمان پول دادن به مدال‌های ما اشاره نمی‌کنند
وی اظهار داشت: نمی‌دانم چطور در بیان افتخارات به مدال‌های ما اشاره می‌کنند، اما موقع پول دادن این کار را انجام نمی‌دهند. امیدوارم نگاه ویژه‌ای به رشته‌هایی داشته باشند که بار کاروان را به دوش می‌کشند و بگویند چقدر قرار است کمک کنند تا طبق آن، برنامه‌ریزی کنیم.

گاهی اوقات می‌ترسیم بازیکنی را با خودمان به مسابقات ببریم
ساعی افزود: گاهی اوقات می‌ترسیم بازیکنی را با خودمان به مسابقات ببریم که این بابت حضور یک کشور خاص است و نمی‌توانیم از آن اسم ببریم.

بعد از پایان المپیک، کارمان برای المپیک بعدی شروع می‌شود
رئیس فدراسیون تکواندو افزود: تکواندو به جایی رسیده که از پایان المپیک، کار برای المپیک بعدی شروع می‌شود. در واقع کار مثل یک بازی شطرنج است که باید نفرات را در جای خودشان قرار بدهیم.

وارد لجبازی نمی‌شویم و به خودمان لطمه نمی‌زنیم
ساعی درباره کنار گذاشتن ناهید کیانی و خانم زارع از تیم ملی تکواندو هم گفت: زارع خودش رفت، چون می‌خواهد در جای دیگری زندگی کند. درباره ناهید کیانی هم بحث فنی وجود دارد. او تقریباً هر ماه در یک مسابقه شرکت کرده بود و این احساس را داشتیم که روند خوبی ندارد و در حال اُفت است. اینکه می‌گویند من با او مشکل دارم، موضوع این است که دو بار به او تذکر دادم، ولی بحث کنار گذاشتنش نیست و وارد لجبازی نمی‌شویم و به خودمان لطمه نمی‌زنیم.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۳
سلام ای کاش ویدئو حمایت همین ساعی از پولادگر رو تلیویزیون بگذاره تا اون روزی رو به یاد بیارن همین ساعی و پولادگر مهماندوست رو تنها گذاشتن از همین به بعد بود تکواندو روز خوش ندید
وزیر کم سن میزارن تجربه ندار پیرم میزان حال ندار حد وسط بگیرید
ورزش سیاسی نیس
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل