بازدید 8280
۱

۱۶ هزار فوتی در سال به دلیل تصادفات رانندگی

جانشین رئیس پلیس راهور گفت: سالیانه حدود ۱۶ هزار نفر از هموطنان‌مان در حوادث رانندگی جان خود را از دست می‌دهند و حدود ۳۰۰ هزار نفر نیز در جریان این سوانح، مجروح و مصدوم می‌شوند
کد خبر: ۱۱۵۵۲۸۸
تاریخ انتشار: ۲۶ آذر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۰ 17 December 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، سردار سید تیمور حسینی جانشین رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گفت: ۲۶ آذر، سالروز فرمان تاریخی امام خمینی (ره) برای کمک‌رسانی به توزیع اقلام و مایحتاج مردم در زمان دفاع مقدس، روز ملی حمل و نقل نام‌گذاری شد و این روز را می‌توانیم فرصتی برای توجه بیشتر به حوزه حمل و نقل بدانیم.

وی اظهار کرد: متأسفانه آمار جان‌باختگان تصادفات رانندگی در کشورمان بسیار بالاست و این موضوع، دغدغه‌ای است که باید به صورت ویژه مورد توجه قرار گیرد.

سردار حسینی تصریح کرد: بر اساس آمارهای موجود، سالیانه حدود ۱۶ هزار نفر از هموطنان‌مان در حوادث رانندگی جان خود را از دست می‌دهند و حدود ۳۰۰ هزار نفر نیز در جریان این سوانح، مجروح و مصدوم می‌شوند و به مراکز درمانی مراجعه می‌کنند.

جانشین رئیس پلیس راهور در ادامه افزود: نا امنی چرخه و فرآیند حمل و نقل به عوامل متعددی بر می‌گردد که دو عامل ایمنی جاده‌ها و ایمنی خودروها در مرحله بعد از اهمیت بالایی برخوردارند و می‌بایست به صورت ویژه مورد توجه قرار بگیرند.

وی افزود: در موضوع ایمنی خودروها در دهه‌ها و سال‌های اخیر، دچار ضعف‌های قابل توجهی هستیم و می‌توانیم با فرهنگ‌سازی صحیح و کارآمد در حوزه حمل و نقل بین کاربران، باعث توجه بیشتر آنها به موضوع ایمنی جاده‌ها و خودروها شویم تا از این طریق بتوانیم تصادفات جاده‌ای را تا جای ممکن کاهش دهیم.

حسینی با تقدیر و تشکر از تلاش‌های رانندگان حوزه حمل و نقل بار و مسافر درون شهری و برون شهری، خاطرنشان کرد: برای رسیدن به اهداف بزرگ و تأمین ایمنی جاده‌ها و خودروها، نیازمند یک هم‌افزایی مشترک میان تمامی دستگاه‌های متولی حوزه حمل و نقل در سراسر کشور هستیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱
این آمار کشتگان بیشتر از یا قربانیان کرونا .... چرا به فکر جان نیستیم !!! این ها هر کدام یک خانوده دارند که دچار مشکلات غیر قابل حل می شوند فقط به خاطر بی کیفیت بودن و ضعیف بودن بدنه خودروها .....
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست