بازدید 17493

تمام مقاطع تحصیلی در استان‌های تهران و البرز، روز شنبه غیرحضوری شد/ تعطیلی کودکستان‌ها

جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوا با حضور اعضا در استانداری تهران برگزار شد. بر اساس مصوبات این کارگروه، شنبه ۲۶ آذر ماه در همه شهرستان‌های استان تهران و البرز به جز پردیس دماوند، فیروزکوه کودکستان‌ها تعطیل و تمامی مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه غیرحضوری و مجازی دایر است.
کد خبر: ۱۱۵۵۱۹۴
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۷ 16 December 2022

مدارس تهران و البرز فردا ۲۶ آذر تعطیل شدبر اساس مصوبات کارگروه اضطرار آلودگی هوا، تمامی مقاطع تحصیلی در استان‌های تهران و البرز به استثنای شهرستان‌های پردیس، دماوند و فیروزکوه در روز شنبه، ۲۶ آذرماه غیرحضوری شد.

به گزارش «تابناک»؛ جلسه کارگروه اضطرار آلودگی هوا با حضور اعضا در استانداری تهران برگزار شد. بر اساس مصوبات این کارگروه، شنبه ۲۶ آذر ماه در تمامی شهرستان‌های استان تهران و البرز به جز پردیس دماوند، فیروزکوه کودکستان‌ها تعطیل و تمامی مدارس در مقاطع ابتدایی و متوسطه غیرحضوری و به صورت مجازی دایر است.

همچنین فعالیت‌های ورزشی در فضاهای باز ممنوع است و مجوز روزانه ورود به محدوده ی طرح ترافیک برای روزهای شنبه ۲۶ آذرماه توسط شهرداری تهران صادر نمی‌شود.

از شهروندان تقاضا می شود از تردد غیرضروری خودداری کنند.

همچنین روسای ادارات با تقاضای مرخصی مادران دارای فرزند دانش‌آموز موافقت نمایند.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۹
واقعا ریسی در تمام زمینه ها شاهکار کرد .
اصولگراها این حاصل عملکرد شماست . هر روز بد تر از دیروز .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۶
مثلا زمان اصلاح طلب ها وضع خوب بود
مشکل از جای دیگه است
تورا بخدا این دکان ها را جمع کنید .
گیرم هوا آلوده باشد با تعطیلی مدارس دانش آموزان قطعا در خانه نخواهند ماند و قریب به اتفاق در کوچه یا پارک به بازی یا فوتبال میپردازند. مگر هفته قبل که مذارس را تعطیل کردید هوا پاک شد؟ سرگردانی و نگرانی والدین کارمند هم به آن اضافه خواهد شد.
یعنی برای یه همچین تصمیم بی نتیجه که مضحک بی اثر و از قبل نتیجه‌ای نداره کمیته تشکیل شده و هر از چندگاهی جلسه؟ بابا میگن پول نفت ولی برای تمسخر خودمون دیگه اینجوری انتحاری نزنیم که!!! این تصمیم با یه زنگم می‌تونست اتخاذ بشه.
یه مادر مگر چند روز مرخصی دارد واقعا خودتون رو به اون راه زدید و از مسولیت تصمیمات خودتان شانه خالی می کنید
احسنت
به این میگن مقابله با آلودگی هوا...
به این میگن مدیریت جهانی...
تا کی می خواهید فقط تعطیل کنید، صورت مسیله رو پاک کنید،!!!!
کماکان کارمندان ادارت موجود زنده نیستند .
مثل اینکه متهم ردیف اول مدرسه است. تعطیلی هفته پیش مشکلات را بطور کامل حل کرد. لذا با یک تصمیم شجاعانه مدارس را تا پایان اسفند تعطیل کنید تا آلودگی ها جای .... . فکر دردسر والدین کارمند هم نباشید
ادارات رو هم تعطیل کنید
مموتی نون به نرخ روز خور ؛ تعطیل میکرد
دانشجویان و کارمندان آب شش دارن
کارگرا و کارخانه ها چرا تعطیل نشن,,بی کفایت که هستن مسولین حداقل تعطیل رسمی اعلام کنید یکم کم شه از این شرایطی که برای مردم درست کردید
مثلاً یکشنبه یا دوشنبه و کلا تا آخر هفته قرار هست چه اتفاقی بیفته؟....
یکدفعه کل هفته رو تعطیل کنید
احسنت به این مدیریت ...‌‌
....
وضع کشورایران منتظربمانیم تا باد بیاید بلکه الودگی ازبین برود منتظریم توافق شود بلکه مردم نفس راحت درمعیشت بکشند منتظریم باران بیاید بلکه کم ابی حل شود این شد کارمسئولان ما عزیزان مسئول الدگی هوا بخاطر بنزین تولیدی شماست بخاطر بی کیفیتی خودروی شماست ان هفته واین هفته تعطیل هفه های بعد را چیکار میکنید ؟ چرا به اقتصادفلج واموزش علمی را ازاین که هست بدتر میکنید؟
تبریز هم تعطیله ؟؟؟
مسئله ایجاد آلودگی به دلیل سیاست های نادرست یک چیزه اما نبودن کوچکترین ایده و تلاشی برای قطع وضع موجود و بهبودی اوضاع صد چیز!
خدایی خیلی بدبخت هستیم که گیر این مسئولین افتادیم
اونی که بچشو میزاره مهد کودک 90 درصد کارمند هستند اگه مهد تعطیل میکنی پدر یا مادر باید مرخصی بگیرند بمونن خونه که مدیران با فهم ایران مرخصی نمیدهند و میگویند این مشکل ما نیست مشکل خودته
سلام. این مشکل تنها یک راه حل دارد. و آن هم کنترل استفاده از ماشین های شخصی، به هر روشی.
هم باید سیستم حمل و نقل عمومی را گسترش داد،
هم سرویس های ادارت را راه انداخت
و هم طرح زوج و فرد را از در خانه اجباری کرد.
چون این ملتی که من میشناسم فقط کافیه ماشین داشه باشند. دراین حالت برای هر کاری از ماشین شخصی استفاده میکنند. حتی برای گرفتن نان. به چشم خودم دیده ام.
والسلام.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست