بازدید 3132

مرگ کارگر سردخانه در آتش سوزی مینی بوس

کد خبر: ۱۱۵۵۱۲۵
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۱ 15 December 2022

یکی از مصدومان حادثه آتش‌سوزی مینی‌بوس در محور نقنه استان چهار محال و بختیاری در بیمارستان جان باخت.

به گزارش ایران، دکتر حسین بدیعی‌نژاد، معاون درمان بیمارستان امام موسی کاظم(ع) اصفهان با اشاره به آخرین وضعیت ۹ بیمار که با سوختگی شدید از چهار محال و بختیاری به بیمارستان امام موسی کاظم(ع) اصفهان منتقل شده بودند، اظهار داشت: در حادثه آتش‌سوزی مینی‌بوس در محور نقنه ۹ نفر دچار سوختگی شده که یک نفر مرد راننده مینی‌بوس و هشت نفر خانم بودند.

این مصدومان روز دوشنبه با سوختگی بین ۳۵ تا ۷۵ درصد به بیمارستان امام موسی کاظم(ع) اصفهان منتقل و در بخش ICU بستری شدند اما به علت سوختگی شدید و مشکلات تنفسی وضعیت مناسبی نداشتند.

معاون درمان بیمارستان امام موسی کاظم(ع) اصفهان با بیان اینکه راننده صبح دیروز از بیمارستان ترخیص شد، گفت: یکی از خانم‌ها به علت شدت سوختگی جان خود را از دست داد و از ۷ نفر بستری نیز حال ۲ نفر وخیم است.

وی با اشاره به اینکه پنج نفر دیگر نیز شرایط مناسبی ندارند، افزود: باید توجه داشت که همه این خانم‌ها از ناحیه صورت و دست‌ها به علت حبس شدن در مینی‌بوس به شدت آسیب دیده‌اند و در صورت بهبودی نیز تا پایان عمر درگیر زخم‌های ناشی از این سوختگی خواهند بود.

گفتنی است مینی‌بوس حامل کارگران یک سردخانه در بروجن بوده که در محور نقنه استان چهارمحال و بختیاری ساعت ۶ و ۳۰ دقیقه صبح روز دوشنبه ۲۱ آذر به علت استفاده از پیک نیک برای گرمایش داخل مینی‌بوس دچار آتش‌سوزی شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی