بازدید 34180
۶

امیرحسین رحیمی، بازداشتی ۱۵ ساله، آزاد شد

اعتمادآنلاین از آزادی امیرحسین رحیمی خبر داد.
کد خبر: ۱۱۵۵۰۴۸
تاریخ انتشار: ۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶ 15 December 2022

به گزارش تابناک، مادر امیرحسین رحیمی که برای نخستین بار این خبر را در گفت‌وگو با خبرنگار اعتمادآنلاین اعلام می‌کرد، گفت: بعد از چاپ گفت‌وگوی اعتماد درباره امیرحسین و واکنش‌های عمومی، مسئولان قضایی بلافاصله دستور آزادی او را با وثیقه فیش حقوقی صادر کردند.

الهام نجف از همه مردم ایران که این روزها دلسوزانه پیگیر آزادی امیرحسین بودند، تشکر کرد.گزارش تکمیلی و گفت‌وگو با مادر امیرحسین درباره جزئیات آزادی او به زودی منتشر می‌شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱۴۲
انتشار یافته: ۶
ما فکر میکردیم شایعه است
پس واقعیت داشت
من مطمئن نیستم که واقعیت ماجرای امیرحسین رحیمی چه بوده. اما بالاخره ممکنه ضابطین قضایی هم به هردلیلی سهوی یا عمدی اشتباه کرده باشند. بهتره یکی از مقامات ارشد قوه قضاییه یک نفر معتمد رو بفرسته تا مستقیما واقعیت و صحت و سقم پرونده رو بررسی کنه و با خود متهم و مادرش مستقیما صحبت کنه تا حقایق مشخص بشه. اگر اشتباهی صورت گرفته باشه اعتراف به اشتباه نه تنها باعث تضعیف قوه قضاییه نمیشه بلکه باعث تقویت قوه قضاییه میشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Germany |
۱۴:۰۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
از خواب خود خواسته بیدار بشید و با چشم های واقع بین به جامعه و پیرامونتون نگاه کنید از خیلی چیزها مطمن خواهید شد!!! قطعا
واي بر ما كه چه قوه عدليه ايي داريم
بعد دو ماه حبس …
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۴
شما لطفا فقط از طرف خودت صحبت كن. تا روشن شدن دقيق و بيطرفانه ابعاد اين مسئله هر گونه اظهار نظر در خصوص ان احساسى و جناحى خواهد بود.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست