بازدید 2496

دستیار کی‌روش: مطمئن نیستم ایران قرارداد ما را تمدید کند

کد خبر: ۱۱۵۴۷۰۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آذر ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۲ 13 December 2022


راجر دسا که قبلا مدعی شده بود، در ژانویه برای تمدید قرارداد با تیم ملی ایران مذاکره خواهد شد، در اظهار نظر جدیدش گفته است: در مورد آینده همکاری با تیم ملی ایران مطمئن نیستیم اما در ژانویه مذاکرات را با فدراسیون از سر خواهیم گرفت. ما امیدواریم سال آینده با تیم ملی ایران ادامه بدهیم. بعد از جام جهانی، تا پایان ماه دسامبر(آذرماه)  به تعطیلات می‌روم.

دستیار کی‌روش گفت: هوای قطر بسیار مرطوب است و سرعت مسابقات در مراحل آخر در حال کاهش است. در ورزشگاه‌ها تهویه هوا وجود دارد اما فقط در طول مسابقات روشن می‌شود. بعضی از بازیکنان به دلیل فشردگی مسابقات به مشکلات جسمی برمی‌خورند و اینجا دقیقا جایی است که بازیکنان باتجربه‌تر عملکرد بهتری دارند.

دسا مدعی شد؛ ما در گروه بسیار سختی قرار گرفتیم و بازیکنان ما همیشه آن را بسیار سخت می‌دیدند. تیم ما عمدتاً از بازیکنان بومی تشکیل شده بود اما این یک تجربه یادگیری مهم برای بازیکنانی بود که برابر فوق ستاره‌های انگلیس و آمریکا و در برابر بازیکنانی مانند گرت بیل بازی می‌کردند. ما می خواستیم با راهیابی به مرحله حذفی تاریخ سازی کنیم اما نتوانستیم از دور گروهی صعود کنیم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی