بازدید 11087
۷

انصراف ۸۵ درصد گردشگران خارجی از سفر به ایران

رئیس جامعه هتل‌داران گفت: تعداد قابل توجهی از گردشگران خارجی در نظر داشتند بعد از اقامت در قطر چند روزی را در ایران بگذرانند که حوادث اخیر باعث شد از اقامت در ایران منصرف شوند.
کد خبر: ۱۱۵۴۲۰۶
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۰ 10 December 2022

به گزارش  تابناک به نقل از ایلنا، جمشید حمزه‌زاده، رئیس جامعه هتل‌داران گفت: بیش از ۸۵ درصد از گردشگران خارجی از کشور‌های اروپایی، آمریکایی و آسیایی سفر خود را به ایران کنسل کردند.

 وی افزود: تعداد قابل توجهی از آن‌ها در نظر داشتند بعد از اقامت در قطر چند روزی را در ایران بگذرانند که حوادث اخیر باعث شد از اقامت در ایران منصرف شوند.

اکثر هتل‌داران توان تامین هزینه‌های خود را ندارند و به عبارتی از جیب خرج می‌کنند؛ حتی برخی واحد‌ها برای پرداخت دستمزد کارمندان با چالش مواجه شدند.

این شرایط اگر ادامه داشته باشد احتمالا هتل‌داران اقدام به تعدیل نیرو کنند یعنی همان اقدامی که در دوران کرونا کردند را دوباره تکرار کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۳۱
انتشار یافته: ۷
توقعی غیر از این داشتید؟؟؟؟؟؟؟!!!!!!!
ثبت رکوردی دیگر برای مسیولین !!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۲ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
یک سری ارازل و اوباش با حمایت مرفهین بی درد ریختن تو کوچه و خیابان برای نا امنی کشور . بدون اینکه دقدقه مردم رو داشته باشند و هدفشون فقط براندازی کشور بود و بس
بهتر'بیان اینجا چی ببینن فقر و نداری و بدبختی
زیپ کاپشن بچه پاره شدم بردم تعمیر میگه ۲۰۰ تومن بده
این مملکته ما داریم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۹
اون آقای دکتری که در امد ماهانش 20 30 میلیون بوده اومده یه ادمو کشته باید جواب بده .. فقر فکری نه فقر مادی
بهتر!
وقتی با 5 میلیون تومن میتونم باتور برم استانبول ترکیه که شامل بلیطرفتو برگشتو سه شب هتل و هر روز صبحانه رایگانو یک گشت بانهار رایگانم هست مگه درد دارم یا نریضم یا مرض دارم برم شیراز یه شب پول هتل خالی بدم 2 میلیون تومن؟؟ همون بهتر بخدا ورشکست بشن این هتلهای ایران که حاضرن سال تا سال خالی بمونه ولی باهم هماهنگ هستن که قیمتاروکل ایران پایین نیارن تاقیمتاشون نشکنه
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی