بازدید 3145
۱

مهاجرانی: با کی‌روش و نبی فاتحه تیم‌ملی را بخوانید

کد خبر: ۱۱۵۳۴۶۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۸ 05 December 2022

حشمت مهاجرانی سرمربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی ۱۹۷۸ آرژانتین که ایران را قهرمان آسیا هم کرده است، گفت: با کی‌روش، تاج و نبی فاتحه این فوتبال را باید خواند.

مهاجرانی: با کی‌روش و نبی فاتحه تیم‌ملی را بخوانید

به گزارش تابناک ورزشی ؛ حشمت خان که معمولا کم پیش می‌آید علیه کسی تند حرف بزند و موضع بگیرد، جملات زیر را درباره احتمال ابقای کی‌روش در تیم ایران مطرح کرد.

این یک کار تکراری است که ما در مورد تیم ملی صحبت کنیم و هیچ تغییری در شیوه مدیریت فوتبال ما ایجاد نمی‌شود و حتی کارکرد انتقادی هم ندارد.

یک مثلثی تشکیل شده میان سجادی، تاج و نبی که تصمیم گیری می‌کنند و حالا قرار است کی‌روش را تا پایان جام ملت‌ها ابقا کنند و حالا هر صحبت و انتقادی که من انجام دهم و هرچقدر هم منطقی و عقلانی باشد حرف و کلام ما به جایی نمی‌رسد.

به طور کلی بخواهم بگویم اگر این آقای مربی قبل از بازی با انگلیس صحبتی در خصوص این تیم انجام داد و بعد از آن شکست سنگین آمد گفت این تیم برای ما یک حریف تمرینی بود. در هر جای دنیا اگر یک مربی تیم ملی چنین صحبتی مطرح می‌کرد فوراً او را اخراج می‌کردند و دیگر منتظر بقیه نتایج نمی‌ماندند. دیگر رفتن سراغ سایر مباحث تکرار مکررات است که چه بازیکنانی مورد استفاده قرار گرفتند و چقدر روش و شیوه بازی ما اشتباه بود و...

مشکلات تیم را همه می‌دانند و تکرارش دیگر برای کسی جذابیت ندارد. در کل باید فاتحه این فوتبال را خواند که وقتی تاج انتخاب شد آمد و خود رأی اعلام کرد که من کی‌روش را می‌آورم و این صحبت نشان می‌دهد کمیته فنی و هیات رئیسه به قول علی پروین یعنی کشک و در این شرایطی که تیم ملی شکست خورده و هیچ کمیته ای هم وجود ندارد که از او توضیح بخواهد و بررسی کند و پاسخ بخواهد و خود کی‌روش هم خودش را ملزم به پاسخگویی نمی‌داند و امثال تاج و نبی و سجادی هم از او حمایت می‌کنند، صحبت امثال من هم فایده‌ای ندارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱
به قول فامیلامون اون دهنت شکلات بخوره
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار