بازدید 3710

ترفند‌های اروپایی‌ها جلوی پیشرفت ایران را نمی‌گیرد

عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: ترفندهایی که اروپایی ها داشته اند طبیعتا به نتیجه خاصی که بتواند جلوی پیشرفت ایران را در زمینه های مختلف بگیرد نخواهد رسید.
کد خبر: ۱۱۵۱۹۸۹
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۸ 26 November 2022

به گزارش «تابناک»، کیومرث سرمدی در گفت و گو با ایسنا، درباره اقدام اخیر پارلمان اروپا در قطع ارتباط مستقیم خود با ایران بیان کرد: در طول سال‌های بعد از انقلاب و فرازهای مختلف تاریخ انقلاب اسلامی، اروپایی‌ها همواره نگاه تقابلی و شیطنت آمیز را نسبت به ما داشته‌اند.

وی در ادامه تصریح کرد: با بررسی برهه های مختلف تاریخ در بحث جنگ تحمیلی یا بهانه های واهی مانند حقوق بشر، مسائل منطقه‌ای، سیاست‌های منطقه‌ای ما، سیاست‌های صنعت موشک‌سازی و همه این موارد شاهد هستیم که با نگاه تقابلی اروپایی‌ها مواجه بوده‌ایم و به فراخور برخوردهای نامناسبی داشته‌اند.

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: به خاطر داریم در برهه‌ای از تاریخ نیز اروپایی‌ها همه سفرای خودشان را از تهران فراخواندند، اما با تدبیر جمهوری اسلامی و اینکه در آن زمان مقام معظم رهبری فرمودند که اینها خودشان رفته‌اند و خودشان نیز خواهند آمد، شاهد بودیم که این اتفاق افتاد. حال نیز با توجه به موضوع مسائل هسته‌ای ایران، اقدام اخیر قطع کردن ارتباط مجلس اروپا با ایران موضوع تازه‌ای نیست.

سرمدی با تاکید بر اینکه بارها اعلام کرده‌ایم که صنعت هسته‌ای ما دارای ماهیت غیر نظامی است، گفت: با این ترفندهایی که اروپایی‌ها داشته‌اند طبیعتا به نتیجه خاصی که بتوانند جلوی پیشرفت ایران را در زمینه‌های مختلف و از جمله صنعت هسته‌ای بگیرند، نخواهند رسید.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اجتماعی در پایان تاکید کرد: این بار نیز مثل گذشته ترفندی که اروپایی‌ها زده‌اند به نتیجه نخواهد رسید.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۱۷
انتشار یافته: ۱۱
نماینده ی محترم؟

این پیشرفتی که از میگید چه شکلی چه رنگی چه جوری هست ؟؟

بگید تا همه متوجه شویم

کشوری که در عرض سه سال قیمت خودور قیمت مسکن قیمت کالاهای اساسی چندین برابر شده

قیمت ی دستگاه پراید از 7 میلیون به 214 میلیون رسیده

قیمت ی دستگاه آپارتمان از سال 1397 تا 1401 چند برابر شده

قیمت همه چیز همه کالاها همه خدمات و ..... چندبرابر شده؟؟؟

ی جوان تحصیل کرده اگر بهفرض محال کاری هم پیدا کنه چند سال باید کار کنه تا بتواند ی دستگاه آپارتمان بخره

چند سال باید کار کنه تا ی دستگاه خودرو معمولی بخره

واین داستان ها ادامه داره .........

حالا شما نماینده محترم بفرمایید کدام پیشرفت مد نظر شما است؟؟؟؟

حالا از انهدام منابع طبیعی و محیط زیست تا نابودی منابع آب و ......

فاکتور می گیریم

لطفا بفرمایید

80 میلیون مردم ایران منتظر پاسخ جنابتان هستند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
توی خواب دیده زیاد جدی نگیر
کدوم پیشرفت ؟ پیشرفت در بی ارزش کردن پول ملی ؟ لطفا دقیق تر بفرمائید ما متوجه بشیم . پیشرفت از نظر مردم بهبود شرایط اقتصادی و معیشتی معنی میشه ؟
پيشرفت؟؟؟؟
کشورمان در زمینه تکنولوژی نانو جزء چهار کشور برتر دنیا قرار گرفته، در زمینه ماهواره جزء هشت کشور برتر دنیا هستیم و در زمینه فولاد جزء ده کشور برتر دنیا و ....
در زمینه دفاعی خود آمریکایی ها بارها عنوان داشته اند از قدرت موشکی ایران هراس دارند.
تمام این موارد گویای پیشرفت کشور در زمینه تکنولوژی های نو با وجود رفت و برگشت های اروپا و صدور قطعنامه و ... است.
آمریکا و اروپا تمام تلاششان را می کنند که مبادا کشوری مستقل و پیشرفته در زمینه تکنولوژی های نو در خاورمیانه (مرکز نفت و گاز دنیا و غنی از سایر منابع خدادادی دیگر)، شکل بگیرد و این هم یک دلیل تاریخی دارد و آن این است که چون قبلا اغلب کشورهای منطقه وابسته آنها بوده اند و آنها به راحتی نفت و گاز و ... را چپاول می کردند، نمی توانند حضور کشوری مستقل و پیشرفته را در منطقه بپذیرند چون اگر چنین اتفاقی بیفتد راه بر غارت و چپاولگری آنها بسته می شود بنابراین حداکثر تلاششان را می کنند که منطقه را وابسته یا به اصطلاح خودشان "گاو شیرده" نگاه دارند ولی اولا باید بدانند که ملت های منطقه بیدار شده اند و این سیاست غلط آنها نخ نما شده در ثانی همان طور که جوانان ایرانی در زمینه های علمی جزء برترین های دنیا هستند، این علم را به عمل تبدیل کرده و در راه پیشرفت و آبادانی کشور به کار خواهند بست و این دست و پا زدن های آنها بی نتیجه است و آمریکا و اروپا دیر یا زود این حقیقت را خواهند فهمید که با ملت بزرگ ایران اگر از راه گفتگوهای منطقی وارد شوند بهتر نتیجه می گیرند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
آفتابه لگن 7 دست ولي شام و ناهار هيچي
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
ناشناس محترم تمام اینهایی که فرمودین بدون رفاه مردم پشیزی ارزش نداره.لذت داشتن اونها در کنار نان داشتن مردم و رفاه عامه مردم هستو
ای کاش پیشرفت اقتصادی هم که لازمه تعالی و سعادت یک ملته محقق میشد. در قدیم شوروی و الانم کره شمالی به قدرت نظمایشون خیلی می بالند ولی آیا مردمانشان واقعا سعادتمندند؟
کمی تحمل و تأمل کنید پیشرفت اقتصادی و رفاهی هم حاصل خواهد شد استقلال و پیشرفت هزینه داره که لازمه‌اش سختی و تحمل مشکلات است والا هرچند وقت بایستی به ترکمنچای دیگری داشته باشیم ابرقدرتها هم با تحمل سختی و مصائب اقتصادی اجتماعی به اینجا رسیده اند کره شمالی و روسیه را هم دست کم نگیرید دنبال راحت طلبی نباشید به دنبال اجرای احکام و قوانین الهی در روی زمین باشیم
میشه آدرس دقیق بدی ما هم این پیشرفت رو ببینیم نکنه منظور شما همان پیشرف در تورم و گرانی و بیکاریه
كدام پيشرفت؟
كشوري كه سرم توي داروخانه هاش پيدا نميشه
دارو گير نمياد
حتي مردم در خريدن پياز وسيب زميني عاجز مانده اند چه رسد به برنج ومرغ وگوشت وماهي
ننيدونم دقيقا ازكدتم پيش فت صحبت ميكنيد
همين دروغهايت كه مردم به خيابانها كشانده ايت وانگ اغتشاشگر دارند ميخورند
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی