فوتو نیوز تابناک
سخنگوی دولت: راهبرد دشمن، بازی با خون مظلومان در فضای مجازی است / معاون پارلمانی رئیسجمهور: در حوادث اخیر، شاهد سونامی رسانهای علیه کشور بودیم
علی بهادری جهرمی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: «کارفرمای تروریست، پس از شکست پروژه اغتشاش و اعتصاب، دو راهبرد را همزمان در پیش گرفته است: قتل هدفمند یا کور در خیابان، بازی با خون مظلوم و بیگناه در فضای مجازی. ایران بزرگ مثل همیشه پیروز این جنگ ترکیبی و همهجانبه خواهد بود.»
گزارش خطا
غیر قابل انتشار: ۱۹
در انتظار بررسی: ۶
انتشار یافته: ۸
مگر برای امپریالیسم و آمریکا نیست
چرا میتونین توییت بزنین
مگر فیلت رنیست
؟!
چی ؟! قانون فقط برای مردم عادی هست ؟!
فیلترینگ برای مردم عادی هست !؟
ایسنتاگرام دارین فیس بوک و تویییتر دارین و .....
مملکت رو در دست دارین و فقط برای مردم عادی محدودیت اعمال میکنین ؟!
ولی اگر من جای او بودم موهام سفید شده بود ولی این دوستمان خیلی بی خیاله





