بازدید 8482
۲

وجود ۸۰ هزار پروژه نیمه تمام انباشت شده در کشور

معاون وزیر کشور و رئیس سازمان همیاری و شهرداری‌های کشور گفت: بیش از ۸۰ هزار پروژه نیمه تمام انباشت شده در کشور وجود دارد.
کد خبر: ۱۱۵۰۷۴۰
تاریخ انتشار: ۲۶ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰ 17 November 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایسنا، مهدی جمالی نژاد شامگاه چهارشنبه در حاشیه بازدید از کارخانجات بروجرد در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در وزارت کشور پروژه‌های عمرانی دستگاه‌های اجرایی مختلف پیگیری و پیشرفت فیزیکی آنها بررسی می‌شود.

وی تصریح کرد: طرح‌های مختلفی در هفته دولت افتتاح شدند و در ایام دهه فجر نیز طرح‌های متعددی در شهرها و روستاها در سراسر کشور به بهره‌برداری می‌رسند.

معاون وزیر کشور خاطرنشان کرد: هم افزایی و همگرایی خوبی در راستای احیای طرح‌های راکد و نیمه تمام در لرستان بین مدیران محلی و ملی وجود دارد که این می‌تواند نوید بخش توسعه بیشتر باشد.

جمالی‌نژاد اضافه کرد: بیش از ۸۰ هزار پرونده نیمه‌تمام که انباشتی از طرح‌های متعدد در ۱۰ سال گذشته در کشور وجود دارد.

وی بیان کرد: تکمیل این میزان از طرح‌های نیمه تمام به جا مانده از قبل، مبلغ قابل توجهی را می‌طلبد و همه همت و تلاش دولت تکمیل این طرح‌های نیمه تمام است.

معاون وزیر کشور بیان کرد: همانطوری‌که رئیس جمهور در سفرهای استانی بر تکمیل این طرح‌های نیمه‌تمام تاکید داشته‌اند برنامه‌ریزی برای تکمیل در یک بازه زمانی مشخص دنبال می‌شود.

جمالی نژاد ادامه داد: شیرینی تکمیل پروژه‌های نیمه تمام برای من از دید دولت بسیار ارزشمند است و نهایت تلاش در دولت سیزدهم تکمیل طرح‌های نیمه تمام و در مرحله بعدی شروع پروژه‌های جدید است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۲
نتیجه پروژه های که با پارتی بازی تصویب شده اند
خواهشا این نوع خبرها را نگذارید چون ملت بیشتر تحریک میشوند و اعتراض میکنند و به قول شما اغتشاش..
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی