بازدید 3909
۱

پاداش ۱۰ میلیون دلاری برای یافتن سرکرده‌های «الشباب»

وزارت خارجه آمریکا جهت کسب اطلاعات و سرنخ‌هایی از سه سرکرده گروه تروریستی «الشباب» در سومالی پاداش ۱۰ میلیون دلاری تعیین کرده است.
کد خبر: ۱۱۵۰۴۰۲
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۰۸:۴۸ 15 November 2022

به گزارش فارس، وزارت خارجه آمریکا برای یافتن اطلاعات و سرنخ‌هایی از محل اختفا و سایر فعالیت‌های سه سرکرده گروه تروریستی «الشباب» در سومالی پاداش جدید ۱۰ میلیون دلاری تعیین کرده است.

وبگاه شبکه خبری «صدای آمریکا» روز دوشنبه نوشت، این سه نفر شامل دو سرکرده گروه تروریستی الشباب و یک شهروند آمریکایی است که در ۱۴ سال گذشته در این گروه تروریستی فعال بودند.

دولت آمریکا از شهروندان سومالی و منطقه برای ردیابی «احمد دیریه»، «مهاد کراته» و «جهاد مصطفی» سران الشباب کمک خواسته است. این سه نفر متهم به مشارکت در چند حمله تروریستی مرگبار در سومالی و کنیا هستند.

«لری آندره» سفیر آمریکا در سومالی روز دوشنبه گفت که پاداش جدید ۱۰ میلیون دلاری مکمل تلاش دولت سومالی برای شکست این گروه تروریستی وابسته به القاعده خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
امریکا خودش گروههای تروریستی را ایجاد می کند و بعد که از کنترلش خارج شدند برای دستگیری انها جایره می گذارد التله هم بخشی از نمایش انها برای تنش و جنگ افرینی در جهان است.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست