بازدید 2733

بارندگی و مه گرفتگی در جاده‌های برخی استان‌ها

مرکز مدیریت راه‌های کشور با اعلام تردد روان در جاده‌های شمالی از بارش باران و مه گرفتگی در آزادراه قزوین - رشت و محور فیروزکوه خبر داد.
کد خبر: ۱۱۴۹۷۹۲
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۹ 11 November 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از ایرنا از مرکز مدیریت راه‌های کشور، آخرین وضعیت جاده‌های شمالی از تردد روان در جاده‌های چالوس، هراز، فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت در مسیر رفت و برگشت حکایت دارد.

این مرکز درباره وضعیت جوی راه‌ها گزارش کرده است که آزادراه قزوین - رشت بارانی همراه با مه گرفتگی در ارتفاعات است و در محور فیروزکوه نیز مه‌گرفتگی در ارتفاعات گزارش شده است.

بر اساس این خبر، جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال فاقد هرگونه مداخلات جوی گزارش شده است.

همچنین اکنون بارش باران در برخی از جاده‌های استان‌های آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، زنجان، گیلان، همدان، مرکزی، اصفهان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، لرستان و خوزستان نیز گزارش شده است.

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرده است که براساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲ هزار و ۳۹۷ ترددشمار فعال در محورهای برون‌شهری، نسبت به روز قبل ۲.۵ درصد کاهش تردد ثبت شده است.

همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۲.۸، اوج تردد بین ساعت ۱۶ تا ۱۷ و کمترین تردد بین ساعت ۳ تا ۴ صورت پذیرفته که هموطنان با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعت مناسب تری برای سفر انتخاب کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی