بازدید 2985

کلاهبرداری گسترده با ادعای رفع تعهدات ارزی

کد خبر: ۱۱۴۹۴۷۷
تاریخ انتشار: ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۲۰:۲۴ 08 November 2022

متهمی که در شش استان کشور، ۱۸ فقره کلاهبرداری در زمینه رفع تعهدات ارزی کرده بود، با همکاری پلیس کرمان در غرب کشور به چنگ پلیس افتاد.

به گزارش خراسان، رئیس پلیس آگاهی کرمان دراین باره بیان کرد : به دنبال شکایت شهروندی مبنی بر کلاهبرداری با عنوان شرکت کارگزاری تجاری در رفع تعهدات ارزی،بررسی موضوع در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی قرار گرفت.

سرهنگ یداله حسن پور ادامه داد :با تلاش کارآگاهان و اقدامات تخصصی گسترده و جمع آوری مدارک میدانی، یک متهم مرتبط با این کلاهبرداری ها شناسایی و طی یک عملیات هماهنگ در یکی از استان‌های غربی کشور دستگیر شد.

وی افزود: این متهم در تماس تلفنی با تجار معروف با عنوان شرکت کارگزاری تجاری که در زمینه رفع تعهدات ارزی فعالیت می کند بابت هر دلار کارسازی، مبالغی را از افراد مختلف درخواست می کرد.

این مسئول انتظامی خاطرنشان کرد: این متهم به ۱۸ فقره کلاهبرداری از هموطنان در استان‌های آذربایجان غربی، خراسان رضوی، تهران، یزد، کرمان و مازندران اعتراف کرد و تحقیقات برای کشف جرایم احتمالی متهم و شناسایی مال باختگان ادامه دارد که به شهروندان توصیه می‌شود در مواجهه با تماس‌ها و درخواست‌های نامتعارف افراد و شرکت‌های به اصطلاح کاغذی هوشیار باشند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها