بازدید 7543

ارتباط پنهانی به قیمت جان مرد جوان ختم شد

کد خبر: ۱۱۴۹۲۸۳
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۱ 07 November 2022

مرد جوان به دلیل رابطه پنهانی با همسر قاتل با ضربات چاقو در نازی‌آباد تهران کشته شد.

به گزارش تهران نیوز، ساعت ۱۷ یک شنبه پانزدهم آبان، درگیری مرگبار دو مرد جوان تبعه افغانستان در ساختمانی نیمه‌کاره در محله نازی‌آباد به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گزارش شد. با اعلام این خبر، ماموران کلانتری ۱۳۰ نازی‌آباد و تیمی زبده از کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی راهی محل حادثه شدند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی در طبقه اول ساختمان نیمه‌کاره‌ با جسد مرد جوانی مواجه شدند که از ناحیه گردن و سینه هدف ضربات چاقو قرار گرفته و به طرز هولناکی به قتل رسیده بود.

بررسی‌های اولیه حکایت از آن داشت که مقتول در یک درگیری هولناک توسط مرد جوانی با ضربات چاقو به قتل رسیده و عامل این جنایت پس از ارتکاب جرم، از مهلکه گریخته است.

تحقیقات بیشتر کارآگاهان دایره ویژه قتل پلیس آگاهی پایتخت مشخص کرد، مقتول با همسر قاتل در کشور خود به صورت پنهانی ارتباط داشته که این موضوع درگیری مرگباری را بین آن ها رقم زده و به قتل مرد جوان ختم شده است.

کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی پس از دریافت این اطلاعات مهم، دوربین‌های مداربسته اطراف ساختمان نیمه‌کاره را برای شناسایی قاتل و تشخیص تردد وی بازبینی کردند.

با دستور بازپرس جنایی، جسد برای بررسی‌های بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد و تحقیقات کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی برای دستگیری مرد جنایتکار آغاز شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی