بازدید 4200
رئیس جمهور در ستاد ملی مقابله با کرونا

ضرورت انجام تست پی‌سی‌آر از مسافران جام جهانی فوتبال/ اتخاذ تدابیر لازم برای گسترش پوشش بیمه‌ای و کاهش هزینه دارو در سبد خانوار/ تداوم رعایت کامل ضوابط بهداشتی برای عبور از سویه‌های جدید بیماری

رئیس جمهور با اشاره به شیوع آنفلوآنزای فصلی در کنار بیماری کرونا گفت: کارشناسان تنها راه پیشگیری از بیماری و کاهش ابتلا را استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی می‌دانند که انتظار می‌رود مردم به ویژه در اماکن عمومی پررفت و آمد نسبت به این مساله توجه کافی داشته باشند.
کد خبر: ۱۱۴۸۹۳۷
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۰ 05 November 2022

ضرورت انجام تست پی‌سی‌آر از مسافران جام جهانی فوتبال/ اتخاذ تدابیر لازم برای گسترش پوشش بیمه‌ای و کاهش هزینه دارو در سبد خانوار/ تداوم رعایت کامل ضوابط بهداشتی برای عبور از سویه‌های جدید بیماریرئیس جمهور با اشاره به شیوع آنفلوآنزای فصلی در کنار بیماری کرونا گفت: کارشناسان تنها راه پیشگیری از بیماری و کاهش ابتلا را استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی می‌دانند که انتظار می‌رود مردم به ویژه در اماکن عمومی پررفت و آمد نسبت به این مساله توجه کافی داشته باشند.

به گزارش «تابناک»؛ آیت‌الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، روز شنبه در جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا، با ابراز خرسندی از کاهش آمار ابتلا و متوفیان این بیماری و بهبود وضعیت رنگ‌بندی کرونایی کشور، بر تداوم آموزش و رعایت کامل ضوابط بهداشتی برای عبور ایمن از سویه‌های جدید بیماری تأکید کرد.

ضرورت انجام تست پی‌سی‌آر از مسافران جام جهانی فوتبال/ اتخاذ تدابیر لازم برای گسترش پوشش بیمه‌ای و کاهش هزینه دارو در سبد خانوار/ تداوم رعایت کامل ضوابط بهداشتی برای عبور از سویه‌های جدید بیماری

رئیس جمهور با اشاره به شیوع آنفلوآنزای فصلی در کنار بیماری کرونا گفت: کارشناسان تنها راه پیشگیری از بیماری و کاهش ابتلا را استفاده از ماسک و رعایت فاصله اجتماعی می‌دانند که انتظار می‌رود مردم به ویژه در اماکن عمومی پرتردد نسبت به این مسئله توجه کافی داشته باشند.

اتخاذ تدابیر لازم برای گسترش پوشش بیمه‌ای اقلام دارویی به منظور کاهش هزینه دارو‌ها در سبد خانوار از دیگر تاکیدات رئیس جمهور در جلسه امروز بود.

وی با اشاره به نزدیک بودن روز پرستار، از زحمات پرستاران در خدمت‌رسانی به بیماران و صیانت از جان مردم به ویژه در ایام شیوع بیماری کرونا قدردانی و بر تسریع در پرداخت معوقات تعرفه پرستاری تاکید کرد و آن را قدردانی عملی از این قشر زحمتکش دانست.

در این جلسه همچنین با توجه به برگزاری قریب الوقوع جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ و تردد هموطنان و گردشگران بین ایران و قطر، بر ضرورت انجام تست پی‌سی‌آر از مسافران در مبادی ورودی کشور در این ایام تاکید شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۶
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۱۲
اگه اقلام دارویی پیدا شد مردم گرانش رو هم می‌خرن چون چاره دیگری ندارن اما متاسفانه قحطی دارو تو مملکته و هیچ دارویی پیدا نمیشه
اگه از سفر اربعین هم بر می گشتند باید تست pcr را می دادند
درباره دلار حرف بزن
رییسی ایت الله نیست نه خودش نه پدر زنش
حاج آقا باز دستورررررددد دادند.
باسلام واحترام
جناب دکتررئیسی رئیس جمهورمحترم

بیش از ۸ ماه است کارکنان دولت وبازنشستگان منتظرلایحه عادلانه پرداختی که حضرتعالی درصداوسیمای جمهوری اسلامی رودرروی مردم عزیزقولش رادادیدهستند،فرمودیدکه دولت سیزدهم بیعدالتی وتبعیض درپرداخت حقوق کارکنان وبازنشستگان رانمی پذیرد،وبه زودی توسط کارشناسان سازمان برنامه وبودجه وسازمان اموراداری واستخدامی کشورووزارت اقتصادلایحه عادلانه نظام پرداخت اماده وبه مجلس محترم ارائه ویک باربرای همیشه بیعدالتی برقراروتبعیض درپرداختها برچیده خواهدشد.
اینک پس از ۸ ماه هنوزخبری ازاین لایحه نیست؟!
این گونه میخواهیداعتمادازدست رفته خیل عظیم شاغلین وبازنشستگان بهمراه خانواده های محترمشان که بیش از ۶۰% افرادحائزشرایط رای دادن رادارا هستندبدست اورید؟!

لطفا"شفاف بفرمائیداین لایحه چه زمانی تحویل مجلس محترم میشود؟
باسپاس وقدردانی

کارکنان وبازنشستگان دولت
دولت حرف و شعار..
مگر جام جهانی قراره تو ایران برگزار بشه؟!!
یه معلم بازنشسته بعد 30 سال خدمت و پای تخته سیاه گچ خوردن الان وقتی مریض میشه باید کل داروها را آزاد بخره فقط قرص سرما خوردگی و استامینافون و شربت دیفن هیدرامین تحت پوشش بیمه است . حالا بخواد عمل جراحی و .. انجام بده که باید دست گدایی به سوی فرزندان و فامیل دراز کنه . چرا که بیمه تکمیلیشم با کمترین سقف پوشش براش انتخاب شده . دست مسیولین و دولت درد نکنه .
دارو و درمان در این دولت مثل سایر کالا ها چند برابر گران شده ریسی هم حرف غیر واقع می زند .
خیلی ممنون بابت حرف درمانی هایتان؟
اگر اندک انصاف و مروتی دارید بیماران خاص و سرطانی را دریابید قیمت داروهای بیماران سرطانی و خاص سر به فلک زده
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی