بازدید 3615

نماینده مجلس: مجازات اغتشاشگران سریع‌تر انجام شود

حاجی دلیگانی گفت: هرچقدر قاطعانه و سریع‌تر با مسببین اصلی اغتشاشات برخورد شود و مجازات آن‌ها سریع‌تر انجام شود و اطلاع‌رسانی لازم هم صورت گیرد قطعاً در پیشگیری از جری شدن اغتشاشگران نتیجه بهتری حاصل می‌شود.
کد خبر: ۱۱۴۸۸۸۸
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۰ 05 November 2022

به گزارش تابناک به نقل از فارس، عضو هیأت رئیسه مجلس با بیان اینکه یکی از مطالبات مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان برخورد جدی با آشوبگران بود، گفت: از مسئولان قضایی انتظار می‌رود با آشوبگران سریع و قاطع برخورد کنند.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین‌شهر، برخورار و میمه در مجلس شورای اسلامی با اشاره به برگزاری باشکوه راهپیمایی روز ۱۳ آبان در شهر‌های مختلف کشور اظهار داشت: این حضور گسترده مردم در راهپیمایی مراسم ۱۳ آبان حجت را بر مسئولین تمام کرده که در برخورد، محاکمه و مجازات اغتشاشگران بیش از این مماشات نکنند.

وی تأکید کرد: هرچقدر قاطعانه و سریع‌تر با مسببین اصلی اغتشاشات برخورد شود و مجازات آن‌ها سریع‌تر انجام شود و اطلاع‌رسانی لازم هم صورت گیرد قطعاً در پیشگیری از جری شدن اغتشاشگران نتیجه بهتری حاصل می‌شود.

عضو هیأت رئیسه مجلس با بیان اینکه هرگونه مماشات و کوتاه آمدن با اخلالگران اصلی و مسببین اغتشاشات اخیر به ضرر امنیت ملی ایران است، گفت: قوه قضاییه باید با کمک دستگاه‌های مذکور به وظیفه خطیر خود عمل کند و عاملین اصلی این اغتشاشات را به مجازات برساند.

حاجی دلیگانی با بیان اینکه در قوه قضاییه قضات، مسلط، انقلابی و شجاع کم نداریم، گفت: بنابراین انتظار است تا انتقام خون مظلومین اغتشاشات به خصوص شهدای نیروی انتظامی، پاسداران، بسیجیان و مردم عادی از قاتلین و مسببین اصلی گرفته شود.

وی تأکید کرد: همچنین از مسئولین کشور انتظار داریم تا کشور‌هایی که مستقیم و غیر مستقیم در این اغتشاشات نقش داشتند و حتی عده‌ای را برای آتش‌زدن اموال عمومی و حمله به پلیس آموزش دادند و برای ایجاد اختلال و درگیری در کشور مهمات و پول ارسال کردند را بر سر جای خود بنشانند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱۲
در انتظار بررسی: ۲۶
انتشار یافته: ۱۱
نماینده محترم برو حواست به قیمت دلار و طلا باشه که مرتب داره قد میکشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۱۴
جیب خودشون پره اخه
از فرصت نطق مجلس بجای اینکه استفاده کنند برای تذکر به مدیران نالایق و حل مشکلات مردم برای تهدید استفاده میکنند
خشک سالی، بیکاری، گرانی، تورم، کمبود دارو، سو مدیریت و....را رها کردین و دنبال چه هستید؟
بجای ریختن بنزین به آتش خشم مردم جان به لب رسیده، به انتقاد از خودتان و عملکرتان بپردازید و سعی بر جبران این همه نارضایتی، فساد سیستماتیک، اتلاف منابع و محیط زیست، فقر و فلاکت و آلودگی آب و خاک، اختلاس های چند هزار میلیاردی و ... بازتولید و خروجی های 40 ساله خودتان باشید...
بعدن شما رو هم می‌بینیم که چطور از نظرات خودت عقب نشینی میکنی مسئولینی که در هر وضعی تغییر رنگ میدن
نماینده محترم.
یک جمله حرف حساب: لطفا نگاهی به درآمد مردم به ویژه حقوق بگیران دولت، میزان افزایش حقوق سالیانه و میزان افزایش تورم سالیانه بیندازید. قضاوت با خودتان!
احتمالاً شما در جای گرمی نشسته اید. شاید برخی از فریادها از سوز سرماست!!
بجای رسیدگی به وضعیت معیشتی و اقتصادی مردم ، داری به کاری که به شما ربط نداره سخن می گویی .برو وضعیت دلار و طلا و سکه رو بررسی کن که هر روز در حال قد کشیدن هست .این حرفها کهنه شد برادر.
برو با قانون جدید جلو اینجور اعتراضات و اغتشاشات را بگیر نه تهدید هنوز تهدیدید هیچ کجای دنیا جواب نداده است می توانید با همفکری حدود سیصد نفر نماینده را کارهای مشکل گشا ارایه بدهید
تو کی خیلی خیلی خیلی خیلی دنبالت سرعت عمل در مجازات هستی!!::
زمانی که خاوری اموال مملکت را به یغما می برد کجا بودی ؟؟؟!

زمانی که دکل نفتی ایران را می دزدیدند کجا بودی ؟؟؟

زمانی که بورسیه های غیر قانونی انجام شد کجا بودی ؟؟

زمانی که گوشت و مرغ و روغن و برنج و مرکبات و...... به قیمت چند برابر به مردم فروخته شده و می شوند کجا بودی ؟؟؟؟




کلا کجایی ؟؟؟؟

نترس اسم تو در زمره ی خوبان عالم است.....!!!
شما نماينده ملتي يا دولت؟
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی