بازدید 19718
۱

پیراهن تازه تیم ملی در جام‌جهانی قطر لو رفت

کد خبر: ۱۱۴۸۳۴۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۲ 01 November 2022

تصویر منتسب به یوز ایرانی که از سال ۲۰۱۴ تا کنون به صورت مستمر و به شکل تصویر محو بزرگ یا تک دایره‌ای بر روی لباس های تیم ملی از برندهای مختلف دیده می شد، از لباس ایران برای جام جهانی ۲۰۲۲ حذف شده و به جای آن از الگوی پوست یوزپلنگ در محدوده آستین و شانه استفاده شده است.

این اطلاعات نشان می دهد که به احتمال فراوان، طرحی که چند روز پیش وب سایت فوتی هدلاینز منتشر کرده، همان لباسی است که قرار است در جام جهانی بر تن ملی پوشان دیده شود. رسانه فوتی هدلاینز که در زمینه معرفی البسه تیم‌ها، رسانه‌ای معتبر به شمار می‌رود، چند روز پیش طرحی از لباس تیم ملی را منتشر کرد که ممکن است طرح مورد تأیید فیفا باشد.

 
 

فوتی هدلاینز در توضیح این کیت نوشته بود:

به نظر می رسد ایران برای جام جهانی 2022 مجموعه جدیدی از لباس ها را دریافت خواهد کرد. تصویری از مینی کیت فیفا 23 بر اساس کیت جدید خانگی ایران در جام جهانی 2022 در فضای مجازی منتشر شده است.

ایران مجموعه جدیدی از لباس‌های ساخت برند مجید را در ژانویه امسال روانه بازار کرد و انتظار می‌رود که این لباس‌ها در جام جهانی قطر به تن بازیکنان برود.

پیراهن ایران در جام جهانی 2022 به شکل طرحی خالی به رنگ سفید با تزئیناتی به رنگ پرچم ایران روی یقه و سرآستین طراحی شده است.

یکی دیگر از ویژگی های برجسته پیراهن ایران در جام جهانی 2022، طرح یوزپلنگ ایرانی است که در بالای آستین‌ها و همچنین پانل‌های کناری ظاهر می شود، جایی که کمی کمتر برجستگی دارد.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۵
انتشار یافته: ۱
حقیقتا زشته
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر