بازدید 3597
جنجال های عجیب ملوان مانع باختش نشد

صدرنشینی پرسپولیس با تکرار برد ناپلئونی در انزلی

علیرضا بیرانوند در انزلی ناجی پرسپولیس شد و سه بار دروازه قرمزها را نجات داد تا هفتمین کلین شیت خود را ثبت کند. یحیی بازهم با کمترین موقعیت گل با حداقل گل برنده میدان شد
کد خبر: ۱۱۴۶۲۷۰
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۱۲ 20 October 2022

پرسپولیس با وجود نمایشی نه چندان جذاب، مثل هفته قبل توانست با برتری یک بر صفر برابر ملوان در بندرانزلی، بار دیگر در صدر جدول لیگ برتر فوتبال ایران قرار بگیرد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ تیم پرسپولیس در جریان هفته دهم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۷ در ورزشگاه سیروس قایقران انزلی میهمان ملوان بود که این دیدار در نهایت با برتری یک بر صفر پرسپولیس به پایان رسید.

شرح گل

یورگن لوکادیا در دقیقه ۷۸ برای پرسپولیس: روی حرکت خوب سعید صادقی که از سمت راست، توپ به دانیال اسماعیلی‌فر رسید و این بازیکن  هم با پاس زمینی و کوتاه به درون  محوطه  جریمه ملوان فرصت خوبی برای لوکادیا مقابل دروازه ایجاد کرد و این مهاجم فرصت طلب و چارچوب شناس هم با یک ضربه نهایی پای راست دروازه را باز کرد.

 

 

شاگردان یحیی گل‌محمدی در این مسابقه هم از خلق موقعیت عاجز بودند و بارها دروازه این تیم با اشتباهات و پاس های رو به عقب غلط، تهدید شد.

علیرضا بیرانوند در انزلی ناجی پرسپولیس شد و سه بار دروازه قرمزها را نجات داد تا هفتمین کلین شیت خود را ثبت کند. در مقابل ملوان انزلی در هیچ یک از ۹ بازی این فصل خود نتوانسته دروازه خود را بسته نگه دارد.

حالا پرسپولیس از مجموع ۱۰ بازی ۲۱ امتیازی شد و بالاتر از سپاهان ۱۹ امتیازی در صدر جدول ایستاد. ملوان هم از ۹ بازی با ۸ امتیاز در جایگاه پانزدهم جدول قرار دارد.

در نیمه دوم اعتراض‌ها و فریادهای نیمکت نشينان ملوان خطاب به داور و بازیکنان خودی، بسیار بیشتر شد و کار به اخراج سرمربی و مربی انزلی چی ها کشید.

 

کارت زرد: میلاد جهانی، ایمان صادقی، بابک پورغلامی ۲کارت (مربی)، مازیار زارع ۲کارت(سرمربی) ، محمود مولایی (مربی بدنساز) و میلاد جهانی از ملوان. وحید امیری و علیرضا بیرانوند از پرسپولیس

کارت قرمز: بابک پورغلامی مربی و مازیار زارع سرمربی ملوان

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی‌گنجی، گئورگی ولسیانی، وحید امیری (۷۹ علی نعمتی)، دانیال اسماعیلی‌فر، کمال کامیابی‌نیا، سینا اسدبیگی (۷۹ وحدت هنانوف)، مهدی ترابی (۷۰ شیخ دیاباته)، سعید صادقی، سروش رفیعی (۷۰ امید عالیشاه) و یورگن لوکادیا (۲+۹۰ فرشاد فرجی)

ترکیب ملوان: ایمان صادقی، عبدالله حسینی، سعید کریمی، سجاد بازگیر (۸۸ محمد قادری)، محسن انبساطی (۵۹ مسعود کاظمینی)، مجید عیدی، میلاد جهانی (۷۲ پدرام قاضی‌پور)، محمود مطلق زاده، محمدصادق بارانی (۸۷ مهدی موقری)، مهران احمدی(۷۲ میلاد شعبان‌لو) و مهدی مومنی

لحظات حساس

در دقیقه ۲۵، ملوانی‌ها صاحب یک ضربه ایستگاهی شد اما میلاد جهانی نتوانست از این فرصت استفاده کند و ضربه پای راست او راهی اوت شد.

در دقیقه ۴۵، صادق بارانی حرکتی را از سمت چپ انجام داد و در ادامه با ارسال توپ روی دروازه موقعیت خطرناکی ایجاد کرد اما با دخالت بیرانوند توپ راهی کرنر  شد.

در دقیقه ۴۸، مهدی ترابی درون محوطه جریمه ملوان صاحب توپ شد  اما  ضربه آرام او را صادقی مهار کرد.

در دقیقه ۵۲، روی ارسال دانیال اسماعیلی‌فر توپ روی سر لوکادیا فرود آمد و این بازیکن در شرایطی که در آفساید قرار داشت قصد داشت دروازه ملوان را باز کند اما توپ او راهی اوت شد.

در دقیقه ۸۰، روی یک پاس در عمق مهدی مومنی درون محوطه جریمه پرسپولیس با بیرانوند تک به تک شد و در ادامه بدون برخورد به دروازه‌بان پرسپولیس نقش بر زمین شد و اعتقاد داشت داور باید پنالتی اعلام کند اما تمارض او در تصاویر آهسته واضح بود و صفایی قاضی میدان فریب او را نخورد. همین شبیه سازی پنالتی، بازی را به جنجال کشید و دقایق پایانی با جو ملتهب داخل و کنار زمین دنبال شد.

واقعا شانس یار پرسپولیسی ها و داور مسابقه بود که مسابقه بدون تماشاگر برگزار شد وگرنه با توجه به سابقه تماشاگران انزلی، یک خاطره زشت دیگر در تاریخچه بازی‌های دو تیم ثبت می‌شد.

در دقایق پایانی این دیدار بعد از اعتراض‌های مکرر مازیار زارع به داور، داور ابتدا او را با کارت زرد و در ادامه با کارت قرمز جریمه کرد و همین امر موجب اعتراض بیشتر سرمربی ملوان شد تا جایی که به  زمین مسابقه آمد تا با داور درگیر شود. بازی به همین خاطر ۱۰۰دقیقه طول کشید.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان