بازدید 6517
اخراج اخباری، دست بردیف را مقابل مورایس بست

گل چهارم سپاهان، کامبک تراکتور ۱۰نفره را خراب کرد

شکست ۴-۲ مقابل سپاهان در روزی که آنها بیش از ۷۰ دقیقه ده نفره بازی کردند، نتیجه چندان ضعیفی برای این تیم محبوب شمال غرب محسوب نمی‌شود.
کد خبر: ۱۱۴۶۲۵۸
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۵۹ 20 October 2022

هفته دهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران با جدال حساس تیم‌های فوتبال سپاهان  و تراکتور تبریز  از ساعت ۱۵ امروز (پنج‌شنبه) در ورزشگاه نقش جهان اصفهان آغاز شد. تیم سپاهان تا پیش از این بازی با کسب ۱۶ امتیاز از ۹ بازی در رده سوم جدول رقابت‌های لیگ برتر قرار داشت و شاگردان قربان بردیف نیز با ۱۴ امتیاز در تیم پنجم لیگ فوتبال ایران در فصل بیست و دوم بودند.

 محمدحسین زاهدی فرد با کمک فرهاد مروجی، حمیدرضا افشون و یعقوب آشوری قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند.

گل چهارم سپاهان، کامبک تراکتور ۱۰نفره را خراب کرد

شرح گلها:
سپاهان 1 - تراکتور 0 (دقیقه 8: عیسی مرادی): ریگی با پاس دقیق، عیسی مرادی را پشت محوطه جریمه صاحب توپ کرد. این بازیکن هم با حرکت پا به توپی زیبا دو مدافع تراکتور را از جریان کار خارج کرد و با ورود به محوطه جریمه اقدام به شوتزنی کرد. این شوت در حالی که اخباری فقط یک تماشاگر بود به گل تبدیل شد.
سپاهان 2 - تراکتور 0 (دقیقه 26: رامین رضاییان): در حالی که رضا کاخسازی تنها چند دقیقه پیش به جای اخباری وارد زمین شده بود، دروازه خود را روی ضربه ایستگاهی تماشایی رامین رضاییان باز شده دید.
سپاهان 3 - تراکتور 0 (دقیقه 40: عیسی مرادی): فرشاد احمدزاده با پاس کامسوبا در سمت راست محوطه جریمه صاحب توپ شد؛ پاس رو به بیرون او را مرادی با یک دخالت به موقع وارد دروازه تراکتور کرد.
سپاهان 3 - تراکتور 1 (دقیقه 55: کاوه رضایی): کاوه رضایی که در شروع نیمه دوم وارد زمین شده بود، بعد از یک سر توپ سریع، با پای راست یک شوت کات دار دقیق از پشت محوطه جریمه روانه دروازه سپاهان کرد. توپ روی این شوت با عبور از کنار دستان نیازمند به گل تبدیل شد.
سپاهان 3 - تراکتور 2 (دقیقه 74: آرش قادری): هادی محمدی با پشت سر پرتاب بلند از سمت چپ محوطه جریمه سپاهان را به دهانه دروازه این تیم ارسال کرد. قادری این پاس را با پروازی بلند و ضربه سر روانه دروازه نیازمند کرد. توپ روی این ضربه و بعد از برخورد به سر کریمی وارد دروازه شد.
سپاهان 4 - تراکتور 2 (دقیقه 84: شهریار مغانلو): ارسال فرشاد احمدزاده از سمت چپ محوطه جریمه را شهریار مغانلو از میان سه مدافع حریف با ضربه سر به گل تبدیل کرد.

 

 

تیم سپاهان که میزبان این دیدار بود بازی را طوفانی آغاز و با حرکت زیبای عیسی مرادی به گل رسید. مرادی این گل را در دقیقه هشت بازی و روی پاس مسعود ریگی وارد دروازه تیم تراکتور  کرد اما این پایان کار نبود زیرا هجوم بازیکنان سپاهان در دقیقه ۲۰ بازی با خطای هند محمدرضا اخباری دروازه‌بان میهمان همراه شد تا  زاهدی‌فر، کاپیتان تراکتور را با کارت قرمز مستقیم از بازی اخراج کند.

اخراج اخباری موجب شد تا رضا کاخ‌ساز به عنوان یار تعویضی درون چارچوب دروازه تیم تبریزی قرار بگیرد. در دقیقه ۲۳ بازی رامین رضاییان پشت ضربه آزاد قرار گرفت و با یک ضربه زیبا گل دوم تیم سپاهان را به ثمر رساند.

با ۱۰ نفره شدن تیم تراکتور حملات زردپوشان دیدار زاینده‌رود بیشتر شد تا اینکه عیسی مرادی گل دوم خود و سوم تیم میزبان را در دقیقه ۳۹ وارد دروازه تراکتور کرد. نیمه نخست این بازی با نتیجه سه بر صفر به سود سپاهان تمام شد. 

نیمه دوم بازی تیم ۱۰ نفره تراکتورسازی عملکرد متفاوتی را از خود به نمایش گذاشت. شاگردان قربان بردیف در دقیقه ۵۵ یکی از گل‌های خورده را جبران کردند؛ این گل با ضربه تماشایی کاوه رضایی به ثمر رسید تا تیم میهمان امیدوارنه به بازی ادامه دهد.

سرخپوشان تبریزی همچنین در دقیقه ۷۴ موفق شدند گل دوم را به ثمر برسانند. این گل توسط محمد کریمی به اشتباه وارد دروازه سپاهان شد.

در حالی که تیم تراکتور در ۱۵ دقیقه پایانی بازی برای به تساوی کشاندن بازی تلاش می‌کرد ضربه سر شهریار مغانلو در دقیقه ۸۴ تیر خلاصی بر رویای کامبک شاگردان بردیف بود. سپاهان با کسب این پیروزی  ۱۹ امتیاز شد و موقتا به صدر جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال ایران صعود کرد.

ترکیب تیم سپاهان

پیام نیازمند، رناتو داسیلویرا، محمد دانشگر، رامین رضائیان، امید نورافکن، مسعود ریگی، محمد کریمی، الویس کامسوبا، یاسین سلمانی، محمدرضا حسینی و عیسی مرادی

ترکیب تراکتورسازی 

محمدرضا اخباری، هادی محمدی، آرش قادری، حجت حق‌وردی،  صفا هادی، ریکاردو آلوز، سجاد دانایی، ابوالفضل رزاق‌پور، گوستاوو، محمد عباس‌زاده و رضا اسدی

شهریار مغانلو از تیم سپاهان و کاوه رضایی از تراکتور سرشناس‌ترین بازیکنان نیمکت نشین ۲ تیم بودند که از ابتدای نیمه دوم گام به میدان گذاشته و موفق به گلزنی شدند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی