بازدید 2993
۹
امیرعبداللهیان:

وزارت خارجه تعدادی از مقامات غربی را تحریم می‌کند

حسین امیرعبداللهیان گفت: تحریم‌های یکجانبه به ابزار مدرن برای نقض حقوق بشر تبدیل شده است و امروز کشور‌های برخی به دنبال آشوب و ترور بودند، اما اشک تمساح ریختند برای دختر ایرانی که فوت شد و برای همه ما ناراحت کننده بود.
کد خبر: ۱۱۴۶۰۳۹
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۹ 19 October 2022

به گزارش  تابناک به نقل از ایرنا، وزیر امور خارجه از اضافه شدن اسامی تعدادی از مقامات و موسسات و مقامات خارجی که در بحث تحریم‌ها نقش داشتند در لیست سیاه تروریستی وزارت خارجه تا ساعتی دیگر خبر داد.

حسین امیرعبداللهیان در آستانه هفته جهانی شناخت بیماران پروانه‌ای، امروز - چهارشنبه – در بازدید از خانه‌ای بی (بیماران پروانه‌ای) در تهران گفت: تحریم‌های یکجانبه به ابزار مدرن برای نقض حقوق بشر تبدیل شده است و امروز کشور‌های برخی به دنبال آشوب و ترور بودند، اما اشک تمساح ریختند برای دختر ایرانی که فوت شد و برای همه ما ناراحت کننده بود.

وی بیان کرد: تا ساعتی دیگر اسامی تعدادی از مقامات و موسسات و مقامات خارجی که در بحث چنین تحریم‌هایی نقش داشتند در لیست سیاه تروریستی وزارت خارجه اضافه خواهیم کرد و این افراد و موسسات مصداق گروه تروریستی قلمداد می‌شوند.

وزیر امور خارجه ادامه داد: امیدواریم بتوانیم با همکاری آقای باقری و وزارت خارجه گام‌های موثری بردارند و امیدواریم جوانان ایرانی استقلال کشور را تضمین کنند.

امیرعبداللهیان با ابراز تاسف از شرایط بیماران‌ای بی و رنج آن‌ها اظهار داشت: ۱۳۰۰ بیمار پروانه‌ای در کشور وجود دارند که سوئد از دادن پانسمان مخصوص به این بیماران خودداری می‌کند؛ بار‌ها غربی‌ها اعلام کردند که تحریم‌ها شامل بیماران و دارو نمی‌شود در صورتی که در عمل اینطور نیست.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۹
ای وای،نه بابا چه می کنید اینهمه مقامات و سران داشتن میومدن ایران
"برای دختر ایرانی که فوت شد و برای همه ما ناراحت کننده بود." اگر واقعاً برای شما ناراحت کننده بود عوامل فوت ایشان را به مردم معرفی و مجازاتشان می کردید.( به قول قرآن چرا حرفی می زنید ولی به آن عمل نمی کنید سوره صف آیه 3)
خب بعد از در لیست تحریم قرار دادن میخواهین چکار کنین؟
:))
آره بابا ،تحریم کنیم این غربی ها رو ، چیه آخه، آخر هر هفته میان ایران خوش میگذرونن!
نمی دونم چرا خنده ام قطع نمی شه .
:))
اخی! نکنید این کار رو‌. پس اونایی که می خواستن اقامت ایران بگیرن چی میشن؟
این همه نخبه دارید چرا خودتان تولید نمی کنید که محتاج نباشید
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # سیل