بازدید 2008

فکری: از شمس‌آذر تست دوپینگ بگیرند، پولش با سایپا

کد خبر: ۱۱۴۵۹۳۳
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۴۰۱ - ۱۰:۱۲ 19 October 2022

محمود فکری پس از شکست 4 بر صفر مقابل شمس‌ آذر قزوین اظهار داشت: این برد را به تیم شمس آذر تبریک می‌گویم. بازی دو نیمه متفاوت داشت. در نیمه اول وزش باد بازی را یکطرفه کرد و باعث شد توپ در اکثر مواقع در این نیمه در زمین ما باشد که در بدترین دقیقه نیمه اول هم گل خوردیم می‌توانستیم بدون گل خورده در نیمه اول به رختکن برویم.

وی افزود: در نیمه دوم با توجه به تعویض‌هایی که انجام دادیم تلاش کردیم به گل برسیم اما از موقعیت‌هایی که به دست آوردیم استفاده نکردیم ولی حریف در ضد حملات خوب ظاهر شد و به ما گل زدند. در فوتبال ما اتفاقاتی می‌افتد که برابری برای تیم‌ها وجود ندارد.

سرمربی تیم فوتبال سایپا تصریح کرد: ما در تهران بازی می‌کنیم ما هم 500 تماشاگر داریم که به ورزشگاه بیاوریم. نمی‌گوییم که 50 هزار تماشاگر داریم ولی 500 تماشاگر را می‌توانیم به ورزشگاه بیاوریم این برابری وجود ندارد. اگر قرار است فوتبال بدون تماشاگر برگازر شود باید رعایت شود اگر قرار است تماشاگر باشد باید برای همه تیم‌ها این مسئله باشد. اینکه در تهران شورای تأمین بگوید نباید تیم‌ها تماشاگر داشته باشند اما در شهرستان حریفان تماشاگر دارند عدالت نیست.

فکری گفت: در گذشته ترفندهایی مانند بلند ماندن چمن ورزشگاه را استفاده می‌کردند اما در این بازی ما دیدیم یک نیمه زمین آب داده شده و خیلی نرم است و نیمه دیگر آن کاملاً خشک است و می‌شود روی آن فوتبال بازی کرد. این ترفندهای جدیدی است. شاید خیلی اینها را نبینند و خیلی‌ها این موضوعات را در فوتبال ما پیگیری نمی‌کنند. در خیلی از جاها از مسائلی استفاده می‌شود که فوتبال ما به بیراهه می‌رود شاید قشنگ نباشد. اما اگر در شرایط کاملاً طبیعی در فوتبال ببریم یا بازنده باشیم این مسئله جای تبریک و خسته نباشید دارد اما اینکه بخواهیم با کارها و ترفندهایی به موفقیت برسیم باعث می‌شود که فوتبال‌مان به بیراهه برود و کسانی که به خواهند به این فوتبال کمک کنند خیلی کم شدند یا نیستند دیگر.

وی در مورد اینکه شمس آذر در هفته‌های گذشته هم 4-5 گل به حریفان زده و آیا به نظر شما ما شانسی به سایپا گل زده‌ایم، و اینکه باشگاه سایپا هم دو روز قبل اعلام کرده بود هزینه‌های تست دوپینگ این باشگاه را می‌د هند و منظور سایپا این بوده که بازیکنان شمس آذر دوپینگی بودند، عنوان کرد: این مسئله ربطی به بازی شمس آذر نداشت و مربوط به تمام مسابقات لیگ است. نمی‌خواهم بگویم شمس آذر شانسی گل زده است اما از یکسری از تیم‌ها و مسئولان برخی رفتارها را می‌بینیم. رفتارهایی که در فوتبال ما خیلی خوب نیست

فکری گفت: من مربی وقتی می‌خواهم با یکسری از تیم‌ها بازی کنم باید به غیر از مسائل فنی به این مسائل هم توجه داشته باشم. من کاری به تیم شمس آذر یا تیم دیگری نداریم اتفاقاتی که در فوتبال ما می‌افتد همه ما می‌دانیم بهمان برنخورد. اگر شمس آذر تیم پاکی است باید خوشحال باشد که باشگاه سایپا چنین پیشنهادی داده و از آن استقبال کند نه اینکه ناراحت شود و اگر از طرف باشگاه سایپا موضوعی مطرح شده برای تمام تیم‌ها مطرح شده است. مواردی که در فوتبال‌مان هست، فوتبال‌مان را اذیت می‌کند و به دور از مسائل اخلاقی است که باید با نظارت‌های بیشتر یا توجه‌ بیشتر این موارد کمتر یا وجود نداشته باشد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی