بازدید 2596
۲

رئیسی: محاسبه آمریکا در حمایت آشوب‌ها غلط است

رئیس جمهور در پاسخ به تماس تلفنی سلطان عمان گفت: آمریکایی ها وقتی دیدند ملت ایران در برابر تحریم ها نه تنها متوقف نشد بلکه به رشد و پیشرفت خود ادامه داد، به فتنه انگیزی علیه جمهوری اسلامی ایران روی آوردند.
کد خبر: ۱۱۴۵۷۳۷
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۰ 18 October 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ریاست جمهوری، سید ابراهیم رئیسی ظهر دیروز در پاسخ به تماس تلفنی " هیثم بن طارق آل سعید " سلطان عمان با بیان این که شاهد بالاترین سطح از اعتماد و مشارکت دو کشور در عرصه سیاسی هستیم ، روابط تهران و مسقط را در عرصه های مختلف رو به رشد ارزیابی کرد.

رئیس جمهور با اشاره به عزم جمهوری اسلامی ایران برای تنوع و عمق بخشیدن به روابط خود با عمان ، اظهار امیدواری کرد : روند تعاملات و تبادلات ایران و عمان همانند یک سال گذشته رو به رشد باشد.

رئیسی همچنین در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به محاسبه غلط آمریکا در حمایت و تشدید آشوب ها ، گفت: آمریکایی ها به غلط تصور می کردند تحریم های آن ها ، ملت ایران را متوقف خواهد کرد اما وقتی دیدند ملت ایران در برابر تحریم ها نه تنها متوقف نشد بلکه به رشد و پیشرفت خود ادامه داد، به فتنه انگیزی علیه جمهوری اسلامی ایران روی آوردند.

رئیس جمهور تاکید کرد: ملت ایران در مقابل اقدامات خصمانه آمریکا منفعل نخواهد بود و ابتکار عمل را در دست دارد.

هیثم بن طارق آل سعید سلطان عمان هم در این گفتگوی تلفنی با بیان این که شخصا" اجرای توافقات میان دو کشور را پیگیری می کند، تصریح کرد: روابط دو جانبه همان طور که توافق شده در حال پیشرفت است و هر دو ملت از آن منتفع می شوند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۲
دلار چند ؟
رئیسی برای آنکه مشتی بر دهان امریکا بزند دیگر به آمریکا سفر نکند تا پدرشون دربیاد !!!!!!!!!!!!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست