اخبار مهم کدال شنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۱

روز شنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۱ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.
کد خبر: ۱۱۴۵۳۷۵
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۴۰۱ - ۰۸:۵۴ 16 October 2022

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، امروز شنبه ۲۳ مهر ۱۴۰۱ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.

آگهی فراخوان عمومی جهت شناسایی متقاضیان خرید سهام وسپهر

شرکت وسپهر (سهامی عام) در نظر دارد در راستای اصلاح ترکیب پرتفوی سرمایه‌گذاری، نسبت به واگذاری کل سهام خود در شرکت انرژی سپهر (سهامی خاص) معادل ۴۶.۵۸ درصد شرکت مذکور به صورت یکجا و با رعایت ضوابط و مقررات مربوطه اقدام نماید.

دریافت مجوز تغییر بیش از ۱۰ درصد در نرخ فروش محصولات یا ارائه خدمات خپویش

براساس توافق صورت گرفته با مشتری عمده به جهت افزایش بهای نهاده‌های تولید، مجوز افزایش نرخ گروه محصول نمایشگر هشداردهنده دیجیتالی و گرافیکی خودرو (جلوآمپر) به میزان ۱۴% صورت پذیرفته است؛ که معادل ۱۲۸.۲۸۳ میلیون ریال مبلغ فروش دوره ۶ ماهه اضافه خواهد شد و نیز مجوز افزایش نرخ گروه محصول مجموعه نود‌ها (شبکه) به میزان ۷۹% صورت پذیرفته است؛ که معادل ۹۲۵.۶۹۲ میلیون ریال مبلغ فروش دوره ۶ ماهه اضافه خواهد شد. لیکن با توجه به اینکه افزایش نرخ فروش مزبور بابت افزایش در بهای نهاده‌های تولید بوده طبیعتا فاقد آثار سود و زیانی قابل توجه می‌باشد.

شفاف سازی فسوژ

پیرو اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر وضعیت فروش شرکت فسوژ و نرخ تسعیر ارز به استحضار می‌رساند در خصوص آخرین وضعیت تولید و فروش به استحضار می‌رساند که مقدار ۲۳۹۸ تن کنسانتره سرب در تاریخ ۱۴۰۱.۷.۶ توسط شرکت به بازار‌های شرق آسیا صادر گردیده است. همچنین آخرین نرخ فروش دلار شرکت برابر ۳۱۶,۰۰۰ ریال است.

تعدیلات سنواتی سدشت

به موجب الزامات قانونی سازمان تامین اجتماعی و اظهار نظر حسابرس مستقل، مبلغ ۴۳۹،۲۶۳ میلیون ریال در حساب‌های شرکت سدشت بعنوان ذخیره ۴ درصد حق بیمه مشاغل سخت و زیان آور در حساب سود و زیان انباشته منظور و حساب‌های سال‌های قبل از این بابت تعدیل و تجدید ارائه شده است. همچنین مطابق استاندارد شماره ۳۵ حسابداری (مالیات بر درآمد) مبلغ ۳۸۸،۵۲ میلیون ریال دارایی مالیات انتقالی در حساب‌ها ایجاد شده و در صورت‌های مالی سال جاری اعمال شده است.

اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی نسبت به گزارش توجیهی هیئت مدیره قشرین

با عنایت به ماده ۳ دستورالعمل مراحل زمانی افزایش سرمایه شرکت‌های ثبت شده نزد سازمان بورس و اوراق بهادار (مصوب ۱۳۹۵.۷.۱۷ هیئت مدیرة سازمان بورس و اوراق بهادار) به پیوست اظهارنظر حسابرس و بازرس قانونی (مؤسسه حسابرسی موسسه حسابرسی بهمند) نسبت به گزارش توجیهی افزایش سرمایة مورخ ۱۴۰۱.۷.۱۰ هیئت مدیره شرکت قشرین مبنی بر لزوم افزایش سرمایه از مبلغ ۲,۰۶۸,۲۰۸,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۲,۵۰۸,۲۰۸,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل آورده نقدی سهامداران به منظور اصلاح ساختار مالی ارائه می‌گردد.

پرداخت سود نقدی غدشت

برنامه زمانبندی پرداخت سود نقدی سهام شرکت غدشت منتهی به سال مالی منتهی به ۱۴۰۱.۳.۳۱ بدین صورت است: سود سهامداران حقیقی سجامی از تاریخ ۱۴۰۲.۲.۱ تا ۱۴۰۲.۲.۲۰ از طریق سامانه سجام واریز خواهد شد. سود سهامداران حقیقی غیرسجامی از تاریخ ۱۴۰۲.۲.۲۱ تا ۱۴۰۲.۲.۳۱ از طریق واریز به حساب پس از ثبت اطلاعات هویتی سهامداران واریز خواهد شد. سود سهامداران حقوقی سجامی از تاریخ ۱۴۰۲.۳.۱ تا ۱۴۰۲.۳.۲۰ از طریق سامانه سجام و سود سهامداران حقوقی غیرسجامی از تاریخ ۱۴۰۲.۳.۱ تا ۱۴۰۲.۳.۲۰ از طریق واریز به حساب بانکی و با تکمیل و ارسال اطلاعات حساب بانکی در سربرگ شرکت و با امضای صاحبان امضای مجاز و مهر شرکت و به همراه آخرین آگهی تغییرات صاحبان امضای مجاز واریز خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست