بازدید 10726
۲

اعلام آخرین وضعیت رنگ‌بندی کرونایی شهرهای ایران

افزایش شمار شهر‌های زرد، نتیجه کاهش شهر‌های آبی (معادل وضعیت «عادی») است که از ۲۳۸ شهرستان در هفته گذشته به ۲۲۶ شهرستان کاهش یافته است؛ وضعیتی ناخوب که البته نگران کننده نیست و در آمار‌های کرونایی کشور نیز مشهود است؛ اینکه شمار فوتی‌ها مدتی‌ است یک رقمی شده و...
کد خبر: ۱۱۴۵۱۷۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۴۰۱ - ۰۱:۱۴ 15 October 2022
تداوم «آبی»‌ترین وضعیت کرونایی کشور در هفته پیش رونقشه رنگ‌بندی کرونایی به فاصله یک هفته به‌روز شد تا مشخص شود که وضعیت کرونایی کشورمان تثبیت شده است.

به گزارش «تابناک»؛ بر اساس رنگ‌بندی جدید کرونایی کشورمان که وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی منتشر کرده، وضعیت خوب کرونایی کشورمان تداوم داشته است، به این صورت که مثل هفته‌های اخیر رنگ «قرمز» در نقشه جایی ندارد و رنگ «آبی» پهنه وسیعی از میهن‌مان را در برگرفته و دورنمای خوشایندی را ترسیم می‌کند.

 روند تغییرات نقشه رنگ‌بندی کرونایی در کشورمان در هفته‌های گذشته/ برای دیدین تصویر در ابعاد بزرگتر روی آن کلیک کنید
روند تغییرات نقشه رنگ‌بندی کرونایی در کشورمان در هفته‌های گذشته/ برای دیدین تصویر در ابعاد بزرگتر روی آن کلیک کنید
کافی است به تغییرات نقشه رنگ بندی کشورمان در هفته‌های گذشته دقت کنید تا کامل روند وخیم شدن اوضاع و سپس بهبود شرایط را دریابید؛ روندی که خوشبختانه حالا از صفر شدن شهر‌های قرمز هم فراتر رفته و به ترسیم نقشه‌ای منجر شده که بخش‌های زیادی از آن با آبی رنگ آمیزی شده است.

بنا بر نقشه جدید که از امروز (شنبه) ۲۳ مهرماه اعمال می‌شود، شمار شهر‌های نارنجی (معادل وضعیت «پرخطر») تقریبا ثابت مانده (از ۱۸ به ۱۹ شهرستان رسیده)، اما شمار شهر‌های زرد (معادل وضعیت «نسبتا پرخطر») از ۱۹۲ به ۲۰۳ شهرستان افزایش یافته است.

البته افزایش شمار شهر‌های زرد، نتیجه کاهش شهر‌های آبی (معادل وضعیت «عادی») است که از ۲۳۸ شهرستان در هفته گذشته به ۲۲۶ شهرستان کاهش یافته است؛ وضعیتی ناخوب که البته نگران کننده نیست و در آمار‌های کرونایی کشور نیز مشهود است. اینکه شمار فوتی‌ها مدتی‌ است یک رقمی شده و شمار بیماران بستری و بیماران بدحال بسیار کاهش یافته است.

 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۲
این اعتراضا ت جز رنج ضرر چی داشت انقد احساسی نباشید
مجید دلبندم این مطلب مربوط به رنگ بندی کروناست نه اعتراضات!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی
آخرین اخبار