بازدید 4021

برگزاری نوزدهمین نمایشگاه «ایپاس» ۲۵ تا ۲۸ مهرماه

کد خبر: ۱۱۴۴۸۵۷
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۴ 12 October 2022

بعد از وقفه دو ساله، با پست سر گذاشتن مقطع بحرانی کرونا و به مدد بازگشایی های وسیع، نمایشگاه بین‌المللی لوازم و تجهیزات پلیس در آستانه برگزاری مجدد است.

به گزارش «تابناک»، نوزدهمین نمایشگاه «ایپاس» از ۲۵ تا ۲۸ مهرماه در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد؛ رویدادی که برگزار کنندگان این نمایشگاه را بر آن داشت تا در نشست خبری، در خصوص ابعاد کمی و کیفی این رویداد سخن گفته و پاسخگوی سوالات خبرنگاران باشند.

آشیانه ای در مسیر باد!

در این نشست رضا اصغریان، مدیر عامل ناجی‌پاس با بیان اینکه زمان بازدید از نمایشگاه ساعت ۹ تا ۱۷ است، به دوسال وقفه برگزاری این نمایشگاه به دلیل ویروس کرونا اشاره و اظهار داشت: امسال حدود ۲۰۰ شرکت ثبت نام کرده و غرفه نمایی نیز انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه بیش از ۷۰ اثر ارائه شده که حدود ۵۰ اثر ممیزی شدند، افزود: رونمایی از پلتفرم «ایپاس پلاس» از تازه‌های این رویداد است که حکم نمایشگاه مجازی و دائمی ایپاس را دارد.

اصغریان در ادامه گفت: امسال ۳۶ نماینده از کشور‌های خارجی با ۲۰ برند معتبر شرکت کننده هستند؛ روسیه به دلیل جنگ و چین به دلیل ادامه بیماری کرونا در نمایشگاه امسال شرکت ندارند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی