بازدید 6030

الهه کولایی: ما نماز و روزه اجباری در کشور نداریم

بخشی از صحبت‌های الهه کولایی در نشست استادان دانشگاه تهران با رئیس این دانشگاه در خصوص حوادث اخیر را در این ویدئو مشاهده کنید.
کد خبر: ۱۱۴۴۶۳۳
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۷:۳۷ 11 October 2022

به گزارش «تابناک» به نقل از جماران، االهه کولایی و صادق واعظ زاده در نشست استادان دانشگاه تهران با رئیس این دانشگاه در خصوص حوادث اخیر به بیان دیدگاه های خود پرداختند.

الهه کولایی: ما نماز و روزه اجباری در کشور نداریم! گشت نماز، گشت روزه درست نشده است. امکان اجبار انسان ها به آنچه چیزی که باور ندارند با واقعیت ها و سرشت انسانی تطابق ندارد. نظام کمونیستی شوروی از درون مهدکودک نه، از درون رحم مادران تربیت انسان ها ایدئولوژیک را هدف قرار دادند ولی به نتیجه نرسیدند. انتخاب آزاد زنان متاسفانه در کشور ما به رسمیت شناخته نشده است و این امروز به یک ابزار تبدیل شده که کل موجودیت انقلاب و نظام به آن پیوند زده می شود و زیر سوال قرار می گیرد. خودمان با سیاست های نادرست دست مداخلات و نفوذهای بیرونی را باز می گذاریم.

صادق واعظ زاده: ببینیم امام چه می گفت؛ امام همه چیز جامعه را از دانشگاه می دانست؛ صنعت، حکومت را، ادارات را، فرهنگ را. واقعا هم این جوری است. اگر دانشگاه نبود عسلویه راه می افتاد؟ همه کسانی هستند که از دانشگاه بیرون آمدند. خودمان اینها را نمی بینیم. ما اینجا کارمان را انجام نداده ایم.

تعداد بازدید : 535
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس