بازدید 9537

غرب با نسل‌کشی بیماران از ایرانی‌ها انتقام می‌گیرد

سخنگوی دولت گفت: طبق پیش‌بینی امسال هم ۲۲۰ بیمار قربانی تحریم‌های ظالمانه می‌شوند. به این آمار، پروانه‌ای‌ها و همه نیازمندان داروی خاص هم اضافه می‌شوند.
کد خبر: ۱۱۴۴۱۲۴
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۴۰۱ - ۰۷:۴۲ 09 October 2022

به گزارش «تابناک»، علی بهادری جهرمی در حساب کاربری خود در توییتر نوشت: «‏۷۰ نفر در ۹۷، ۹۰ نفر در ۹۸، ۱۴۰ نفر در ۹۹ و سال گذشته ۱۸۰ بیمار تالاسمی با ‎تحریم‌ فوت کردند. طبق پیش‌بینی امسال هم ۲۲۰ بیمار قربانی تحریم‌های ظالمانه می‌شوند. به این آمار، پروانه‌ای‌ها و همه نیازمندان داروی خاص را هم اضافه کنید.
غرب با نسل‌کشی بیماران از ایرانی‌ها انتقام می‌گیرد...»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۴
در انتظار بررسی: ۸
انتشار یافته: ۱۹
چرا غرب با دیگر کشورها چنین مشکلاتی نداره ؟
شماها چکار می کنید که این همه تحریم هستیم و این همه دشمن داریم ؟
به جای محکوم کردن غرب و فرافکنی مشکلات بهتر نیست عملکرد خودتان را بررسی و تحلیل کنید ؟
مظلوم نمایی و لعن و نفرین غرب بیماران ما را درمان نمی کنه
اگر غرب اینقدر بده بچه های شما اونجا چکار می کنند ؟
راهکار رفع مشکلات با غرب چیست ؟
چند سال دیگه قراره گرفتار انزوا و تحریم باشیم ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
ضمنا غرب واروپا بارها رسما اعلام کرده اند که دارو تحریم نیست..خود فریبی نکنیم.آانچه کار را مشکل کرده نپذیرفتن اف ای تی اف است که نقل وانتقال پول برای صادرات وواردات را مشکل میکند.ضمنا چگونه است که با دور زدن تحریم ها میشود خودرو شورلت امریکایی شاستی بلند چند میلیاردی واردکرد .(بنده دیروز در کرج مشاهده کردم با پلاگ گذر موقت)اما دولت نمیتواند برای واردات دارو تحریم ها را دور بزند.ونکته دیگر اینکه اگر خدایناکرده مسئولی بیمار شود او هم به خاطر تحریم معطل دارو میماند؟؟؟؟؟؟؟
بیشتر روسیه مقصر است که مانعه ای برای انجام برجام است .!!!!!!!
نسل کشی بیماران کرونایی نسل کشی نبود؟ به خاطر ممنوعیت ورود واکسن؟
چطور کوکا کولا و پپسی کولا و وینستون و .... هیچوقت قربانی تحریم های ظالمانه نمی شوند؟ اما دارو که هیچ سندی برای تحریم آن صادر نشده است و هیچ دستوری داده نشده تحریم است؟ رک و راست بگویید ارز نمی دهیم دارو وارد شود ارز را می دهیم پورشه وارد شود ارز را می دهیم مواد اولیه تولید کوکا کولا و پپسی کولای آمریکایی و وینستون آمریکایی تولید شود ارز را می دهیم فرزندانمان بروند کانادا ارز را می دهیم لبنان و یمن و غزه .
این دروغ ها جز افزایش خشم و نفرت مردم چیزی دیگری برایتان نخواهد داشت و نشان می دهد هیچوقت نمی خواهید دست از این رفتارهای عوامفریبانه بردارید و اصلا درست بشو نیستید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۷
درود به شرفت
اگرامسال ۲۲۰بیمارقربانی تحریم ظالمانه و یابهتربگوئیم عدم دسترسی بداروتلف شدندکه واقعاًدل هرانسان شرافتمندی رابدرد میآورد لطفاً صادقانه وخداوکیلی بفرمائید چندصدنفراز هموطنان نه بخاطرتحریم ظالمانه بلکه بخاطرگرانی بیش ازحددارودراثرعدم پرداخت یارانه برای داروتوسط دولت محترم جان خودراازدست دادند وسئوال کنیم خداوکیلی ایااکرجلو یک اختلاس ورانت کوچولو گرفته میشد تاچندسال میشدقیمت داروثابت بماندوترقی ده تابیست برابری نکند که پرداخت بهای آن ازتوان اکثریت مردممان خارج است پس اگردیگران سنگ جلوپایمان میاندازند خودمان سنک بزرگترنیاندازیم
اصلا وابدا داروی خارجی وداروی بیماران خاص تحریم نیست لطفاواقعیت رابگید
داروهای خارجی بیماران سرطانی رااززیرپوشش بیمه خارج کرده ایدتابیماران مجبورشوندداروهای بی کیفیفیت تولیدرانتی خودتان رابخرندازانجاییکه این داروهاهم تاثیرندارندازدنیامیرونداقای سخن گولطفابفرماییدجواب این همه ظلم راچه کسی میدهد
پس دانشمندان جوان ما که دانش بنیان عمل می کنند کجا رفتند
مگر نه اینه ما در رشد علم در جها ن اولیم و تحریم فرصت و نعمت است
چرا آقای خارج رفته به لحن دیگری خارجگدایی میکنی از شما این انتظار نمی رود هرچند که بعید نیست
فقط به چهره و سن و سال این فرد نگاه کنید نه تجربه ای دارد نه دانشی و نه مهارتی فقط با رانت یک پست و مقام به او داده اند و صد برابر یک کارگر حقوق و مزایا می گیرد آن هم به خاطر اطلاعات نادرستی که به عمدا به مردم می دهد و تصور می کند مردم آنقدر نادان هستند که این ادعاهای پوچ را باور کنند و به شعور مردم توهین می کند.
آره قیمت دارو رو هم چند برابر کرده اند!! ...
می بینید مشکل ما چیست؟ حتی نمی توانند دروغ بگویند حاشا کنند!
چرا یک سایت متمرکز برای مرگ های ناشی از کمبود دارو و تحریم ایجاد نمی کنید شاید یک زمانی بشود دیه انها را از کشورهای غربی گرفت
وارد کردنش قطعا سخت تر از قطعات صنعت هسته اس نیست
میسازیم دارو رو، انشا الله بزودی
دارو تحریم نیست
مگه برای غرب مهمه؟ ۲۲۰ نفر که سهله، ۲۲۰هزار نفر هم مهم نیست. سابقه هیروشیما و ناکازاکی، شاهدی کوچکی بر این ماجراست
این همه انسان بیگناه داره تو جاده های کشور روزانه به علت بی کیفیتی و غیر استندارد بودن خودرو ها جونشون رو از دست میدن اینها انتقام از ملت نیست پس چیه؟
ایجاد بازار داروهای قاچاق در ناصر خسرو هم کار غربه؟واردات دیر هنگام واکسن کرونا چطور؟
کیفیت پایین خدمات در بیمارستانهای دولتی؟آلودگی هوا؟کیفیت پایین خودروهامون و دهها چیز دیگه که باعث مرگ و میر میشه هم کار غربه؟!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی