بازدید 10030

روایت رجانیوز از اوضاعِ امروز بازار تهران

طبق اخبار واصله از خبرنگار میدانی رجانیوز بازار تهران مطابق با روزهای عادی کار خود را آعاز کرده بود. با وجود تحریک بازاریان توسط ضدانقلاب جهت بستن مغازه‌ها، آنها به فعالیت عادی همچون قبل ادامه دادند.
کد خبر: ۱۱۴۴۱۰۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۴ 08 October 2022

به گزارش «تابناک»، رجانیوز در صفحه تلگرامی در ادامه نوشت : همین مساله باعث خشم اشوبگران شده بود. امروز درحالی که کسبه و مردم مشغول کار و فعالیت روزانه بودند جمعیتی۴۰ الی ۵۰ نفره با حمله به کانکس ناجا و آتش زدن آن قصد ناامن کردن فعالیت اقتصادی مردم را داشتند.

این جمعیت کوچک با شکستن شیشه‌های دادگستری تلاش داشت تا بازار را ناامن کنند که با برخورد نیروهای انتظامی مواجه شده و از بازار به سمت پارک شهر و خیابان‌های اطراف پراکنده شدند.

جمعیتی حدود ۲۰ تا ۳۰ نفر هم در خیابان لاله زار با آتش زدن چند سطل زباله سعی در ملتهب کردن فضا داشتند که با پرتاب گاز اشک‌آور محبور به فرار شدند.

بسیاری از کسبه برای در امان ماندن جان و اموال خود ترجیح دادند تا زودتر از روزهای گذشته به کار خود پایان دهند. بازاریان خواهان برخورد شدید و بدون مماشات با اخلال‌گران امنیت فیزیکی و اقتصادی در تهران و به خصوص محل کسب و کار مردم هستند.

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر