بازدید 28862
سردار آزادی: "نیرو‌های ضدشورش سلاح جنگی در اختیار ندارند"

تایید کشته شدن یک نفر در ناآرامی‌های امروز سنندج

فرمانده انتظامی استان کردستان گفت: یک راننده پراید که حوالی ظهر امروز شنبه در حال عبور در میان آشوبگران در خیابان پاسداران سنندج بود توسط ضدانقلاب کشته شد.
کد خبر: ۱۱۴۴۰۹۰
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۸:۴۰ 08 October 2022

به گزارش تابناک، فرمانده انتظامی استان کردستان به خبرگزاری دولت، ایرنا گفت: یک راننده پراید که حوالی ظهر امروز شنبه در حال عبور در میان آشوبگران در خیابان پاسداران سنندج بود توسط ضد انقلاب کشته شد.

سردار آزادی افزود: نیرو‌های ضد شورش سلاح جنگی در اختیار ندارند و بررسی‌های ما نشان می‌دهد اساسا نیرو‌های پلیس در زمان حادثه در این نقطه حضور نداشته اند، این موضوع نشان می‌دهد این فرد در قالب پروژه کشته سازی توسط ضد انقلاب کشته شده است. ضدانقلاب، تجزیه‌طلب‌ها و معاندین در صدد کشته‌سازی هستند. این اقدام ضدانقلاب قبلاً هم سابقه داشته است به طوری که در ابتدای نا آرامی‌های اخیر در کردستان، چهار نفر در شهر‌های سقز، دیواندره و دهگلان توسط ضدانقلاب کشته شدند.

وی به خانواده‌ها هشدار داد: با توجه به نفوذ ضد انقلاب و گروه‌های تروریستی در میان افراد معترض، مواظب باشند فرزندان آن‌ها در این تجمعات شرکت نکنند تا خدای نکرده طعمه ضدانقلاب و جریانات تروریستی نشوند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست