بازدید 11814
نایب قهرمان جهان بیرون ماند!

ملی‌پوشان کشتی به کدام تیم‌های لیگ رفتند؟

دو تیم پترو پالایش بلیش تاکستان و انبوه‌سازان هوتن قائمشهر بالاترین بودجه را در بین تیم‌های حاضر در مسابقات را دارند، بنابر این، طبق انتظار، ملی‌پوشان به عضویت این تیم‌ها درآمدند.
کد خبر: ۱۱۴۴۰۱۴
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳ 08 October 2022

ستاره‌های تیم ملی کشتی آزاد ایران طبق سهمیه تعیین شده در تیم‌های مدعی لیگ تقسیم شدند، اما نایب قهرمان بابلی دنیا از لیست تیم‌های مدعی بیرون ماند.

ملی‌پوشان کشتی به کدام تیم‌های لیگ رفتند؟

به گزارش تابناک ورزشی؛ شروع لیگ برتر کشتی آزاد با حضور هشت تیم در دو گروه از 22 مهر زده خواهد بود. در لیگ امسال علاوه بر تیم صنایع مازندران که سال گذشته قهرمان مسابقات شد، دو تیم پترو پالایش بلیش تاکستان و انبوه‌سازان هوتن قائمشهر بالاترین بودجه را در بین تیم‌های حاضر در مسابقات را دارند، بنابر این، طبق انتظار، اکثر ملی‌پوشان به عضویت این تیم‌ها درآمدند.

باتوجه به تعیین سقف جذب ملی‌پوش برای تیم‌ها، هر کدام از این سه تیم اقدام به عقد قرارداد با سه ملی‌پوش کردند. به این ترتیب کامران قاسم‌پور، امیرمحمد یزدانی و محمد نخودی به عضویت تیم هوتن درآمدند.

علیرضا سرلک، یونس امامی و امیرحسین زارع با تیم تاکستان قرارداد بستند و تیم صنایع که قبلا رحمان عموزاد را به خدمت گرفته بود، لیست ملی‌پوشانش را با جذب حسن یزدانی و محمدحسین محمدیان کامل کرد تا 9 ملی‌پوش ایران در مسابقات جهانی 2022 بلگراد به عضویت این سه تیم درآیند.

درحال حاضر رضا اطری که امسال برای اولین بار بعد از 5 سال ملی‌پوش شدن موفق به کسب مدال نقره جهان در وزن 61 کیلوگرم شد، هنوز با هیچ تیمی قرارداد نبسته و البته هیچ‌کدام از سه تیم پولدار لیگ هم دیگر قادر به عقد قرارداد با او نیستند چون سهمیه ملی‌پوش آنها تکمیل شده است.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی